Apua! Ketä äänestän!
Kaikki vaalikoneet antaa kokoomusta. Jos hyppää jokaisen kokoomuslaisen yli alkaa ehdokkailla olla ajatuksia ja ehdotuksia jotka sotivat omiani vastaan.
Tällä hetkellä kunnallisella tasolla minulle tärkeitä asioita ovat koulujen ja päiväkotien toimivuus ja etenkin varhaiskasvatuksen kehitys.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
jeesuskirstus kirjoitti:
Vasemmistoa kannattaa äänestää jos haluaa muutosta nykypolitiikan kömmähdyksiin
Tarkoitaako vasemmiston "yhtäläinen oikeus varhaiskasvatukseen" sitä että kaikilla on oikea pitää lapsiaan siellä sillon kun haluaa?
Ap
Ainakin mitä nyt tarkemmin luin niin siellä puhutaan varhaiskasvatuksen tasoittaa perhetaustoista aiheutuvia eroja eli viittaavat kaksikymmentä vuotta vanhoihin tutkimuksiin joita ei voi soveltaa nykypäivään. Eli vasemmistoliitto ei ole edes tietoinen varhaiskasvatuksen nykytilasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin Vantaalta siis olen
Ap
nro 46
Saanko perustelut että voi edes harkita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy kissalta?
Lähimmäs lemmikkiä on sokeritoukka kylppärissä. Osaako se auttaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä nyt ainakaan kokoomusta tai demareita äänestä, jos kerran et nykyiseen tilanteeseen ole tyytyväinen. Noilla kahdella puolueella on ollut pitkään vantaalla sellainen enemmistö että pystyvät käytännössä sopimaan kaiken keskenään ja sen kyllä huomaa.
toinen vantaalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
nro 46
Ap
Hyvä jätkä ja vähäosasten puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä äänestät. Vihreät on puolue jota kokoomus yrittää olla.
Juu ei, vihreät on kokoomuksen puutarhaosasto eli ainoastaan samaa paskaa erivärisessä paketissa.
jeesuskirstus kirjoitti:
Vasemmistoa kannattaa äänestää jos haluaa muutosta nykypolitiikan kömmähdyksiin
No ei ainakaan Vantaalla kannata, tämähän on jo iänkaiken ollut demarivetoinen kaupunki ja täällä ei toimi enää mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on tärkein juttu nyt? Ilmastonmuutos. Mikä on puolue joka ottaa tämän tosissaan. Vihreet. Voit miettiä muitakin, jos ihmiskunnan tuhoutuminen on ok juttu .
Tuolle ei voi yhtään mitään. Väestön kasvu on liian kovaa kehitysmaissa. Me tuemme sitä rahoillamme.
Juuri näin. Lisäksi tuo tilanne ei ainakaan parane näillä väestönsiirroilla joita Vihreät kannattaa. Muutenkin kaukana ekoteosta lisätä väestöä pohjoiselle pallonpuoliskolle jossa on kylmää sekä pimeää reilusti yli puolet vuodesta. Luonto kiittää kun sähkönkulutus räjähtää käsiin.
Mä valkkasin niin että ensin poistin ylen vaalikoneessa persut ja kristilliset. Sitten poistin kaikki jotka ei ollu vaivautuneet vastaamaan ollenkaan. Sitten poistin kaikki yli-ikäiset ja liian nuoret. Seuraavaksi poistin kaikki miehet paita yhden jonka tiedän hyväksi, koska mieluummin äänestän naista. Sitten poistin kaikki ne naiset joilla ei ollut valinnoilleen perusteita. Loput kävin läpi yksi kerrallaan ja yleensä kävi muutamasta kysymyksestä selville että meneekö jatkoon vai ei. Nyt mulla on vastakkain paras nainen ja tuo yksi mies. Vertaan näiden vastaukset vielä. Mies on mun suosikkipuolueesta mutta nainen perustelee paremmin. Yllättävä monella muuten oli tosi juosten kustuja ja ylimalkaisia perusteluja. Eikä kuvaa ollenkaan tai hirveän huono kuva. Näin pienellä paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
nro 46
Ap
Hyvä jätkä ja vähäosasten puolella.
Ketä hänelle on vähäosaiset? Jokainen on jonkun puolella joka tarvitsee apua mutta se ei tarkoita että ne auttaisivat juuri minua.
Vierailija kirjoitti:
Mä valkkasin niin että ensin poistin ylen vaalikoneessa persut ja kristilliset. Sitten poistin kaikki jotka ei ollu vaivautuneet vastaamaan ollenkaan. Sitten poistin kaikki yli-ikäiset ja liian nuoret. Seuraavaksi poistin kaikki miehet paita yhden jonka tiedän hyväksi, koska mieluummin äänestän naista. Sitten poistin kaikki ne naiset joilla ei ollut valinnoilleen perusteita. Loput kävin läpi yksi kerrallaan ja yleensä kävi muutamasta kysymyksestä selville että meneekö jatkoon vai ei. Nyt mulla on vastakkain paras nainen ja tuo yksi mies. Vertaan näiden vastaukset vielä. Mies on mun suosikkipuolueesta mutta nainen perustelee paremmin. Yllättävä monella muuten oli tosi juosten kustuja ja ylimalkaisia perusteluja. Eikä kuvaa ollenkaan tai hirveän huono kuva. Näin pienellä paikkakunnalla.
Käytin itse myös paljon aikaa vastausten lukemiseen ja karsimiseen. Parhaana pysyi nainen jolla oli todella viisaat vastaukset muttei käsitellyt lainkaan niitä kohti mihin itse toivoisin puututtavan, eli en tiedä kantaa niihin. Jos äänestän häntä, puolueesta välittämättä, valitsen jonkun joka välttää mutta ei ole sitä mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin itse myös paljon aikaa vastausten lukemiseen ja karsimiseen. Parhaana pysyi nainen jolla oli todella viisaat vastaukset muttei käsitellyt lainkaan niitä kohti mihin itse toivoisin puututtavan, eli en tiedä kantaa niihin. Jos äänestän häntä, puolueesta välittämättä, valitsen jonkun joka välttää mutta ei ole sitä mitä haluan.
Ap
Kristilliset taitaa olla ainut puolue, joka ajaa järkevää perhepolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat järkevällä?
Ap on kyllästynyt googlettaa
Minä haluaisin äänestää demaria, joka suhtautuu maahanmuuttoon kriittisesti. Onko sellaista Vantaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikälimikäli minä mistään mitään ymmärrän, on kristilliset tällä hetkellä ainut puolue, joka edes käytännössä mahdollistaisi lasten hoitamisen kotona vähän pidempään kun puoli vuotta.
Tosin tää ei tainnut olla ap:n alkuperäinen huolenaihe, vaan se, miten saataisiin varhaiskasvatus sellaiseksi, ettei sen puolivuotiaan hoitoon laitto tuntuisi niin pahalta. Siihen en osaa ottaa kantaa. Mulle on tärkeetä nimenomaan se, että saan hoitaa lapsia itse kotona niin kauan, kuin se heille vaikuttaa olevan parasta. Sen takia äänestän kd:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikälimikäli minä mistään mitään ymmärrän, on kristilliset tällä hetkellä ainut puolue, joka edes käytännössä mahdollistaisi lasten hoitamisen kotona vähän pidempään kun puoli vuotta.
Tosin tää ei tainnut olla ap:n alkuperäinen huolenaihe, vaan se, miten saataisiin varhaiskasvatus sellaiseksi, ettei sen puolivuotiaan hoitoon laitto tuntuisi niin pahalta. Siihen en osaa ottaa kantaa. Mulle on tärkeetä nimenomaan se, että saan hoitaa lapsia itse kotona niin kauan, kuin se heille vaikuttaa olevan parasta. Sen takia äänestän kd:ta.
Hoidan lasta niin pitkään kuin pystyn. Mutta mies on pienyrittäjä eli tilanteet voi muuttua nopesti. En halua joutua tilanteeseen jossa pitää lapsi pistää täyteen ahdettuun päiväkotiin. Ja eskariin menee kuitenkin sinne missä oli vanhempi lapsi ja pelkään jo valmiiksi kun tiedän mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Onko äänestäminen nykyään oikeasti sitä että valitaan pienin paha?
Siltä se ainaki tuntuu näin pienen ihmisen näkökulmasta. Turhauttavaa.
Kysy kissalta?