Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko ihmisille kehitellä rintapieleen käytöksestä kertovan merkkikoodiston samaan tapaan kuin leffojen amerikkalaisilla kenraaleilla?

Vierailija
31.03.2017 |

Miehellä voisi olla vaikkapa merkit osaan nikkaroida-korjata auton-pleikka ei kiinnosta-formulat ei kiinnosta-pilkkiminen seurassa okei-nuolen-ei anaalia. Mahdollinen kumppani näkisi heti ettei tuon kanssa natsaa, kun se ei ole aito mies (tm), sitä saa aina hävetä, seksi ei ole yhteensopivaa jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisikin helppo sanaton keino valehdella, tekisi yhden illan juttujen iskemisestä huomattavasti helpompaa.

Vierailija
2/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hassumpi idea.

Tulisi paljon yksilöllisempi olo itselleenkin, jos kaikki näkisivät ominaisuuteni katsomalla rintapieleeni. Minä nyt muutenkin olen aika ylpeänä sellainen kuin olen, että ei tuo ainakaan vähentäisi sitä, kun saisin ominaisuuteni helposti muiden näkyville puhumatta itsestäni. En ole niitä ihmisiä, jotka puhuvat itsestään. Ajatuksiani voin kertoa ja kirjoitan niistä vielä helpommin, mutta itsestäni puhuminen ei ole koskaan ollut minulle luontaista. Toki netissä sitä olen joutunut tekemään, kun kukaan ei ole muuten pystynyt muodostamaan minusta tarkkaa mielikuvaa, jos se tarpeellista siinä tilanteessa on ollut.

Toisaalta tuollainen olisi itsensä korostamista, enkä pidä sellaisesta. Ehkä vain tietyissä tilanteissa tuollaista voisi käyttää, esimerkiksi silloin kun olisi ns. haku päällä, olipa kyse sitten ystävien, työn- tai kumppaninhausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä voisi olla vaikkapa merkit osaan nikkaroida-korjata auton-pleikka ei kiinnosta-formulat ei kiinnosta-pilkkiminen seurassa okei-nuolen-ei anaalia. Mahdollinen kumppani näkisi heti ettei tuon kanssa natsaa, kun se ei ole aito mies (tm), sitä saa aina hävetä, seksi ei ole yhteensopivaa jne.

Eikös tuon voisi lisätä niille treffisivustoillekin. Tuosta anaalista tuli mieleen kaverini, joka valitti kun nainen koitti hivuttaa hänen kättä ja kullia kakkosen suuntaan. Mies kertoi ettei homma kiinnosta yhtään. Ja samaan aikaan on naisia jotka valittavat, kun mies vinkuu B-rappuun aina.

Jos tuollainen koodisto olisi olemassa, voisi parinvalinta sujua vähemmillä ongelmilla.

Vierailija
4/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisikin helppo sanaton keino valehdella, tekisi yhden illan juttujen iskemisestä huomattavasti helpompaa.

Tärkeimmät arvomerkit pitäisi tietysti ansaita. Niin kuin tietokonepeleissä tehtäät suorittamalla tai ajokortti ajamalla.

Vierailija
5/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmät arvomerkit pitäisi tietysti ansaita. Niin kuin tietokonepeleissä tehtäät suorittamalla tai ajokortti ajamalla.

Jos ne pitäisi ansaita, niin sitten niistä liikkuisi väärennöksiä. Kai silläkin Kiinan talouden saisi nousuun.

Vierailija
7/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keltainen tähti kaikille ulkomaalaisille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi