Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolakylpy, kuivattaako lisää vai auttaako atopiaan?

Vierailija
02.04.2017 |

Olen yrittänyt löytää tietoa asiasta, ja kovin löytyy ristiriitaista tietoa. Toiset vannovat suolan puolesta, ja toiset sanovat että se kuivattaisi ihoa vaan entisestään, ja että esim kasvoja ei missään nimessä kannata pestä suolasaippualla, kun se jopa vanhentaa ja aiheuttaa ryppyjä. Mihin sitten perustuu esim Kuolleenmeren ihoa parantava vaikutus? Selittäkää minulle, miksi suola on hyväksi iholle, tai sitten toisaalta miksi ei? Kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän, muttei mulla ole atooppista ihoa. Loppu turha ihon kutina suolan käytön jälkeen. Mä käytän merisuolaa ja hieron sitä pitkin poikin kosteana, kuorii samalla.

On ihanan pehmeä iho, myös selän ja kaula-alueen näppyläisyys hävisi. Puhdistaa ihosolut todella tehokkaasti.

Pesun jälkeen huuhtelu, hyvä kuivaus ja kosteutus.

Vierailija
2/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn merisuolakylvyssä (ihan kaupan halpaa merisuolaa) kun iho on oikein kuiva ja kutiava. Sen jälkeen kuivaan varovasti ja kosteuttain huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Sillä sen huomaa toimiiko sulla. Ei ole kamala vaiva, jos käyt kaupasta ostamassa merisuolapurkin ja testaat kotona suihkun / saunan ohella. Muistat vaan huuhdella hyvin ja käyttää jälkeen kosteusvoidetta.

Merisuola desinfioi hellävaraisesti ja kuorii kuollutta ihosolukkoa. Ihan ensimmäiseksi en kyllä ehkä naamaan kokeilisi, vaan vaikka jalkoihin ja käsiin. Ja jos ostat sellaisen kovan kivisaippuan,niin se herkästi tekee naarmuja, sen kanssa saa olla varovainen.

Vierailija
4/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merisuola tekee ihon pehmeäksi ja parasta kasvoille on, että käyttää jotain öljyä kosteusvoiteen sijaan. Ihoni on paremmassa kunnossa kuin 10 v sitten. Kannattaa kokeilla koko keholle ja esimerkiksi kämmenselkiin.

Vierailija
5/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten nämä himalajan suolasaippuat? Tai Meine Base?

Vierailija
6/7 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile. Sillä sen huomaa toimiiko sulla. Ei ole kamala vaiva, jos käyt kaupasta ostamassa merisuolapurkin ja testaat kotona suihkun / saunan ohella. Muistat vaan huuhdella hyvin ja käyttää jälkeen kosteusvoidetta.

Merisuola desinfioi hellävaraisesti ja kuorii kuollutta ihosolukkoa. Ihan ensimmäiseksi en kyllä ehkä naamaan kokeilisi, vaan vaikka jalkoihin ja käsiin. Ja jos ostat sellaisen kovan kivisaippuan,niin se herkästi tekee naarmuja, sen kanssa saa olla varovainen.

Ei hyvänen aika suolasaippualla suoranaisesti pestä, muuten olet ruvella.

Itse hankalan pesulappuun suolasaippuaa tai liuotin kylpyveteen.

Ja suolasaippuan huuhtelu on ”huolimatonta” iholta,

Saa jäädä hieman kosteaksi ja sitten se rasvaus.

Vierailija
7/7 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun atooppinen ihoni voi hyvin valtameressä.

Kotona kuorin ihoa suolalla ja laitan Kylpyyn. En tiedä mistä johtuu, mutta atopiaa ei ole näkynyt vuosiin.

Aikanaan allergiasairaalassa pahaa atopiaa hoidettiin niin, että iho käärittiin suolavedessä liotettuihin kääreisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi