Maksaako se kun tatuoija piirtää haluamani kuvan paperille?
Kun haluaisin sitten sen piirroksen mukaani ja miettiä asiaa kaikessa rauhassa että ottaisinko sen tatuoinnin vai enkö. Mutta minulla tarvitsisi olla se konkreeettinen kuva siinä käsissäni. Paljonko se luonnostelma voisi sitten maksaa, ei kai maltaita sentään?
Kommentit (45)
No jaa, et kai itsekään tavaraasi ilmaiseksi jaa? Sinun varmaan pitäisi. Eihän palvelu kuluta alkuperäistä tuotetta yhtään, ei siis vaivaa kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan tehty mun tatuoijan kanssa muutaman kerran sillä tavalla että luonnostellaan paperille, maksan vaikka 100e siitä joka sitten vähennetään tatuoinnin hinnasta jos/kun otan sen. Saan rauhassa miettiä muutoksia luonnoksen.
Mutta ap varmaan haluaisi muutaman euron raapustuksen. Mieluiten ilmaisen.
Tämä!
Voisit AP tulla ihan vain työnäytteeksi imaisemaan munaa. Siinä sivussahan se vain menee. Sitten voin asiakkaana miettiä, kannattaako ottaa sitä päätuotetta vai ei. Kjeh kjeh.
Mä luulen, ap, et aika moni on valmis tatuoimaan ILMAISEKSI sun otsaan sanan nuija.
Piirrä itse tatuointisi, luuseri. Ai et osaa? Toiset on nähneet vaivaa opetellakseen taidon, ja voivat nyt tienata elantonsa osaamisellaan.