Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI TIEDÄ MISSÄ MAATA CASTRO HALLITSI XD !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
01.04.2017 |

Mikä oli tämän naisen ammatti meni ohi?

T: Työtön luuseri

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on aika stereotyyppinen kauppislainen. Tunnen heitä paljon (yksi katsomossa oleva tyttökin tuttu) eikä suurin osa todellakaan ole mitään ruudinkeksijöitä. Miksi olisikaan? Kyllähän tuollainen valinta on osoitus siitä, että maailman arvoituksia eli oikeita tieteitä enemmän elämässä kiinnostaa raha.

Vierailija
62/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kauppatieteilijä lue edes uutisia, hyvin usein Trumpia koskevissa jutuissa on mainittu tuo vävy?. Mainosti vielä, että hänellä on näkömuisti:DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma on käsikirjoitettu nykyään samoin kuin se heikoin lenkki. Joko kilpailijat teeskentelevät tai heidät valitaan niin, että eivät varmasti tiedä mitään. Katsojien ala-arvioimista. Ei näitä ohjelmia ole hauska katsoa, jos kukaan ei tiedä mitään tai teeskentelee tietämätöntä ja esittää jotain pellen roolia katsojien viihdyttämiseksi. Olen aivan varma, että jos tuo nainen oikeasti on kauppatieteiden maisteri niin hän olisi tämän tiennyt. Ihan selvästi tarkoituksena on viihdyttää vähän koulutettua kansanosaa nauramaan typerille korkeakoulutetuille, joilla ei ole yleissivistystä. Väsynyttä touhua.

Kerrohan sinä lisää tuosta "ala-arvioinnista".

Vierailija
64/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma on käsikirjoitettu nykyään samoin kuin se heikoin lenkki. Joko kilpailijat teeskentelevät tai heidät valitaan niin, että eivät varmasti tiedä mitään. Katsojien ala-arvioimista. Ei näitä ohjelmia ole hauska katsoa, jos kukaan ei tiedä mitään tai teeskentelee tietämätöntä ja esittää jotain pellen roolia katsojien viihdyttämiseksi. Olen aivan varma, että jos tuo nainen oikeasti on kauppatieteiden maisteri niin hän olisi tämän tiennyt. Ihan selvästi tarkoituksena on viihdyttää vähän koulutettua kansanosaa nauramaan typerille korkeakoulutetuille, joilla ei ole yleissivistystä. Väsynyttä touhua.

Kerrohan sinä lisää tuosta "ala-arvioinnista".

Kun katsot mitä ohjelmia tulee pitkin päivää niin eikö se ole aika selvää? Minä työttömänä luuserina ymmärrän tämän jopa, että meitä pidetään pilkkana ja joku rullaa massit tuolla jossain samalla kun te mädätätte päänne paskalla. Ne nauraa teille samalla kun laskee rahojaan.

Vierailija
65/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhm huore

Vierailija
66/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomasin itsekin. Ohjelma on selvästi ainakin osittain käsikirjoitettu, koska kysymykset on valikoitu yhdistymään oikeastaan aina jollain tavalla ihmisen työhön ja toisinaan harrastuksiin, jota korostetaan.

Tosin kaikilta ihmisiltä löytyy sellaisia helppoja kysymyksiä vaikka millä mitalla, jota eivät tiedä. 

Vierailija
67/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo olisi sellainen asia, joka pitäisi tietää? Aihetta on lähinnä vain sivuttu historianopetuksessa vuosia sitten. Jos ei ole itse elänyt tuohon aikaan tai sen lähiaikoina, niin voi hyvinkin olla tietämättä. En oikein ymmärrä miksi Etelä-Amerikan historia kuuluisi suomalaisen yleistietoon. Ehkä jossain vassaripiireissä tutumpi henkilö. 

Vierailija
68/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten kun rumpin vävyn nimi jos vähänkin katsoo netti lehteä niin siellähän se nimi on. Ei tosdin kuulu yleissivitykseen. Todella noloa ettei tiennyt Castroa. 

Vierailija
69/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Tämä on yhtälailla yleissivistystä kuin vaikka että kuka on Yhdysvaltain presidentti tai Venäjän presidentti. Ne on sellaisia täysin yleiseen sivistykseen ja tietämykseen kuuluvia asioita, ja on vaikea kuvitella että kukaan olisi elänyt niin tynnyrissä että olisi voinut tuon informaation välttää. Sama Joe Bidenin kanssa.

Vierailija
70/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on huvittaa että Jaajon ilmeistä ja äänestä pystyt koko ajan päättelemään mikä on oikea tai väärä vastaus. Mikäli Jaajo siis itse tietää. Jos Jaajo ei tiedä ja kilpailija perustelee oikean vastauksen, sillekin on oma ilmeensä. Sillä perusteella jo tokalla kaudella olleeet kilpailijat olisivat voineet tehdä tiliä "ylimääräisellä oljenkorrella". Tuotantoyhtiö voisi muutenkin kokeilla eri juontajaa.

Vierailija
71/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ EN TAJUU ET KAMERA MUKA JÄNNITTÄÄ JOITAIN!!!!!!!

Ainiin, tajuun, kun oon nähnyt sen monta kertaa kameran takana.

Vierailija
72/72 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo KTM jostain böndekoulusta? Joku Jyväskylä tai Oulu?

Bönde?? Et taida itse olla se penaalin terävin kynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi