Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni ilmoitti ettei hän halua lapsia

Vierailija
01.04.2017 |

Olemme 25-vuotiaita. Minä olen aika rauhallinen ihminen, opiskelen, harrastan ja teen töitä. Suhteellisen tuore naisystäväni opiskelee myös ja tekee vähän töitä, mutta hän on paljon menevämpi kuin mikä. Hän käy läpi kaikki koulun bileet, harrastaa, haluaa matkustella tulevaisuudessa vuosia ja muutenkin painelee menemään. Minä haluaisin tulevaisuudessa kaksi lasta, tämä naisystäväni ei halua.

Olen todella ihastunut naiseen ja hän on kertakaikkisen ihana ja upea nainen, mutta onko tässä jutussa toivoa? Pitäisikö minun luopua lapsihaaveista ja hyväksyä hänen menevä elämäntyylinsä? En haluaisi menettää häntä. Enkä siis todellakaan yritä kontrolloida häntä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi menevä nainen ja avomieheni taas tosi rauhallinen ihminen :D ollaan oltu yhessä jo 6 vuotta. Ei se oo automaattisesti todellakaan mikään este. Toi lapsiasia onkin sitten asia erikseen! Me halutaan molemmat yksi lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joko

A) hyväksyt tilanteen tuollaisenaan

B) eroat

Muita vaihtoehtoja sinulla ei yksinkertaisesti ole.

Vierailija
4/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva 25-v haluaa lapsia, mutta hyvin moni yli 30-v haluaa. Todennäköisesti mieli muuttuu aikanaan. Mutta mieti, mikä on tärkeintä. Varmaa ei lastensaanti kenenkään kanssa ole.

Vierailija
5/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitä itse olet rauhallinen persoona, miksi naisystäväsi pitäisi olla sellainen? Yleensä sosiaalinen ja menevä ihminen tekee hyvää rauhalliselle ihmiselle. En nää tuossa mitään ongelmaa.

Vierailija
6/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiasia on sen verran iso juttu, etei sitä voi ratkaista kompromisseilla. Jos asia ei ole sinulle kynnyskysymys, niin jatka ihmeessä hänen kanssaan. Jos olet sitä mieltä, että todella haluat lapsia, täytyy vain lähteä eri teille.

Näin se vain on. Minäkään en halua lapsia, mutta onnekseni löydin puolison, joka on kanssani samoilla linjoilla.

Miksi muuten haluat lapsia?

Vierailija
7/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sitä itse olet rauhallinen persoona, miksi naisystäväsi pitäisi olla sellainen? Yleensä sosiaalinen ja menevä ihminen tekee hyvää rauhalliselle ihmiselle. En nää tuossa mitään ongelmaa.

Niin ja tietysti myös toisin päin. Rauhallinen ihminen tekee hyvää menevälle ihmiselle :)

Erilaisuudet täydentää toisiaan.

Vierailija
8/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että naisystäväsi joku päivä muuttaa mielensä, mutta sen varaan ei todellakaan kannata laskea, vaan sinun kannattaa miettiä tilannetta siitä lähtökohdasta, että hän ei halua lapsia nyt eikä myöhemmin. Sinun pitää nyt miettiä tarkkaan, mitä haluat, mistä olet valmis luopumaan. Ja jos ette ole keskustelleet asiasta vakavasti, siitä olisi syytä aloittaa.

Vierailija
9/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki nyt ei vaan halua niitä kakaroita. Toki mieli voi silläkin muuttua, sitä kun ei voi ennustaa. Toivossa ei kannata elää.

Vierailija
10/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis löytänyt elämäsi naisen? Hyppää rohkeasti matkaan ja katso mitä elämä tuo tullessaan!

Vierailija
11/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävän mielipidettä on kunnioitttava. Tosin, olette vielä nuoria, hän saattaa muuttaa mieltään vielä moneen kertaan. Tulevaisuutta on vaikea mennä ennakoimn. Eläkää onnellisena juuri tässä hetkessä.

Vierailija
12/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on sinulle tärkeämpää, se nainen vai mahdolliset lapset?

Vierailija
13/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä siemenesi muualle ja tee vauvat toisille,luonnon laki

Vierailija
14/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ihminen saa nuoruuttaan elää. Itsekin olen opiskelija ja painelen menemään, käyty on läpi kaikki mahdolliset kissanristiäiset ja lisää on edessä, paljon. Haluan ottaa kaiken irti opiskelijaelämästä, kyllä mulla on järki aina matkassa ja opiskelen kyllä kunnolla kokoajan.

Vierailija
15/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt erota. Tulisit todennäköisesti katumapäälle.

Vierailija
16/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa unelmieni naiselta. Eroa niin mä voin iskeä sen.

M23

Vierailija
17/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten traumattisen paskamaista on sinulle jos ehkäisy pettää ja nainen tekee abortin. Sinuna lähtisin hyvissä ajoin. Löydät kyllä naisen joka haluaa lapsia.

Vierailija
18/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on, että nyt joudut miettimään parisuhteen jatkoa. Kuinka tärkeitä lapset ovat sinulle? Maailma on täynnä naisia, jotka haluavat lapsia. Eri asia, löytyykö sinulle sopivaa. Mutta ei ainakaan kannata roikkua sellaisessa, joka ei halua lapsia.

Vierailija
19/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä naisia jotka haluaa lapsia, ja naisystävällesi taas löytyy paljon miehiä, jotka eivät halua lapsia.

Jos taas tosissasi rakastat tätä naista ja tahdot elää hänen kanssaan, on sinun mahdollisesti luovuttava lapsihaaveistasi, tosin muista, että se saattaa olla sen arvoista. :)

Vierailija
20/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) perhe-elämää kahden lapsen kanssa, joista et yhtään tiedä millaisia lapsia ne tulevat olemaan ja lisäksi naisen kanssa, joka ei välttämättä ole unelmiesi nainen vaan seurustelette vain koska "hän halusi lapsia"

B) spontaania elämää unelmiesi naisen kanssa, matkustelua, bilettämistä ja rentoa yhdessäoloa vailla sen kummempia velvollisuuksia.

Mikä sua Ap vaivaa? Itse valitsisin tuon B:n!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän