Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kertokaapas vinkkejä matkalle 2-vuotiaan kanssa
22.03.2006 |
Lauantaina lähdemme 6 tunnin lennolle ja mietityttää, mitä ihmettä keksin 2-vuotiaalle tekemistä että jaksaisi lennon. 5 ja 7 vuotiaat ovat matkassa myös, mutta hehän keksivät aina jotain piirtämistä, arvausleikkiä, satukasettien kuuntelua jne. Mutta mitenköhän matka menee nuorimmaisen kanssa???? Hänellä ei ole edes omaa istumapaikkaa koneessa!!!!!!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
pari viikkoa sitten 1,5 vuotiaan poikamme kanssa ja lentomatkat meni loistavasti! varulta oli mukana nenätippoja nousuja ja laskuja varten ja kaikkea mahdollista tekemistä itse lennon ajaksi.. mutta miten kävikään! nousut ja laskut ei aiheuttaneet mitään ongelmia ja lentomatkan aikana poika kuunteli musiikkia kuulokkeista, nukkui päiväunet, luki tax free-kuvastoa ja omaa satukirjaa, leikki uninallensa kanssa ja vikitteli lentoemäntiä.. eikä pojalla ollut omaa istumapaikkaa, vaan oli joko iskän tai minun sylissä tai lattialla, menolennolla meillä oli paikat ensimmäisestä rivistä jolloin jalkatilaa oli enemmän ja poika mahtui siinä touhuamaan omiaan.. oma operaationsa oli sitten syöminen kun tarjoilivat lounaan/aamupalan/tms ja ne pöydät ja tarjottimet ym on niin kiikkeriä että huh! siitäkin selvittiin että toinen meistä vanhemmista söi ensin ja toinen syötti poikaa ja söi vasta sitten itse..
hyvin se menee!