Oletteko kokeilleet hiusten "ploppausta"? Tukka räjähti
Otetaan t-paita tai pyyhe ja kääritän kostea tukka sinne sisälle. Tuloksena pitäisi olla kauniit kiharat erityisesti luonnonkiharassa tukassa. No, pitkä luonnonkihara tukka ja näytän ihan joltain korsolaiselta wt-muijalta joka on värjännyt ja "hoitanut" tukkaansa itse kotona viimeiset 15 vuotta. Ihan hirveä räjähtänyt pehko!
Googlettamalla löysin onneksi muutamia muitakin joilla tää turbaanimetodi ei toimi. En suosittele.
Kommentit (8)
Teitkö varmsti oikein, käytit puuvillaista paitaa 100% ja sopivia aineita?
On se jumalauta että hiusten käärimiseen pyyhkeeseen tai muuhun rättiin tarvitse kuvalliset ohjeet 😂 ja on keksitty oikein nimikin.
Mulle tulee mieleen Anna-Leena Härkösen kuvaus, kun hän yritti föönata seksikkään bed-headin. Näytti kuulemma siltä, kuin kokonainen futisjoukkue olisi duunannut häntä yön. 😂
Tein kuule varmasti oikein, katsoin ne kuvat ja videonkin ennen yritystä. Ohjeiden mukaanhan tukka pestään kuten normaalisti ja laitetaan muulloinkin käytettävää jätettävää / vastaavaa ja sitten pinotaan hiukset keskelle paitaa ja turbaani. Ja annetaan kuivua.
Tää pehko on jotain ihan kauheaa. Ihan kuin joku pääsiäisnoidan kirous. Onneksi on vielä pipokausi.
Joo, naurakaa vaan, mäkin nauraisin ellen olis ihan pulassa näiden kahnakiharoideni kanssa. Kaikki konstit on pakko kokeilla ja silti kampaus muistuttaa sähköiskun saanutta apinan persettä varsinkin jos sattuu vähänkään olemaan kosteaa.
XDDD
Minulla on todella pitkä ja paksu tukka, mutta kaikista ihanimmat paksut hyvännäköiset kiharat/laineet tulee niin, että föönään tyvestä/päältä tukkaa vähän, sitten laitan nutturalle (niin että latvat ja suurin osa hiuksista on kosteat) ja annan olla niin pari tuntia. Ja kun avaan nutturan, niin tukka on tosi kiiltävä ja hyvännäköinen, aivaan törkeän hyvä.
Toinen vaihtoehto on paksulle letille, avaan tukan sitten jossain vaiheessa päivää ja on tosi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
XDDD
Minulla on todella pitkä ja paksu tukka, mutta kaikista ihanimmat paksut hyvännäköiset kiharat/laineet tulee niin, että föönään tyvestä/päältä tukkaa vähän, sitten laitan nutturalle (niin että latvat ja suurin osa hiuksista on kosteat) ja annan olla niin pari tuntia. Ja kun avaan nutturan, niin tukka on tosi kiiltävä ja hyvännäköinen, aivaan törkeän hyvä.Toinen vaihtoehto on paksulle letille, avaan tukan sitten jossain vaiheessa päivää ja on tosi hyvä!
Kiitos, letti toimii minullakin, kokeilen myös nutturaa :)
Siis laitetaan pyyhe päähän, siis turbaani suihkun jälkeen? Onko tuolle nykyään joku trendinimikin? :D Totahan ovat naiset tehneet varmaan jo sata vuotta.. :D Luultavasti kaikki.
Googletin tuon ja nauroin keuhkoni pihalle kun jossain blogissa oli kuvalliset ohjeet miten tuo tehdään. :D Ei helvetti ole todellista. :D