Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää palstan alhaisesti koulutettautuneet ihmiset..

Vierailija
01.04.2017 |

On siivoojaa, on lähihoitajaa, on toimistotyöntekijää, on puhelinmyyjää, on kampaajaa, on myyjää.. Voi herranjumala miten ala-arvoista porukkaa täällä liikkuu! Itse käynyt 1 ammattikorkeakoulun ja 4 yliopistoa, ihan vain sen takia koska PYSTYN siihen ja älykkyyteni riittää.

Olen väitellyt itseni mm. Filosofian tohtoriksi, lääketieteen tohtoriksi ja oikeustieteen tohtoriksi.

Uskaltaisin jopa väittää, että täällä kehtaisi ihmistenkin ilmoilla liikkua, jos täällä kävisi ylemmän hierarkian ihmisiä, niinkuin minä. Huomaa näiden aloituksien tasosta täällä kyllä, että minkä tasoinen koulutus ihmisillä oikein on. Täysin absurdia ajatella, että täällä päivääkään enää tulevaisuudessa vietän, mielummin haen omantasoisteni seuraan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettautunut oli ihan uusi termi! Otan käyttöön.

Vierailija
2/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin koulutetus mennyt täysin harakoille siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten oppinut kirjoittamaan ???

Vierailija
4/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joo.

Vierailija
5/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on matalasti kouluttautuneen vihanpurkaus korkeastikoulutettuja kohtaan.

Vierailija
6/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Taas pila-aloitus, johon amikset rupeaa viittaamaan, jotta kyllä ne akateemiset vaan hirrrrveästi palstalla haukkuu amikseja.

0/5. Ei jatkoon.

Vierailija
7/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis suorittanut vuosikausia kestäneitä tutkintoja liukuhihnalla. Mikä olikaan oma panoksesi yhteiskunnan hyväksi? Onko jo suojatyöpaikka plakkarissa?

Vierailija
8/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi on vaikea laji.

Vierailija
9/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät siis tuilla niin kuin suuri osa muistakin palstalaisista.

Vierailija
10/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tämä oli vain testi. Tiesin ennenkuin tietoisesti kirjoitusvirheen laitoin, että tyhmät ihmiset käyttää heti tilaisuuden hyväksi ja tulee korjaamaan virheen MUKA älykkään oloisina tykkäyksiä kalastellen, jotta saa laittaa itsensä jollekkin palkintopallille. Kiitos kun todistitte asian minulle konkreettisesti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme