Mitä tapahtuu AIDS-verelle sairaaloissa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on aids-veri?
Aidsilaisilta otetut veret.
Mistä sitä HI-positiivista verta olisi kanisterikaupalla tullut sairaaloihin?
Et taida olla se penaalin terävin kynä, AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on aids-veri?
Aidsilaisilta otetut veret.
Mitä ovat "aidsilaiset" ja miksi heiltä olisi otettu kanistereittain verta? :D
Nyt ne lääkkeet, AP...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aidsilaisten veri sullotaan säästösyistä kanistereihin. Mutta mitä niille kanistereille tapahtuu? Se tuntuu olevan jonkinlainen salaisuus.
Kanistereista en tiedä, mutta onhan hiv-verta päätynyt verta tarvitsevalle. Mutta ei hiv-potilailta tarkoituksella oteta verta, joten pysyvät heillä itsellään.
Eiköhän tuo mene polttohävitykseen niinkuin kaikki biohasardiroskat.
Vierailija kirjoitti:
Kanistereista en tiedä, mutta onhan hiv-verta päätynyt verta tarvitsevalle. Mutta ei hiv-potilailta tarkoituksella oteta verta, joten pysyvät heillä itsellään.
HIV-veri on suuri tabu sairaalahenkilökunnan parissa. Ihmiset ovat kauhuissaan, mutta eivät uskalla sanoa ääneen sitä.
Otetaan talteen ruiskutellaan maahanmuuttokriittisiin ja homokammoisiin punaniskoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko todisteita? Minulla on omat epäilyni, mitä aidsilaisten vierelle tapahtuu. Se on juttu, joka ei kestä päivänvaloa!
Hahah, vai että oikein kanistereittain aids-verta.. Kiitos päivän nauruista! :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko todisteita? Minulla on omat epäilyni, mitä aidsilaisten vierelle tapahtuu. Se on juttu, joka ei kestä päivänvaloa!
Siitä siis tosiaankin tehdään verilettuja kouluihin ja päiväkoteihin? No voihan nenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo hämärtymään, joten etköhän voi kertoa epäilysi..
Moi olen ollut töissä sairaalan keittiössä ja kaikki veri mitä saadaan tulee se sitten verenluovutuksesta tai sitten leikkausalista tai vastaavasta käytetään meillä veriruokien valmistamiseen. Esim. kirurgin erikoiset veriletut sisältää verta sekä hyhmää aivojen sisältä mitä saadaan aivohalvauspotilailta.
"Kirurgin erikoiset veriletut" :D
Ootko sä se teini joka polttaa maasta tumppeja?
Vierailija kirjoitti:
Otetaan talteen ruiskutellaan maahanmuuttokriittisiin ja homokammoisiin punaniskoihin.
Helvetin huono idea. Siis jos tarkoituksena on saada se HIV-virus tarttumaan... Kun se ei oikein tartu helposti. Luulisi sinun vihervasukkina sen tietävän. Mitä homoihin tulee niin hassua miten he itse tai siis normaalit homot eivät pidä itsestään sitä mekkalaa mitä ns. homosuvaitsevat ihmiset pitävät. Niin minulla kun oli hevonen niin eräs vuokraaja oli mies. Kyllä mies ja homoseksuaali...
T:Keskiviivan Mies.
Se myydään hyvään hintaan vampyyreille. Heille annetaan lista, siinä on tiedot keille annataan. Vampyyrit eivät ole kovin luotettavia, voivat pimeässä tehdä omien mieltymysten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tapahtuu kun tällainen ihminen kuolee sairauteensa sairaalassa? Vai eikö heitä hoideta viimeisinä päivinään sairaaloissa vaan jossain muualla? Ei se virus heti kuole henkilön kuoltua.
Ne veret eivät koskaan pääe sairaalaan asti.