Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä mies, tuleva lapseni isä käyttää raskauttani hyväkseen

Vierailija
02.04.2017 |

Eli on nyt ollut kunnon kusipää taas pari viikkoa. Eilen häpäisi mut taas oikein kunnolla ystävien edessä. Mut jos suutun ja sanon että tuo nyt ei ole ihan okei, niin naureskelee ja laittaa kaiken tietysti raskaushormonien piikkiin.
Mietin aborttia joka ikinen päivä, olen miettinyt 9 viikkoa. En tiedä, haluanko lasta enää tuon kanssa tehdä.
Olenko vain sekaisin vai järjissäni?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ajatellut että lapsesta on huolehdittava vaikka mies tekisi tulevaisuudessa mitä. Jos lapsi olisi jo syntynyt niin antaisit sen varmaan pois. Ei susta kyllä äidiksi ole.

Vierailija
22/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle suoraan, että hänen käytöksensä on saanut sinut pohtimaan uudestaan ratkaisua perheen perustamisesta hänen kanssaan.

Olen sanonut.. Arvaapa minkä piikkiin menee? Ja mähän olen sitten typerä vakavalla asialla kiristävä ja leikkivä ämmä. Ei ole eka lapsi.

Ollut ongelmia, mutta luulin olevan taas ohi. Sellaistahan parisuhde on, ylämäki alamäki..

Jotenkin vaan, vituttaa ihan uskomattoman paljon.

On normaalia muuttua raskasaikana tunteikkaammaksi mutta se ei tee niitä tunteita vähemmän aidoksi. Miehesi pitää ymmärtää tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle suoraan, että hänen käytöksensä on saanut sinut pohtimaan uudestaan ratkaisua perheen perustamisesta hänen kanssaan.

Olen sanonut.. Arvaapa minkä piikkiin menee? Ja mähän olen sitten typerä vakavalla asialla kiristävä ja leikkivä ämmä. Ei ole eka lapsi.

Ollut ongelmia, mutta luulin olevan taas ohi. Sellaistahan parisuhde on, ylämäki alamäki..

Jotenkin vaan, vituttaa ihan uskomattoman paljon.

Miten yleensä ratkaisette riidat ja ongelmat? Oma huomioni on että ylä- alamäki suhteissa riidat jää usein roikkumaan sen sijaan että ne puhuttaisiin vihan laannuttua. Silloin jää helposti kaivelemaan taka-alalle ne vanhat asiat.

Vierailija
24/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhäistä enää tässä vaiheessa aborttia miettiä.

Miksi näin paljon alapeukkuja? Jos ap on miettinyt aborttia jo yhdeksän viikkoa, niin hänen täytyy olla vähintään 14. viikolla raskaana. Abortin saaminen ei siis enää ole mahdollista, koska perustelut sille ovat pienet. Ap jahkaili liian pitkään.

Vierailija
25/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pitävät hauskana vitsinä hormooneihin vetoamista tajuamatta samalla mitätöivän toisen tunteita. Kannattaa puhua aiheesta.

Tätä jotkut tekevät pelkistä kuukautisista ja sitten ihmittelee kun nainen suuttuu vaikka tavallaan sanoo ettei toisen tunteilla ole väliä koska hormoonit.

Onko sillä väliä mistä tunteet tai ajatukset tulee kun toinen ne kokee kuitenkin.

Miten tuo eroaa putkiaivoista tai munalla päättämisestä vitsailusta? Jostain syystä naiset usein käyttäytyvät kuin miehille ei olisi tunteita ollenkaan.

Vierailija
26/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkuja? Jos ap on miettinyt aborttia jo yhdeksän viikkoa, niin hänen täytyy olla vähintään 14. viikolla raskaana. Abortin saaminen ei siis enää ole mahdollista, koska perustelut sille ovat pienet. Ap jahkaili liian pitkään.

No sanoin tuohon kyllä väärin. Olen viikolla yhdeksän, mutta korjaan että liki koko ajan olen sitä miettinyt. Missään vaiheessa ei ole oikein tuntunut hyvältä sittenkään.

Eihän se tämän vauvan syy ole, enkä varmaan mitään voisi tehdä, mutta jos se käy edes mielessä niin onhan tilanne vakava.

Vierailija
27/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pitävät hauskana vitsinä hormooneihin vetoamista tajuamatta samalla mitätöivän toisen tunteita. Kannattaa puhua aiheesta.

Tätä jotkut tekevät pelkistä kuukautisista ja sitten ihmittelee kun nainen suuttuu vaikka tavallaan sanoo ettei toisen tunteilla ole väliä koska hormoonit.

Onko sillä väliä mistä tunteet tai ajatukset tulee kun toinen ne kokee kuitenkin.

Miten tuo eroaa putkiaivoista tai munalla päättämisestä vitsailusta? Jostain syystä naiset usein käyttäytyvät kuin miehille ei olisi tunteita ollenkaan.

No ne naiset jotka tuollaisia argumentteja käytä, kestäköön, mutta minä en ole koskaan miestä loukannut tuollaisilla asioilla.

Juuri siksi tuntuu niin epäreilulta.. Miksi on minulle tahallaan ilkeä.

Ongelmia on ollut, mies selvästi oireilee kolmenkympin kriisiä. Olen koittanut olla joustava ja ymmärtää.

Toisaalta kaipaan että toinenkin ymmärtäisi väsymystä ja nälkää, mutta vittuilua olen saanut osakseni.

Vierailija
28/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanoin tuohon kyllä väärin. Olen viikolla yhdeksän, mutta korjaan että liki koko ajan olen sitä miettinyt. Missään vaiheessa ei ole oikein tuntunut hyvältä sittenkään.

Eihän se tämän vauvan syy ole, enkä varmaan mitään voisi tehdä, mutta jos se käy edes mielessä niin onhan tilanne vakava.

Oletteko suunnitelleet lapsen? Miten vanhoja edelliset on ja millainen isä niille on?

Jos olet itse hukassa tunteidesi kanssa koita lähestyä niitä kokonaiskuvan kautta.

Vierailija
29/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti muuttuva elämäntilanne stressaa teitä? Jos luulet että mies kriiseilee. Kuitenkin ei löydy mitään millä puolustaa miestä joka haukkuu ja mokaa muiden edessä tahallaan. Teidän olisi kai aika istua alas ja puhua missä mennään.

Vierailija
30/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko suunnitelleet lapsen? Miten vanhoja edelliset on ja millainen isä niille on?

Jos olet itse hukassa tunteidesi kanssa koita lähestyä niitä kokonaiskuvan kautta.

Lapsi on suunniteltu ja haluttu, minuun miehellä tuntuu menevän hermot.

Juuri söimme.. Jos katse voisi tappaa.. Tänään oli taas päivä kun ei mennytkään tekemäni ruoka, liha oksetti. No tietenkin " pelleilen" ruoan kanssa ja syön taas vain kalliita hedelmiä.

Jatkuvaa nälvimistä. Ei jaksa.

Vierailija
31/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on suunniteltu ja haluttu, minuun miehellä tuntuu menevän hermot.

Juuri söimme.. Jos katse voisi tappaa.. Tänään oli taas päivä kun ei mennytkään tekemäni ruoka, liha oksetti. No tietenkin " pelleilen" ruoan kanssa ja syön taas vain kalliita hedelmiä.

Jatkuvaa nälvimistä. Ei jaksa.

Miten edelliset raskauden menivät? Siis sinun tunteidesi osalta. Jos mietit aborttia vain miehen takia ei se ole oikea ratkaisu. Parisuhteenne tulee kaatumaan siihen jos olette jo yhdessä tehneet päätöksen.

Oletko miettinyt parisuhdeterapiaa? Tiedän että se voi kuulostaa hankalalta ja äärimmäiseltä mutta jos ette pysty itse puhumaan riidpistanne ratkaisu mielessä. Tai sitten vain yhteinen tuttava voisi auttaa ja antaa ulkopuolista mielipidettä asioihin.

Vierailija
32/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on nyt ollut kunnon kusipää taas pari viikkoa. Eilen häpäisi mut taas oikein kunnolla ystävien edessä. Mut jos suutun ja sanon että tuo nyt ei ole ihan okei, niin naureskelee ja laittaa kaiken tietysti raskaushormonien piikkiin.

Mietin aborttia joka ikinen päivä, olen miettinyt 9 viikkoa. En tiedä, haluanko lasta enää tuon kanssa tehdä.

Olenko vain sekaisin vai järjissäni?

Mies näytti jo todellisen luonteensa joten suosittelen aborttia. IHan silkka sikahan se on.

Vierailija
33/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli eilen nyt esimerkiksi sanoi ystävien aikana ettei halua minun kanssani lähteä kotiin ( heh heh heh, onpa hauskaa)

Ivaamista syömisestä..

Huomauttelee jos jokin jäänyt tekemättä kotona ( olen ollut kuoleman väsynyt)

Tälläistä pientä.

Ap

Pliis tee abortti. Et sinä halua jakaa elämääsi  tuollaisen moukan kanssa. Elämäsi mene pilalle koska siitä ei ole isäksi eikä  puolisoksi.Näkeehän sen jo tuosta käytöksesta.

Vierailija
34/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse perustella aborttia miehellesi mitenkään tai edes kertoa siitä. Voit sanoa että meni kesken.

Vierailija
35/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tuollainen kun vaimo/nainen on raskaana niin ihan susi se on muutenkin. Voit tehdä lapsen jos haluat mutta jätä mies. Tuo on vain alkusoittoa. Tulee haukkumaan läskiksi raskauden edetessä ja morkkaamaan kroppaa jälkeen. Ei tee lapsen eteen mitään. Vielä kerkeät lähteä.

Vierailija
36/36 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttiin yllyttäjät voisi huomioda että noilla on jo lapsi tai useampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä