Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh! Miehen siskontyttö oli meillä lapsenlikkana + tehnyt pieniä kotihommia

Vierailija
31.03.2017 |

Yhtenä päivänä. Maksoimme tytölle 6 tunnin keikasta 100€. Tähän sisältyi lasten (3 & 5-vuotiaat) kanssa oleminen ja vahtiminen. Helpon ruuan valmistus, imurointi ja lelujen keräys. Ei siis mitään ylitsepääsemättömän haastavaa 17-vuotiaalle.

Meillä parkettilattiat olohuoneessa ja isossa makuuhuoneessa. Huomasin itse imuroimaan alkaessani, että tyttö on imuroinut KAIKKI lattiat tuolla suulakkeen mattoasetuksella. :( Ja naarmuillahan lattiat ovat joistakin kohtaa.

Voi apua, ärsyttää ihan älyttömästi. Oma vika kai kun en sanonut, mutta miten tuollaista ei voi tajuta itse? Varsinkin kun imurista kuuluu ihan kauhea raapimisen ääni, jos lattioita imuroi ilman harjaa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on joko huono imuri tai huono lattia.

Vierailija
2/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa? Minäkin imuroin välillä ajatuksissani matot lattia-asetuksella ja lattiat matto-asetuksella. Enpä ole huomannut mitään eroa missään, paitsi että nukkamattoa on vaikeampi imuroida lattia-asetuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, mutta mielestäni sinun olisi pitänyt näyttää hänelle eri asetukset kun pyysit häntä imuroimaan.

Vierailija
4/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi pitää olla parkettilattiat. Tosi ihanaa kun tuntuu että lattia melkein räjähtää kaikesta normaalista elämisestä.

Vierailija
5/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi. Varmasti harmittaa ja ärsyttää, muakin harmittaisi. Mutta kuten sanoit, oma vika kun et muistuttanut tyttöä etukäteen. Itse saatan ihan ajatuksissani välillä imuroida paljaat lattiat mattoasetuksella. Onneksi on muovimattolattia :D

Vierailija
6/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskua perään. Parketti on sellainen materiaali joka ei tuota raapimista kestä, toisin kuin muovimatto/laatta/laminaatti.

Vierailija
7/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Minä imuroin ihan sattumanvaraisesti kummalla vain.. Tai siis en kiireessä välttämättä ajattele asiaa, ja osuessaan johonkin huonekaluun saattaa se toinen asetus räpsähtää päälle vahingossa. En edes tiennyt että ei saisi sillä mattoasetuksella imuroida kuin mattoja, ööh. t. N37, imuroin kolme kertaa viikossa :D

Vierailija
8/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskua perään. Parketti on sellainen materiaali joka ei tuota raapimista kestä, toisin kuin muovimatto/laatta/laminaatti.

Olen minä kyllä imuroinut kahden kodin parketteja tuolla mattoasetuksella (ihan tarkotuksella, koska ärsyttää kun pitkät hiukset takertuvat siihen harjasosaan), koskaan ei ole mitään naarmuja kyllä jäänyt.

Vierailija
9/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi tuo hoitopalkkio piti tuossa ilmoittaa? Oletitko että maksamalla enemmän saat älykkyyttä? Ei 17vuotiaan tarvitse vielä automaattisesti tietää mitä eroa on suulakkeilla yms. Vai meinasitko että tytön olisi itse pitänyt tajuta virheensä ja olla ottamatta palkkiota. Mun mielestä tuon ikäisten riiviöiden hoitamisessa on muutoinkin jo haastetta lapsettomalle ihmiselle ilman siivouksia. "Kamalaa" jotkut naarmut laattiassa!! Olisit onnellinen että pääsit asioillesi ja lapset pysyivät hengissä sen aikaan. Kunnon äiti olisi itse siivonnut kotinsa ja tehnyt ruuan valmiiksi.

Vierailija
10/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännää kuinka se on aina mies tai miehen sukulainen, kun saa palstamammojen mielen järkkymään.

Vierailija
11/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä keksitty juttu? Kellään nuorella ei kyllä tule mieleenkään että ei saisi imuroida lattiaa mattoasetuksella, jos ei sitä ole äidin toimesta kotona teroitettu päähän (minun äitini ei ainakaan koskaan maininnut asiasta vaikka meillä oli kaikkialla parketit). Siis eihän tuollaista voi tietää, en minäkään tiennyt vaikka olen sentään jo 40. 

Vierailija
12/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi! :( Vahaus jotta tulee tasaiseksi ohjeistuksen mukaan (ammattilaiselta näitä neuvoja),  soitto parkettiliikkeesee. Paikalliskorjauksella pitäisi lähteä jos haluaa.

Vierailija
13/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska lakka parketissa, jos tuollaisesta naarmuuntuu.

Vierailija
14/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä täytyy kyllä olla tosi huonolaatuinen lattia. Minusta teini ei tuosta mitään täyslaidallista sitten sinulta ansaitse, vaikka kuinka harmittaisi.

Saako teillä lapset leikkiä ihan normaalisti? Kävi vaan mielessä, jos imuroinnista tulee hepulin arvoiset naarmut lattiaan, niin mitäs sitten kun se 3 vee iskee palikan tms. lattiaan?

15/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä on 3- ja 5-vuotiaat lapset, ja ainoat naarmut parkettiin ovat tulleet väärällä asetuksella imuroimisesta? En tiedä onko tuo enemmän ihailtavaa vai pelottavaa.

Vierailija
16/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuinen parketti ja helvetin tehokas imuri, oletan.

Vierailija
17/17 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthernGrove kirjoitti:

Siis teillä on 3- ja 5-vuotiaat lapset, ja ainoat naarmut parkettiin ovat tulleet väärällä asetuksella imuroimisesta? En tiedä onko tuo enemmän ihailtavaa vai pelottavaa.

Vähän haisee siltä, että yritetään maksattaa omasta elämästä aiheutunut kuluminen viattomalla sivullisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme