Millainen perhe sinulla on?
Kommentit (13)
Perheetön, sananmukaisesti yksinhuoltaja eli huollan itse itseni. Sukulaisiakin on vain vähän.
Uusperhe. Meillä asuu minä, avomies, mun yläkoululaiset lapset 3kpl. Joka toinen viikonlopppu ja lomilla miehen 6-ja 8v lapset
Minä vaimo ja mies. Kolme lasta, kaksi asuu jo omillaan avoliitoissaan, nuorin on vielä puolittaisesti kotona, kesäkuussa loppuu aamujen laskeminen puolustusvoimissa. Syksyllä muuttaa hänkin omilleen, lähtee opiskelemaan.
Uusperhe. Avioliitto.
Kaksi koko ajan asuvaa teiniä ( toinen miehen, toinen minun). Yksi vuoroviikkoteini (minun).
Lisäksi miehellä on kaksi lasta, jotka käyvät silloin tällöin. Heitä en laske minun perheeseeni, sillä meillä on sopimus, että mies hoitaa ja viihdyttää nämä, eikä minun tarvitse silloin osallistua. Mies varmaan laskee omaan perheeseensä.
Minä, kolme lasta, miesystävä. Emme virallisesti asu miesystäväni kanssa yhdessä, mutta kuitenkin vietämme yhdessä sen ajan kun lapset ei ole mulla ja lisäksi lapsiviikonloppuina yleensä yhden päivän.
Minä ja kissa. Äiti ja isä ja sisaruksia löytyy, tässä iässä vaan kaipaisi jo omaa perhettä.
N29
Avioliitto. Mies, 2v taapero ja toinen lapsi syntyy kesällä.
1 vanhempi, 1 päiväkoti-ikäinen lapsi. Sopiva perhe meille.
Ydinperhe, 2 aikuista+lapsi+koira