Ei kannata puolustautua teiniä vastaan jos tulee fyysinen yhteenotto!
Lastensuojelu pitää huolen siitä, että vika on aina vanhemman eikä lapsen. Mut hakattiin mustelmille teinin toimesta ja olin hiljaa mutta teini kertoi isälleen, että tukistin sitä hakkaamisen jälkeen ja nyt odottaa oikeuskäsittely tukkapöllyn takia, vaikka teini löi minua ensin. Huh huh!
Kommentit (7)
Miten tilanne oli päässyt eskaloitumaan tuohon pisteeseen?
Kyllä voit haastaa lapsesi oikeuteen jos yli 15-vuotias.
Ei kai se "fyysinen yhteenotto" ihan taivaalta tipahda?
Entä jos teini alkaa kannabispsykoosissa sohimaan puukolla?
19 vuotias mies voi painaa helposti yli 100 kiloa. Kyllä sellainen muiluttaa heiveröisen naisen mennen tullen ellei sitten nainen ole jokin Karate-ässä.
Niin mitä? Teini kävi päälleni kun kertasin koulusääntöjä yms. Olin noita sääntöjä kerrannut jo viikkotolkulla, kunnes teini kävi päälleni ja löi nyrkein päin näköä. Otin häntä hiuksista kiinni sen johdosta niin nyt olen oikeuteen menossa. Meillä ei ole ennen ollut ongelmia, ei pienimpiäkään. Teinin isä soitti vaan hätäkeskuskeen ja tekis asiasta nurmeron. Isä, joka ei ole koskaan lapsestaan huolehtinut mitenkään, mutta uhkasi jo etukäteen että jos teen mitään virhettä niin järjestää minut vaikeuksiin heti!
Hän, teinin isä pahoinpiteli minua useita kertoja pahastikin.Itse en ole väkivaltainen ollut koskaan ja teiniä kohtaan tuo tukkapölly oli vain vastine hänen nyrkkeilylleen, jota hänkään ei ole koskaan harrastanut eikä meistä kumpikaan ole tippaakaan väkivaltainen.
No eihän se enää ollut puolustautumista.