Suvaitsevaiseksi itseäsi kutsuva, miksi haukut homoksi miehiä
Eihän homoudessa ole mitään pahaa, joten miksi käytät sitä haukkumasana?
Kommentit (11)
En käytä homoa haukkumasanana, miksi käyttäisin?
No en hauku. Muuta järjetöntä oletusta sulla?
En kyllä hauku, miten niin? Oliko muita kysymyksiä?
Jos sinua on sanottu homoksi, oletko varma, että kyseessä on sinun tapauksessasi haukkuminen eikä vain aito vilpitön epäily? Esimerkiksi voisi kuvitella, että miehillä, jotka jatkuvasti miettivät tummaihoisten miehien vehkeitä, voisi olla taipumusta homoseksuaalisuuteen. Eihän tällaisesta asiasta vihjaaminen tai kysyminen mitään haukkumista ole, vaan siinä ihmetellään, miksi ne miesten vehkeet niin kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua on sanottu homoksi, oletko varma, että kyseessä on sinun tapauksessasi haukkuminen eikä vain aito vilpitön epäily? Esimerkiksi voisi kuvitella, että miehillä, jotka jatkuvasti miettivät tummaihoisten miehien vehkeitä, voisi olla taipumusta homoseksuaalisuuteen. Eihän tällaisesta asiasta vihjaaminen tai kysyminen mitään haukkumista ole, vaan siinä ihmetellään, miksi ne miesten vehkeet niin kiinnostavat.
Tunnetko paljonkin miehiä jotka ovat kiinnostuneita tummaihoisten miesten vehkeistä? Tai mistä mieleesi tuli että ap on kiinnostunut tummaihoisten miesten vehkeistä? Erikoista mutta selvästi hyvin yksinkertaisen ihmisen päättelyä :D Ihmiset jotka nykyään enään alentuvat ottamaan rasismikortin esiin vaikka koko sana on jo kärsinyt inflaation (mikä oli kirjoituksestasi selvästi havaittavissa) ovat hellyyttävän säälittäviä, mutta samalla tietenkin myös ärsyttäviä.
Käyttäjä3781 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua on sanottu homoksi, oletko varma, että kyseessä on sinun tapauksessasi haukkuminen eikä vain aito vilpitön epäily? Esimerkiksi voisi kuvitella, että miehillä, jotka jatkuvasti miettivät tummaihoisten miehien vehkeitä, voisi olla taipumusta homoseksuaalisuuteen. Eihän tällaisesta asiasta vihjaaminen tai kysyminen mitään haukkumista ole, vaan siinä ihmetellään, miksi ne miesten vehkeet niin kiinnostavat.Tunnetko paljonkin miehiä jotka ovat kiinnostuneita tummaihoisten miesten vehkeistä? Tai mistä mieleesi tuli että ap on kiinnostunut tummaihoisten miesten vehkeistä? Erikoista mutta selvästi hyvin yksinkertaisen ihmisen päättelyä :D Ihmiset jotka nykyään enään alentuvat ottamaan rasismikortin esiin vaikka koko sana on jo kärsinyt inflaation (mikä oli kirjoituksestasi selvästi havaittavissa) ovat hellyyttävän säälittäviä, mutta samalla tietenkin myös ärsyttäviä.
En ole tuo jolle vastasit, mutta eipä noita mainitunkaltaisia tarvitse itse tuntea että niitä vyöryy massoittain esim. Facebook-feediin. Seuraapa vaikka paria sanomalehteä, niin päivän aikana näet kommenteissa kymmeniä suomalaisten miesten käymiä alapääkeskusteluita, jotka kaikki koskevat tummaihoisia.
Olen suvaitsevainen vain muille samoin ajatteleville.
Muiden on turha tulla minulta ymmärrystä anelemaan.
En todellakaan käytä 'homo'-sanaa haukkumasanana. Joskus pienenä lapsena olen ehkä, ennen kuin edes tiesin, mitä se tarkoittaa. Nyt aikuisena ei kyllä tulisi mieleenkään. Ei ole kovin fiksua, sivistynyttä tai suvaitsevaa.
Käyttäjä3781 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua on sanottu homoksi, oletko varma, että kyseessä on sinun tapauksessasi haukkuminen eikä vain aito vilpitön epäily? Esimerkiksi voisi kuvitella, että miehillä, jotka jatkuvasti miettivät tummaihoisten miehien vehkeitä, voisi olla taipumusta homoseksuaalisuuteen. Eihän tällaisesta asiasta vihjaaminen tai kysyminen mitään haukkumista ole, vaan siinä ihmetellään, miksi ne miesten vehkeet niin kiinnostavat.Tunnetko paljonkin miehiä jotka ovat kiinnostuneita tummaihoisten miesten vehkeistä? Tai mistä mieleesi tuli että ap on kiinnostunut tummaihoisten miesten vehkeistä? Erikoista mutta selvästi hyvin yksinkertaisen ihmisen päättelyä :D Ihmiset jotka nykyään enään alentuvat ottamaan rasismikortin esiin vaikka koko sana on jo kärsinyt inflaation (mikä oli kirjoituksestasi selvästi havaittavissa) ovat hellyyttävän säälittäviä, mutta samalla tietenkin myös ärsyttäviä.
Olen nähnyt aika usein esim tällä palstalla kommentteja, joissa kysytään tykkäävätkö naiset tummaihoisen miehen vehkeestä ja miten sen vehkeen takia halutaan ottaa pakolaisia ja matkustaa gambiaan ja mamipatjoittelua ja fantasioitu, miten turvapaikanhakijat raiskaavat. Missä tynnyrissä sinä elät, jos et ole tällaiseen törmännyt?
Läpällä. Olen itse biseksuaali. Kaikki läheiseni tietävät, että se on vitsi, juurikin oman seksuaalisen suuntautumiseni takia. Sanon kyllä homoiksi sekä miehiä että naisia.