Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisitko olla ystävä ihmisen kanssa

Vierailija
31.03.2017 |

joka tuntuu tosi ystävälliseltä ja lämpimältä ihmiseltä mutta joka ei halua jaksa kaikkea sinun kanssasi? Ei esimerkiksi kerro kenen kanssa on viettänyt viikonloppuja ja mitä on tehnyt kenenkin kanssa. Mielestäni ystävän pitää jakaa asioita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänen pidä jakaa asioitaan. Anna hänen hengittää vapaasti ja tarjoa omasta puolestasi pyyteetöntä ystävyyttä.

Vierailija
2/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voisin olla ystävä sellaisen ihmisen kanssa, joka jakaa kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi olla ystävä ihmisen kanssa, joka olettaisi tai odottaisi minun jakavan kaiken.

Vierailija
4/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet rasittavan utelias? Ihmettelisin kyllä, jos omasta mielestäni läheinen ystävä salaisi ihan huomiota herättävän paljon ja usein asioita.

Vierailija
5/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys ei ole mitään sellaista, että nyt kun minä kerron salaisuuksia itsestäni niin nyt sinunkin täytyy kertoa. Tällaisesta tulee enemmin olo, että toinen haluaa kuulla arkoja asioita itsestäni, jotta hyötyy niistä myöhemmin.

Asioiden jakaminen tulee sitä kautta, että niitä ennen kaikkea haluaa jakaa, kun luottaa toiseen. Monet myöskin mieluummin käsittelevät asiat ensin yksin ja sitten ottavat asian puheeksi läheisten kanssa, jos ottavat. Tätä pitää kunnioittaa. Itselläni oli läheinen, joka aina arvosteli kun kerroin että minun on vaikea jakaa syvimpiä tuntojani muille. Asiaa ei tietysti auttanut, että hän oli kova juoruilemaan.

Vierailija
6/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä jakaisin ystäväni kanssa kaiken, niin saisin kuunella osan " elämän ohjeita" kyllästymiseen asti. Minä , kun haluan tehdä asioita mitä minä haluan enkä juosta ystävien mielen mukaan joka asiassa. Muutenkaan kun he eivät kerro minulle kaikkea niin eipä minullakaan ole mikään velvollisuus kaikkea kertoa.

Vierailija
7/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto