Avokadopasta - ono se hyvää??
Kommentit (18)
Onhan se hyvää jos tykkää avokadosta.
Hieno hedelmä, avokado. Pasta ok, mutta ei parasta mitä avokadolla on tarjottavana.
Oli kyllä melkoinen pettymys kun lopulta tein. Ekaksi ja vikaksi kerraksi jäi, tiedän kymmeniä muita tapoja käyttää avokadoa paremmin tai valmistaa maukkaampaa pastaa.
Hyvää on, meidän nirsojen lasten lempiruoka.
Aika vaikea kommentoida makuasioita, kun se riippuu ruokailijasta. Mies rakasti sitä, itse tykkäsin tosi paljon, lapset sanoivat sen olevan ok, äitini mielestä se oli pahaa, isäni kysy "mutta missä liha?"
En jaksa tehdä uudestaan, kun se vaatii niin paljon tuoreyrttejä mitä meillä ei juuri käytetä
Minusta on hyvää, suolaa pitää olla paljonm muuten tulee mautonta. Ja tietenkin avokadojen olla kypsiä.
Kukaan terveyttään ajatteleva ei syö pastaa. Täysin last season- juttu. Avokadoa sen sijaan suosittelen.
On se hyvää. Ei nyt niin huikeaa, että tulisi kyyneleet silmiin liikutuksesta, mutta parempaa kuin moni muu pasta, jota olen syönyt. Kokeile, ei sen tekeminen kovin työlästä ole.
Ihan raikkaan makuista, mutta ei siitä sekasyöjä täyteen tule.
On yksi vakioruoistani koska on niin helppo tehdä eikä kovin kalliskaan.
Emme ole ikinä tehneet (helmikuu 2019). Me emme elä näiden "trendien" mukaan,
Mäkään en ole tehnyt sitä, kun en pidä avokaadoista.
Mutta Hannan sitruunapasta on yksi mun lempparireseptejä
Avokadopasta on yksi mun lemppariruoista, ja teen sitä edelleen säännöllisesti. Mun mielestä se on älyttömän hyvää. Laitan enemmän limeä ja chiliä kuin ohjeessa sanotaan.
Ei kaiken sen hypen arvoista