Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö perustaa av-deitti?

Vierailija
02.04.2017 |

Täällä jatkuvasti vingutaan, että ei löydy miestä/naista.

AV-deitti yhdistäisi samanhenkiset valittajat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi

Vierailija
2/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luuserit toisiaan huoli. Kumpikin luulee että ansaitsevat Angelina Jolien/Brad Pittin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että yksikään täysijärkinen mies lähtisi deiteille palstan miesvihaajien tai lompakkoloisten kanssa.

Vierailija
4/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vinkujathan" voisivat mennä baariin milloin vaan ilman av:takin, parinhaun varassahan se bisnes pitkälti pyörii, mutta eivät mene. Mikä muuttuisi?

Vierailija
5/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä voisin kyllä ajatella näkeväni jonkun tältä palstalta..

Vierailija
6/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi. Olen ihan valmis ottamaan ns. omantasoiseni miehen joka olisi: kuntoilee, huolehtii hygieniasta, ei ryyppää joka päivä, on katkera ja vähän maailmaa vihaava, tekee töitä kun niitä löytyy. -n30v

Vierailija
7/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näille naisille kelpaa mies, kunhan valittavat. Aina kun on täällä joku otsikko missä nainen itkee ettei saa miestä, niin sinne tulee heti joku 15 miestä tarjoomaan itseään ja ketään niistä hän ei tietysti halua.

Vierailija
8/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että yksikään täysijärkinen mies lähtisi deiteille palstan miesvihaajien tai lompakkoloisten kanssa.

Sun fanaattista jankkaamista ei ainakaan kestä kukaan.

Vierailija
9/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi hyvä. Miten se olisi toteutettu? Kun onhan nettideitti juttuja, miten av-deitti eroaisi niistä?

Onko se niin kuin tavallinen keskustelu täällä missä saa kaikki kysellä lisää ja sit niitä joita kiinnostaa voi laittaa jotain yksityisviestiä.

Vierailija
10/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi. Olen ihan valmis ottamaan ns. omantasoiseni miehen joka olisi: kuntoilee, huolehtii hygieniasta, ei ryyppää joka päivä, on katkera ja vähän maailmaa vihaava, tekee töitä kun niitä löytyy. -n30v

Mistä päin olet?

Vierailija
11/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi mennä deittaamaan täällä pyöriviä ihmisiä. Osa häiriintyneen oloisia.

Vierailija
12/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Helsinki mutta olen jo pitkään suunnitellut muuttoa pohjoisempaan.

Vierailija
13/13 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Helsinki mutta olen jo pitkään suunnitellut muuttoa pohjoisempaan.

Tervetuloa Ouluun. Voin viedä sut känkylle.