Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä foorumi on laskenut mun äö:tä

Vierailija
01.04.2017 |

Kun lukee kaikkien vammaisten vähä-älyisten ja surkeasti kouluttautuneiden ihmisten kirjoituksia (siivoojien, lähihoitajien, kaupanmyyjien jne), niin niiden vähäinen älykkyys alkaa jo tarttumaan muhun..

Tämä foorumi on syöpää, mutta addiktoivaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla ennestäänkään kovin korkea älykkyysösämäärä :D

Vierailija
2/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kyllä minä olen korkeammin kouluttautunut kuin suurin osa vajakeista täällä mm. Diplomi-insinööri, lääketieteen tohtori, rakennusinsinööri. On niitä kouluja yullut käytyä, jopa ihan huvin vuoksi, kun älykkyyttä riittää.

Siinä teille vähän tavoitetta lähärit ja siivoojat!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kyllä minä olen korkeammin kouluttautunut kuin suurin osa vajakeista täällä mm. Diplomi-insinööri, lääketieteen tohtori, rakennusinsinööri. On niitä kouluja yullut käytyä, jopa ihan huvin vuoksi, kun älykkyyttä riittää.

Siinä teille vähän tavoitetta lähärit ja siivoojat!

Ap

Mutta silti puhut äö:sta. Sinuna häpeäisin.

Vierailija
4/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oon samaa mieltä että todella paljon on yksinkertaisilta tai vaihtoehtoisesti kovin nuorilta vaikuttavia ihmisiä täällä kirjoittelemaan. Mutta mä en kyllä mitenkään liitä sitä koulutukseen. Koulusivistys kun ei oo mikään älykkyyden mitta. Lähes missä ammatissa vaan voi olla tyhmiä tai älykkäitä ihmisiä. Sehän on valinta kysymys mitä kukakin opiskelee ja mitkä omat ammatilliset tavoitteet on. Hyvin voisi vaikka moni lähihoitaja olla lääkäri jos niin olisi valinnut. Toisaalta yliopistoissa opiskelee paljon porukkaa joilta ihan normaali arjen älykkyys puuttuu. Monessa koulussa riittää kun on riittävän hyvä muisti ja sen verran lukupäätä että pääsee kursseista läpi. Voi jopa tosi hyviä arvosanoja saada vaikka älykkyys ei sitten mitenkään riitä siirtämään tätä teoriatietoa käytäntöön. Oikea älykkyys on hyvää päättelytaitoa, kykyä ajatella itse ja kyseenalaistaa asioita. Älykäs ihminen osaa lukea tilanteita ja sopeutua erilaisiin nopeastikin muuttuviin tilanteisiin. Älykäs ihminen ei näe asioita mustavalkoisina ja osaa ajatella monesta näkökulmasta sekä ymmärtää syy-seuraus suhteita.

Vierailija
5/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kanssa åö kärsiny

Vierailija
6/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella se ei kauhean korkea ollut ennenkään. Tai mistäs minä tiedän, koska ei ole hajuakaan mitä äö tarkoittaa.

Vierailija
7/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tuo ÄO tulee helposti kirjoitettua ÄÖ vaikka kirjoittajan ÄO olisi keskivertoa korkeampikin.

t. Itsekin väärin kirjoittanut, mutta kaikkea muuta kuin typerys

Vierailija
8/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tuo ÄO tulee helposti kirjoitettua ÄÖ vaikka kirjoittajan ÄO olisi keskivertoa korkeampikin.

t. Itsekin väärin kirjoittanut, mutta kaikkea muuta kuin typerys

Jos sinun pitää erikseen mainita ettet ole typerys, mitähän se kertoo sinusta?

Vierailija
9/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äö(!) lääkäri-maisteri-ekonomi vauhdissa :)

Vierailija
10/10 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ösämäärä on ihan paras virhe aina silloin kun joku tosiaan yrittää päteä sillä ösämäärällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi