Onneksi maailmassa ei ole enää latuskapäitä.
Siis niitä, jotka Aylan mukaan olivat muka ihmisiä, vaikka eläimiähän ne vain olivat, vaikka kävelivät kahdella jalalla ja käyttivät alkeellisia vaatteita. Eiväthän ne edes osanneet puhua, vaikka Ayla väitti niiden puhuvan joillakin käsimerkeillä. Kaikkein kummallisinta oli se, kun Ayla eli lapsensa näiden eläinten luona ja huhutaan, että hän olisi synnyttänyt iljettävän sekasikiön, jonka hän oli saanut kun hän oli ottanut ilonsa latuskapääuroksen kanssa. Se lapsi oli siis puoliksi ihminen, puoliksi latuskapää.
Kommentit (12)
Neanderthalin ihmisiähän ne olivat, ja heidän geeniperimäänsä on löytynyt nykyihmisestä
Mulle samoi nappei ku AP:lle kiitos
Tunnen latuskapääpariskunnan nimeltä Guban ja Yorga ja kyllä he ovat ihmisiä! Ymmärtäisit itsekin, jos opettaisin sinulle heidän kieltään ja esittelisin teidät toisillenne.
P. S. Puolisoni mela on isompi kuin sinun puolisosi mela, ja hän periyttää sen myös tulisijansa pojille.
*Laittaa Thonolanin ruoan joukkoon salaa pahan ummetuksen aiheuttavaa lääkeyrttiä (jota yleensä käytetään ripulin hoitoon) kostoksi rasistisista puheista*
No no, eipä puhuta tuollaisia! Klaanikansan jäsenet ovat ehkä kuolleet sukupuuttoon, mutta he ehtivät saamaan yhteisiä lapsia meidän kaltaistemme kanssa joten maailmassa elää yhä ihmisiä, joiden perimässä on yhä osa klaanikansaa. Esimerkiksi minä olen varma, että minun perimässäni on osa klaanikansan eli Neanderthalin ihmisten geenejä.
Voi Thonolan, ehdit kuolla ennen kuin latuskapäitä alettiin ymmärtää paremmin.
Neanderthalin ihmiset olivat hieno heimo. Heistähän on nykyään tieteessäkin vallalla erilainen, positiivinen käsitys kuin vielä sata vuotta sitten.
Voisin vaikka vannoa että Cheekillä on aika paljon neanderthaligeenejä.
Siis persut? Onhan niitä vielä