Seksi loppui lapsiperheen vanhemmilta, koska miestä ei kiinnostanut järjestää aikaa seksille
Onko kukaan muu samassa tilanteessa? Mies elää eri vuorokausirytmissä koska ei joudu heräämään aikaisin töihin eikä lapsia hoitamaan viikonloppuisin. Asiasta puhuttu, ei muutosta. Lopputulema: miestä ei vain kiinnosta järjestää seksille aikaa, joten sitä ei enää ole.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Siis käykö se mies töissä ilta-aikaan vai elääkö työttömänä omaa rytmiään muista perheenjäsenistä välittämättä?
Myöhäisempi työaika on kyseessä. Ap
Mun miehellä on havaittavissa samaa. Ollaan kyllä sovittu että siihen ei lipsuta, mutta ei vain voi mitään, pakko antaa aikaa itselle yt. Siis omille unille että jaksaa, töille, että tulee rahaa, ja lapsille, jotka on värkätty. Itse , näin väsyneenä en syty jos minua ei sytytetä, ja mies tietää tämän. Hänkin on väsynyt, ja katsoo mieluummin sen leffan loppuun kuin tulee sytyttelemään, tai sytytettäväksi. Ymmärrän häntä. Jos seksiin on aikaa vain tunti, niin mieluummin olen itse ilman, kuin yritän äkkiä kastua, ja pikkupaniikki persiissä että koskaskohan meidät keskeytetään. Mies taas on valmiina sukupuoliyhteyteen heti, ja kätevästihän hän minula voisikin nopsaan tyydyttää itsensä. Hän ei silti halua siihen lähteä, koska minä jäisin tällöin ilman sitä mitä itse tarvin ja haluan. Sanattomasta sopimuksesta siis olemme molemmat ilman. On yksinkertaisesti liikaa asioita kropalla kannettavana, tai mielellä pyöritettävänä, että kykenisi keskittymään seksiin. Se mistä en pidä on se, että mies voisi järjestää pienellä vaivalla meille yhteistä muhinointiaikaa, mutta ei sitä tee. Minun ei tarvitse järjestellä, sillä saan sitä lyhyelläkin varoitusajalla toisin kuin mies. Mies on sanonut että enhän minäkään järjestä, mutta minun ei tarvitse, koska työni ja harrastukseni ovat joustavia, ja voin aamulla vaikka jäädä kotiin.
Ei tätä kauaa enää jaksa. Siis tätä että on niin kiire ja väsy ettei seksiä ole kuin n.1x/vko,tai/2vkoa.
Enemmän seksiä sain ollessani sinkku, jolloin pystyi muutaman vakipanon lisäksi tuomaan välillä vällyihin myös yhen illan ihmeitä. noh, ehkä aikansa kutakin.
Miksi sä kysyt neuvoa kun mikään ei kelpaa?
Meillä on läheisyyttä pitkin päivää ja monesti "sovitaan" että mennään suihkuun yhdessä tai illalla sitten pidetään kivaa. Jos tämä ei tapahdu koska ollaan väsyneitä tai jotain muuta yllättävää - ei kumpikaan siitä suutu vaan ymmärtää ja palataan asiaan seuraavana päivänä, mutta edelleenkin nukutaan lähekkäin ja kosketaan ja annetaan toisen tuntea että välitetään. Ei se seksi, vaan se läheisyys ja rakkaus :)
Oletko siis selkeästi yrittänyt tehdä aloitteen kun mies tuijottaa sitä telkkaria? Jos olet ja ei syty - eiköhän viesti ole aika selvä? Olen nimittäin itse tehnyt tuon "testin" ja seksielämä vilkastui kerralla. Ehkä miehet vain joskus kaipaavat potkua persuksille, ettei jumahda vanhoihin tapoihin ja sinne sohvan pohjalle...
Ei ole avioliitossa ollut seksiä sitten lapsen syntymän. Aluksi oli aloitteellinen, mutta luovutin. En halua vongata.
Olen kysynyt mieheltä, että missä vika? Vastausta en ole saanut. Olen varmasti jotenkin vastenmielinen.
Mies on lihonut järkyttävän paljon ja olen sitä mieltä, että hän pitää syömisestä enemmän kuin rakastelusta.
Taidan lähteä litomaan siinä vaiheessa, kun lapsi on 18-vuotias. Ei tässä tunne enää itseään naiseksi.
Mulle riittäisi edes 15 minuuttia kerran viikossa ENNEN klo 23. Jos enemmästä haaveilu on turhaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis selkeästi yrittänyt tehdä aloitteen kun mies tuijottaa sitä telkkaria? Jos olet ja ei syty - eiköhän viesti ole aika selvä? Olen nimittäin itse tehnyt tuon "testin" ja seksielämä vilkastui kerralla. Ehkä miehet vain joskus kaipaavat potkua persuksille, ettei jumahda vanhoihin tapoihin ja sinne sohvan pohjalle...
Olen tietysti ja myös jo ennen kuin telkkari on päällä. Ei tykkää, parhaassa tapauksessa ehdottaa että katsotaan ensin leffa. Jonka jälkeen kello on jo niin paljon, että minua väsyttää ja aamun aikainen herätys stressaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Miksi ei hoida osuuttaan viikonloppuna? Mitä varten te lisäännytte tuollaisten kanssa?
Hoida osuuttaan? Ei siitä ole kyse ettei mies hoitaisi lapsia - oman rytminsä sisällä. Ei mun olisi järkeä nukkua viikonloppuna tosi myöhään, kun joka tapauksessa joudun nousemaan maanantaina taas aikaisin. Enkä sitä paitsi jaksa hirveän myöhään valvoa koskaan, koska joudun aina nousemaan. Ongelma on tarkemmin se, että yhteistä aikaa seksille ei ole, koska mies ei ole sillä tuulella välittömästi illalla kun lapset nukkuvat (enkä ehkä minäkään olisi) ja sitten tehdään jotain muuta, kunnes mun onkin mentävä äkkiä nukkumaan. Ap
Öhhöhöö, olipa typerää. Oletko ihan tosissasi?
Miten niin, mikä tuossa oli typerää? Mies hoitaa lapsia joka päivä, muttei nouse aikaisin. Ap
Tota, ensinnäkään ei sen tarvi olla joka iltaista, joskus voi valvoa ja sekstailla ja aamulla se herää joka herää. Ei kai parisuhde ole mikään kilpailu?
En mää oikeasti tajua sun ongelmaa.Ei tarvitse olla ei, mutta eikö mies voisi joskus vaikka keskeyttää televisio-ohjelman seksin ajaksi eikä odottaa sen loppumista, jolloin olen jo tosi väsynyt? Ei mies ikinä herää. Jos itse elät samassa rytmissä siippasi kanssa, et näköjään yhtään tajua ongelmaa. Ap
Kuulostaa tosi epäreilulta sinua kohtaan. Meillä mä olen iltavirkku ja mies aamuvirkku, ja pikkulapsiajan valvomisen jälkeen mä en pysty tällä hetkellä yhtään tinkimään yöunistani. Lisäksi aamutorkkuus tekee sen, että en kerta kaikkiaan halua seksiä aamulla. Niinpä meillä sopiva hetki on heti lasten nukahtamisen jälkeen. Ei todellakaan ole reilua, että sinun pitäisi harrastaa seksiä keskellä yötä, kun joudut joka aamu heräämään aikaisin! Mutta kyllähän sä tämän varmaan jo tiesitkin. Mitä mies sanoo kun puhut asiasta suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Miksi ei hoida osuuttaan viikonloppuna? Mitä varten te lisäännytte tuollaisten kanssa?
Hoida osuuttaan? Ei siitä ole kyse ettei mies hoitaisi lapsia - oman rytminsä sisällä. Ei mun olisi järkeä nukkua viikonloppuna tosi myöhään, kun joka tapauksessa joudun nousemaan maanantaina taas aikaisin. Enkä sitä paitsi jaksa hirveän myöhään valvoa koskaan, koska joudun aina nousemaan. Ongelma on tarkemmin se, että yhteistä aikaa seksille ei ole, koska mies ei ole sillä tuulella välittömästi illalla kun lapset nukkuvat (enkä ehkä minäkään olisi) ja sitten tehdään jotain muuta, kunnes mun onkin mentävä äkkiä nukkumaan. Ap
Öhhöhöö, olipa typerää. Oletko ihan tosissasi?
Miten niin, mikä tuossa oli typerää? Mies hoitaa lapsia joka päivä, muttei nouse aikaisin. Ap
Tota, ensinnäkään ei sen tarvi olla joka iltaista, joskus voi valvoa ja sekstailla ja aamulla se herää joka herää. Ei kai parisuhde ole mikään kilpailu?
En mää oikeasti tajua sun ongelmaa.Ei tarvitse olla ei, mutta eikö mies voisi joskus vaikka keskeyttää televisio-ohjelman seksin ajaksi eikä odottaa sen loppumista, jolloin olen jo tosi väsynyt? Ei mies ikinä herää. Jos itse elät samassa rytmissä siippasi kanssa, et näköjään yhtään tajua ongelmaa. Ap
Kuulostaa tosi epäreilulta sinua kohtaan. Meillä mä olen iltavirkku ja mies aamuvirkku, ja pikkulapsiajan valvomisen jälkeen mä en pysty tällä hetkellä yhtään tinkimään yöunistani. Lisäksi aamutorkkuus tekee sen, että en kerta kaikkiaan halua seksiä aamulla. Niinpä meillä sopiva hetki on heti lasten nukahtamisen jälkeen. Ei todellakaan ole reilua, että sinun pitäisi harrastaa seksiä keskellä yötä, kun joudut joka aamu heräämään aikaisin! Mutta kyllähän sä tämän varmaan jo tiesitkin. Mitä mies sanoo kun puhut asiasta suoraan?
Ettei pidä harrastaa ei - miehelle on täysin ok sekin, ettei harrasteta ollenkaan. Oikeasti en ole saanut vastausta tuohon asiaan. Mutta se tosiaan meilläkin ainoa aina mahdollinen hetki, ehkä kerran kuussa tai harvemmin mahdollinen hetki saattaa tulla muulloinkin. Kuitenkin niin harvoin, että jos sitä alkaa odottaa, paras.varautua olemaan kokonaan ilman. Ap
Siis käykö se mies töissä ilta-aikaan vai elääkö työttömänä omaa rytmiään muista perheenjäsenistä välittämättä?