Olen aktiivinen tinderöijä ja käynyt useilla treffeillä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (38)
en
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Monillako treffeillä olet maksanut oman osuutesi kuluista? Tai tarjonnut miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Monillako treffeillä olet maksanut oman osuutesi kuluista? Tai tarjonnut miehelle?
Tämä itse asiassa kiinnostaisi minua. Olen skipannut jotkut Tinder treffit, koska nainen on ehdottanut kahville menoa, enkä halua tarjota heille.
Ikäsi, koulutustasosi, varallisuutesi ja asemasi?
Vierailija kirjoitti:
Olisinko yksillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kohdalle osunut sekopäitä?
Jotkut ovat myöhemmin paljastuneet arvaamattomaksi tyypiksi. Ihan tavallisia miehiä valtaosa on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi, koulutustasosi, varallisuutesi ja asemasi?
45, hyvin omillani toimeentuleva, akateeminen, vakityössä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinko yksillä.
Ap
Olet siis omillasi toimeentuleva ja akateeminen, mutta silti loisit miesten lompakoilla? Eikö yhtään hävetä?
Oletko päätynyt sänkyyn ja onko seksi ollut hyvää?
Mikä on ettei tärppää vaikka olet olevinaan niin hyvä? Eikö sinulle kelpaa vai etkö sinä kelpaa? Eikö sinua jo nolota laukata jollakin tinderitreffeillä kerta toisensa jälkeen?
annatko römpsää jo ensimmäisellä tapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinko yksillä.
ApOlet siis omillasi toimeentuleva ja akateeminen, mutta silti loisit miesten lompakoilla? Eikö yhtään hävetä?
Ei. Osaan ottaa tyylikkäästi vastaan tarjotun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ettei tärppää vaikka olet olevinaan niin hyvä? Eikö sinulle kelpaa vai etkö sinä kelpaa? Eikö sinua jo nolota laukata jollakin tinderitreffeillä kerta toisensa jälkeen?
Miten niin olen olevinani niin hyvä? Ei nolota. Uusiin ihmisiin on mukava tutustua. Joistakin on jäänyt kavereita, joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia. Kyse ei ole kelpaamisesta vaan tunteista. Ei miehiä valita niin kuin esineitä.
Ap
Oletko mies vai nainen?