Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko putkimiehen tilata putsaamasn lavuaari?

Vierailija
01.04.2017 |

Siis joku tukos siinä, varmasn hiuksia, ja vituttaa kun en itse osaa. Jo sen ruuvin irtisaamiseen menee ikä ja terveys, stana. Yritetty on mutta Suomessa pitäs kaikkirn tehdä kaikki itse!!! Arghhhh

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no huoltoäijäkö sitten?

Vierailija
22/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole jotain palvelua josta voisi kohtuuhintaan tilata jnku kätevän maallikon tekemään pikkuhommia kotona; vaihtamasn lamppuja, avaamasn röörejä, ripustamaan tauluja...On kyllä kumma että mistään ei naiset ja vanhukset saa apua!!

1. Miksi et perusta, jos palvelulle on mielestäsi riittävästi maksuhaluisia ja -kykyisiä asiakkaita? Eihän sinun tarvitse olla se, joka ne palvelut suorittaa, vaan palkkaat työntekijät ja hoidat itse firman johtamisen.

2. Monissa kaupungeissa on erilaisia "talonmiespalveluita" tai kotipalveluita, joilta voi tilata myös tuollaisia pikkuhommia. Oletko edes selvittänyt, onko omalla asuinpaikkakunnallasi?

Edellisellä sivulla oli jo maininta Aviomiespalvelusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ristuksen avuttomia ihmiset voivatkaan olla. Uskomatonta....

Vierailija
24/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa viemäri lukko, ei tarvi työkaluja, käsivoimin saa kierteet auki(siis vasempaan kiertämällä saa auki, ja tietenkin oikealle kiertämällä saa...)

putsaile se, tongi hiukset ym. muut töhnät viemäri putkista esim.

sukkapuikolla, eläkä heitä niitä tohniä wc pönttöön

tai joudut ojasta allikkoon, ja vielä ruuvaille se lukko takas paikoilleen.Piste.

Säästät putkimiehen hermoja ja rahaa, siis omia rahojasi Piste. Hei!

Vierailija
25/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä postimiestä hoitamaan homma.

Vierailija
26/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maksaa jonku 300 tunti plus kaikenlaista. Helvetti lopetan mieluummin koko lavuaarin käytön

Sinulla on ollut kallis putkimies. Vai mitä palveluita häneltä ostit? 😂

Vierailija
27/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luuletko ettei ne ihmiset itse kärsi tästä jo ihan tarpeeksi että pitää vielä kauhistella?! Häpeän osaamattomuuttani niin paljon että olen usein pitkiä aikoja ilman toimivia lamppuja, vetäviä viemäreitä, toimivaa telkkaria kun niihin tulee joku pieni juttu jonka kätevämpi korjaisi käden känteessä. Minulla ei ole ketään joka auttaisi eikä paöjon rahaakaan että voisin aina tilata ammattilaisia. Häpeäkin estää. Suomessa ei arvosteta palvelujen tarjoamista ja käyttämistä vaan kaikkien pitää ITSE osata.

Vierailija
28/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin putkimies niminen aine poistaa tukoksen. Yön yli annat vaikuttaa. Ainetta saa ostettua ruokakaupoista.

Vierailija
29/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luuletko ettei ne ihmiset itse kärsi tästä jo ihan tarpeeksi että pitää vielä kauhistella?! Häpeän osaamattomuuttani niin paljon että olen usein pitkiä aikoja ilman toimivia lamppuja, vetäviä viemäreitä, toimivaa telkkaria kun niihin tulee joku pieni juttu jonka kätevämpi korjaisi käden känteessä. Minulla ei ole ketään joka auttaisi eikä paöjon rahaakaan että voisin aina tilata ammattilaisia. Häpeäkin estää. Suomessa ei arvosteta palvelujen tarjoamista ja käyttämistä vaan kaikkien pitää ITSE osata.

No käytä niitä palveluja, saat kotitalousvähennyksenkin.

Vierailija
30/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miten joku litku voi poistaa tukoksen? Kun itse avasin lavuaarin viemäriä, niin se oli ihan sellaista harmaata sitkeää mönjää täynnä, joka ihan mekaanisesti piti sieltä irrotella ruuvimeisselillä tökkimällä ja käsisuihkulla.

Vierailija
31/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään aineita! Siirtää ongelman vain eteenpäin + tulee turhia myrkkyjä. Käsipelin on paras nuo selvittää. Jos ei itse osaa, kutsu joku, joka osaa. Hankin valmiiksi jo hiussieppari, jonka voit asentaa paikalleen heti, kun putket on putsattu.

Vierailija
32/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa remontti reiska- kätevä mies joka hommaan,

niin on huolet veks´ pysyy röörit auki.

Vierailija
33/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika apu. Laita viemärin päälle mitallinen pyykkipulveria ja kaada kiehuvaa vettä päälle. Poistuu rasvat, töhnät ja tukokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan