Kertokaas minkä ikäisen lapsen vois antaa käyttää tota snapchattiä?
Oon itse niin ulkona näistä ni kaipaan apua. Huomasin että whatsappikin oli alle 16v kielletty ja sitähän ihan alakoulussakin käytetään. Mut mikä ois soveliasta ton snapin kohdalla? 9 v meillä vinkuu sitä itelleen kun kaverillakin on, mut itsestä tuntuu ettei vielä muutamaan vuoteen tarvitsis sellasta. Oonko tiukkis? Kun en oikeesti ymmärrä näitä sovelluksia yhtään. Auttakaa.
Kommentit (4)
Mun 9v pikkusiskollani se on, mut ei se osaa edes käyttää sitä oikeaan tarkotukseen :D sen mielestä on vaan hauska pelleillä niillä hassuilla filttereillä, että mun mielestä aika ikärajaton sovellus
Yläkouluikäiset sitä ainakin paljon tuntuvan käyttävän. Mikä se on?
Meidän koulussa nelosluokkalaiset julkaisevat toisistaan kuvia luvatta snapchatissa ja instagrammissa. Ei mene jakeluun, että ei käy. Ei auta rehtorin puhe, eikä poliisin. Vanhemmat ovat totaalisen avuttomia selvittämään näitä keskenään. Opettajan pitäs joulupäivänäkin selvittää taas yhtä salaa kuvattua ja levinnyttä kuvaa tekstillä "mursu". Että mitä myöhemmin, niin sen parempi. Luulisin, että lapsien elämä olisi kokonaisvaltaisesti parempaa, jos koko maan lasten ja nuorten älypuhelimet tuhottaisiin ja annettaisiin nokian 3110 tilalle. Kymmenvuotiaan kännykkäriippuvuus on surullista katsottavaa.
Kai se 9 vuotias voi käyttää kuhan ei tee niitä julkisia videoita.
Ja mitäs jos itse alkasit opettelemaan, niin tulee aika paljon vähemmän yllätyksiä ym.