Miten ottaa puheeksi (seksiasioissa)
seksin saloihin? Vajaa vuosi seurusteltu ja olen yrittänyt hienovaraisesti kertoa, että seksi ei tyydytä. Orgasmin en ole saanut koskaan. Itse olen seksuaalinen mutta kai sitten liiaksi kun toisen mielestä riittää, kun kipaisee kaksi kertaa töissä tai alakertaa ja sit nainen saa hoitaa hommat päällä. Asentoja ja paikkoja on kaksi. Useamman kerran jo käynyt niin, että purskahdan itkuun seksin jälkeen, kun toinen saa ja itse jää jälleen kerran "puolivalmiiksi".
Ymmärtäisin jos oltaisiin nuorempia, että seksi olisi vielä opettelua, mutta eikö yli 45-vuotiaan pitäisi jo tietää jotain naisten vartalosta ja tyydyttämisestä?
Millä lauseilla tämä pitäisi ottaa puheeksi niin etten loukka, mutta että mies ymmärtää, että hänen olemuksensa hyvästä rakastajasta ja minun tarpeiden tyydyttäminen saisi herättelyä?
Mies kun muuten on mitä parhain.
Kommentit (24)
Ei kai oo olemassakaan ihmisiä, jotka on huonoha seksissä tai ihmisiä, jotka on hyviä seksissä. Jotkut vaan sopii toisilleen paremmin kuin toiset.
Oon kerran seurustellut hetken miehen kans, jonka kans seksikemiat ei synkannu, ja tää oli mun vanhin kumppani -> 44v.
Vaikka alusta saakka kädestä pitäen näytin miten tykkään mua koskettavan ni ei vaan osannut. Ei yhtään. Ja kirjaimellisesti luovutti nopeesti kun ei heti onnistunut koskemaan "oikein".
Siis nuollessa se imi aivan liian kovaa ja aivan vääristä kohdista.
Käsipelissä oli tajuttoman kovakourainen, eikä ilmeisesti tajunnut missä klitorikseni oli, vaikka hänen käden siihen ohjasinkin tolkuttoman usein.
Itse panemisesta en edes vuosien takaa juuri muista, joten ei voinut kovin hyvin siinäkään synkata. Muistan kuitenkin, että olin tavattoman pettynyt ja järkyttynytkin, miten voikaan ihmiset olla erilaisia.. vaikka en kyllä käsitä kenelle tuollainen sopisi.
Ensinnäkin olisi pitänyt ottaa puheeksi jo ensimmäisellä kerralla. "Tee näin" ja "tykkään tästä" ja "paina vähän enemmän/vähemmän" ja "tuo tuntuu hyvältä". Kukaan ei loukkaannu siitä, että neuvotaan alussa koska kaikki ymmärtävät, että olemme yksilöitä ja haluavat oppia tuottamaan partnerilleen nautintoa. Sen sijaan se voi oletettavasti käydä vähän hermoon, jos vuoden jälkeen ilmoitetaan, että "kiitos, mutta en ole koskaan saanut kanssasi orgasmia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväile itseäsi yhdynnän aikana,niin saat varmasti. Jokaisella on jossain määrin vastuu omasta nautinnostaan.
Ei se ihan noin yksinkertaista ole. Itse tarvitsen täydellisen keskittymisen omaan fiilikseeni saadakseni orgasmin, pysähtymisen, en todellakaan pystyisi samalla ratsastamaan miehellä.
Ja tuolle jonka mielestä orgasmi on aina omalla vastuulla: sitä kutsutaan sooloseksiksi. Jos kerran itse joudun oman orgasmini tuottamaan, niin mihin ihmeeseen minä sitä miestä edes tarvitsen? Oman ymmärrykseni mukaan seksissä nimenomaan on tarkoitus tuottaa mielihyvää toiselle ja saada sitä itselle.
Noo..tuota keskittymistäkin voi harjoitella ja sitä klitoriksen stimulointia voi tehdä vaikka missä asennossa. Orgasmin voi sitten saada sen yhdynnän ja klitoriksen koskettelun yhteisvaikutuksesta. Monilla naisilla on sellainen anatomia,että pelkästä yhdynnästä ei saa orgasmia. Tuo lämmittely ja vaikka selän hieronta on sitten eri juttu ja sitä on tietty mukava saada alkajaisiksi molemmin puolin. Seksiin ei kannata suhtautua liian juhlallisesti.
Noo... kohta 40 vuoden ja lukuisien seksikumppanien kokemuksella (myös vuosien suhteita ja aktiivista seksiä yhden ja saman kumppanin kanssa) uskon jo tietäväni, mitä tarvitsen lauetakseni.
Ei se miehen ikä tai kokemus lopulta merkitse mitään. Asenne siinä vain vaikuttaa. Miehillä on oikeasti todella hyvä naisentyydytysvaisto mutta se on hyödytön jos sitä ei halua käyttää.