Ärsyttää palstan alhaisesti koulutettautuneet ihmiset..
On siivoojaa, on lähihoitajaa, on toimistotyöntekijää, on puhelinmyyjää, on kampaajaa, on myyjää.. Voi herranjumala miten ala-arvoista porukkaa täällä liikkuu! Itse käynyt 1 ammattikorkeakoulun ja 4 yliopistoa, ihan vain sen takia koska PYSTYN siihen ja älykkyyteni riittää.
Olen väitellyt itseni mm. Filosofian tohtoriksi, lääketieteen tohtoriksi ja oikeustieteen tohtoriksi.
Uskaltaisin jopa väittää, että täällä kehtaisi ihmistenkin ilmoilla liikkua, jos täällä kävisi ylemmän hierarkian ihmisiä, niinkuin minä. Huomaa näiden aloituksien tasosta täällä kyllä, että minkä tasoinen koulutus ihmisillä oikein on. Täysin absurdia ajatella, että täällä päivääkään enää tulevaisuudessa vietän, mielummin haen omantasoisteni seuraan.
Kommentit (10)
On sullakin koulutetus mennyt täysin harakoille siis.
Et sitten oppinut kirjoittamaan ???
Tämä ketju on matalasti kouluttautuneen vihanpurkaus korkeastikoulutettuja kohtaan.
Niin. Taas pila-aloitus, johon amikset rupeaa viittaamaan, jotta kyllä ne akateemiset vaan hirrrrveästi palstalla haukkuu amikseja.
0/5. Ei jatkoon.
Olet siis suorittanut vuosikausia kestäneitä tutkintoja liukuhihnalla. Mikä olikaan oma panoksesi yhteiskunnan hyväksi? Onko jo suojatyöpaikka plakkarissa?
Elät siis tuilla niin kuin suuri osa muistakin palstalaisista.
Heh, tämä oli vain testi. Tiesin ennenkuin tietoisesti kirjoitusvirheen laitoin, että tyhmät ihmiset käyttää heti tilaisuuden hyväksi ja tulee korjaamaan virheen MUKA älykkään oloisina tykkäyksiä kalastellen, jotta saa laittaa itsensä jollekkin palkintopallille. Kiitos kun todistitte asian minulle konkreettisesti.
Ap
Koulutettautunut oli ihan uusi termi! Otan käyttöön.