Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä ei varmasti ole kukaan täällä ennen valittanut: Mies tekee kotitöitä!

Vierailija
02.04.2017 |

Tuntuu järjettömältä valittaa siitä, että mies tekee kotitöitä. Voisihan sitä olla isompiakin ongelmia. Mutta valitan silti.

Me vanhemmat ollaan sairastettu monta päivää, mutta lapset tietenkin terveitä, joten niiden perässä ollaan vuorotellen silti juoksemaan. Mies sairastui ekana, ja alkaa olemaan nyt terveempi, itse makaan vielä kuumeessa ja leikin tässä samalla lapsen kanssa.

Koti on aika sekaisin, kun koko viikonlopun on tehty vain välttämättömin, mutta nyt mies piristyi sen verran, että alkoi siivoamaan vaikka on väsynyt vielä itsekin, joten ei jaksa paljoa tehdä. Hieno juttu. Mutta kaikista mahdollisista paikoista mies aloitti siivoamisen arkistokaapin hyllystä, jossa on mm. veropapereita yms ja joka on ollut lähes koskematon viime vuotisesta muutosta lähtien ja halusi, että minä kävisin ne läpi nyt.

Onhan se hyvä, että tuokin hylly jossain vaiheessa ehdittäisiin arkistoimaan järkevämmin, mutta miten ihmeessä kuukausia koskematta oleva hylly muuttui yhtäkkiä niin kiirelliseksi, että se piti kaikista mahdollisista hetkistä sitä pitäisi alkaa arkistoimaan juuri nyt? Nyt kun makaan sohvalla kuumeessa taaperon pomppiessa päällä ja kotona tusinoittain kiireisempiä asioita siistittäväksi ja laitettavaksi valmiiksi työviikkoa varten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis aivan sama, mulle vaikka mies alkaisi nyt pesemään vaikka hellan taustaa tai kutomaan sukkia, mutta onko se niin kiireistä, että siihen pitää yhtäkkiä vaatia osallistumaan myös kuumeista lapsia vahtivaa puolisoa ja olla myrtsinä, jos ei pomppaa pystyyn ja ryhdy saman tie hommiin.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi