Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua navigaattorin hankintaan

Vierailija
02.04.2017 |

Haluaisin autoon irrallisen suhteellisen edullisen navigaattorin, joka hälyttäisi nopeusvalvontakameroista ja ylinopeudesta, ja johon saisi elinikäiset karttapäivitykset Suomi ja Eurooppa. Mikä olisi hyvä toimiva navigaattori?
Esim. TomTomin ilmoituksissa lukee nopeusvalvontakamerat 3 kk. Tarkoittaako se, että nopeusvalvontakameratiedot eivät päivity 3 kk jälkeen?

Kommentit (4)

1/4 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut puhelimen Heren ehdottomasti parhaaksi navigaattoriksi. Hälyttää ylinopeudesta mutta ei tolpista. Tai en ole ottanut selvää, saako tuohon sitä tolppahälytystä aktivoitua kun en itse sitä kaipaa.

Tompan kanssa olen eksynyt muutaman kerran ja tämän kokemuksen perusteella en ole lämmennyt muillekaan erillisille navigaattoreille. Jotkut kehuvat Garminia mutta itselläni ei ole tuosta kokemuksia, mitä nyt joissain takseissa on tuo ollut ja löytänyt määränpäähän, minne olen taksimatkustajana halunnut päästä.

Vierailija
2/4 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mopo iPhone4 ja sen navigaattorilla on pärjännyt ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta älypuhelin ja siihen Google Maps:n navigaaattori. Ja aja rajoitusten mukaisesti.

Vierailija
4/4 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Google Maps ei ole oikein hyvä. Olisi hyvä, jos navigaattori ilmottaisi nopeusrajoituksesta, jotta ei tarvitsisi koko ajan seurata nopeusnäyttöä, joka on vanhassa autossa epätarkkakin. Valvontakamerahälytys olisi myös hyvä. Minulla on älypuhelin, mutta sen ruutu on pieni, sen muisti ei riitä ja se ei hälytä valvontakameroista ja sen kartat ovat huonoja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi