Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollisuuteni naisiin ovat todella huonot. Olen rahaton, työtön (vapaasta tahdista), lyhyt...

Vierailija
31.03.2017 |

Lihakseton.

Olen siis 22v mies ja mittani ovat pituus 170cm/ 60 kg, penis 16cm jos välttämättä haluatte tietää.

Olen työtön amiksen käynyt...

Ei jotenkaan nappaa työn teko.

Siitä johtuen asun vuokralla, ajan romu autolla ja olen varaton.

Moni sanoo, että olen ulkonäöltäni söpö/komea, mutta asiat kaatuvat näihin muihin.

Tottahan se varmaan on?
Ei kukaan nainen huolisi tällaista.

Hyviä piirteitäni ovat kai:

Että olen herkkä, kiltti, useimmiten hyvällä tuulella ja mitähän muuta siinä nyt oli jtn...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ei noilla varusteilla markkina arvo kovin korkea ole...

Vierailija
2/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Ken ei työtä tee, sen ei pidä pilluakaan saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kinosta.

t. virkanainen 24v, Esbo

Vierailija
4/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse

29v 189cm 89kg penis 18cm pituus ympäryysmitta 14cm

N. 10t/kk palkka (todella hyvä automyyjä)

Autoni arvo n 45 000e

Komea naisten mukaan

Vierailija
5/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole aktiivinen ja oma-aloitteinen, jäät hyvin todennäköisesti tyhjän päälle, piste.

Vierailija
6/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on siitä hankalia, että jos on tuollainen samantyylinen nainen niin sekin tavoittelee jotain miljonääripalloilijaa.

Vierailija
7/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moni nuorinainen/ tyttö haaveilee, komeasta, tummasta ja pitkästä miehestä/pojasta jolla on hyvä koulutus ja ainakin tulevaisuudessa hyvä työ ja rahaa.

Sekä lihaksiakin saa vähän olla.

Väkisinkin ap:n kaltainen mies jää sivummalle ja näin se vain menee...

Ei sille mitään voi...

Vierailija
8/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin kun kerran töitä saisit, tuollainen hällä väliä -asenne töihin on huono. Muuten vaikutat ihan hyvältä tyypiltä.

Vierailija
9/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat sinulta pääasiassa rahaa joten laita se puoli kuntoon. Mitään muuta ongelmaa sinulla ei ole.

Vierailija
11/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse

Autoni arvo n 45 000e

Komea naisten mukaan

Aika ohut on vehkeesi. Ja sitä kautta itseluottamuksesi, kun pitää kehua liksalla ja jollain munanjatkeautolla.

18cm pituutta ja 17 cm ympärysmittaa. Liksaa vain pari tonnia, mutta riittää mulle.

Vierailija
12/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. naiset eivät ole samasta muotista, eivätkä kaikki halua lihaksikasta miestä, eikä pidä lyhyyttä minään ongelmana.

Minulle tuossa listassa on yksi ongelma: työnteko ei nappaa. Minulle ap kaatuisi tuohon.

Mies voi olla köyhä, luottotiedoton, ja vaikka linnassa istunut... mutta hän ei saa olla loinen.

Vierailija
13/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse

Autoni arvo n 45 000e

Komea naisten mukaan

Aika ohut on vehkeesi. Ja sitä kautta itseluottamuksesi, kun pitää kehua liksalla ja jollain munanjatkeautolla.

18cm pituutta ja 17 cm ympärysmittaa. Liksaa vain pari tonnia, mutta riittää mulle.

15/11 kulli, pitkäaikaistyötön 172 cm, mutta joku nainen on aina soiton päässä panosta. Komea naama ja hyvät vuorovaikutustaidot menevät kaiken edelle naisten saannissa.

Vierailija
14/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne tuossa iässä aika huonot. Paitsi jos ryhdyt toyboyksi jollekin vanhemmalle varakkaalle naiselle. Nuorilla naisilla kun on yleensä tulevaisuus edessään ja siihen liittyviä toiveita ja suunnitelmia eivätkä ne sinun kanssasi onnistuisi. 

Vierailija
15/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua vanhempi, kaljuuntuva, vatsakas, elän toimeentulotuella, en osaa ajaa autoa, en ole valmistunut enkä käy töissä. Koskaan ei ole ollut vaikeaa saada seuraa söpöistä ja fiksuista naisista. Ne ovat ne muut ominaisuudet, jotka ratkaisevat: itsvarmuus, hauskuus, älykkyys, keskustelutaidot, luovuus, sosiaalinen hoksnokka ja niin edelleen.

Vierailija
16/20 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

89kg penis

Nyt automyyjä vähän liikaa kehuu itseään.

Vierailija
17/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v 194cm 94kg tumma, kengännumero 50, peniksen koko ei kuulu kellekkään muulle kuin tulevalle puolisolleni, mikäli hänet aikanaan löydän. Vallitsevien ulkonäköihanteiden perusteella jopa erittäin hyvin siunattu, "filmistara" mitä jotkut sanoneet. Teen sekä omasta että monien muiden mielestä arvostettua, tärkeää työtä ihmisten parissa. Palkka enemmän kuin hyvä. Auto tyylikäs katukuvasta poikkeava ja mielestäni "itseni näköinen", en ole vielä samanlaista liikenteessä kohdannut. Toisaalta eettisistä syistä käytän autoa mahdollisimman harvoin. En pidä itseäni erityisenä saati missään nimessä muita parempana ihmisenä. En arvota ihmisiä ulkonäön, varakkuuden tai yhteiskunnallisen statuksen perusteella. Pyrin elämässäni olemaan empaattinen, hyväsydäminen välittävä yhteisvastuullinen ihminen ja myös läpi elämän kehittymään näissä ominaisuuksissa. Ihmisinä olemme kaikki yhtä arvokkaita.  Omasta etuoikeutetusta asemasta johtuen vähä/huonompiosaisten auttaminen erityisen lähellä sydäntä ja mahdollisuuksien mukaan myös työskentelen korvauksetta toisia auttaakseni. Tämän lisäksi nimettömiä lahjoituksia pyrin tekemään säännöllisin väliajoin tärkeisiin tarkoituksiin. 

Tärkein on rakkaus. Kaikki muu on kuvitelmaa.

Vierailija
18/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipinä kirjoitti:

30v 194cm 94kg tumma, kengännumero 50, peniksen koko ei kuulu kellekkään muulle kuin tulevalle puolisolleni, mikäli hänet aikanaan löydän. Vallitsevien ulkonäköihanteiden perusteella jopa erittäin hyvin siunattu, "filmistara" mitä jotkut sanoneet. Teen sekä omasta että monien muiden mielestä arvostettua, tärkeää työtä ihmisten parissa. Palkka enemmän kuin hyvä. Auto tyylikäs katukuvasta poikkeava ja mielestäni "itseni näköinen", en ole vielä samanlaista liikenteessä kohdannut. Toisaalta eettisistä syistä käytän autoa mahdollisimman harvoin. En pidä itseäni erityisenä saati missään nimessä muita parempana ihmisenä. En arvota ihmisiä ulkonäön, varakkuuden tai yhteiskunnallisen statuksen perusteella. Pyrin elämässäni olemaan empaattinen, hyväsydäminen välittävä yhteisvastuullinen ihminen ja myös läpi elämän kehittymään näissä ominaisuuksissa. Ihmisinä olemme kaikki yhtä arvokkaita.  Omasta etuoikeutetusta asemasta johtuen vähä/huonompiosaisten auttaminen erityisen lähellä sydäntä ja mahdollisuuksien mukaan myös työskentelen korvauksetta toisia auttaakseni. Tämän lisäksi nimettömiä lahjoituksia pyrin tekemään säännöllisin väliajoin tärkeisiin tarkoituksiin. 

Tärkein on rakkaus. Kaikki muu on kuvitelmaa.

Onko vaikea löytää tarpeeksi suuria kenkiä?

Vierailija
19/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huoli sua, koska asenne on tuollainen ja pyörit itsesäälissä. Ota itteäs niskasta kiinni.

Mä oon 30v mies, tienaan 5 tuhatta nettona (verojen jälkeen siis) auto on 35 tuhannen euron arvonen Audi. Säästössä on aika paljon rahaa.

Oon lihaksikas, pitkä ja joidenkin mukaan komea. Ja ei, siltikään ei naista oo. Ei se hyvä ulkonäkö ja raha automaattisesti naista tuo. Ja jos joku mua yrittäis vain varallisuuden vuoksi niin potku perseeseen sellasta akkaa.

Oon aika syrjäänvetäytyvä luonne, ehkä sen takia en saa naista, kun en jaksa olla sosiaalinen ja oikein käydä missään töiden jälkeen.

Pää pystyyn AP NYT !!

Vierailija
20/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja naisten kirjoittamia provovastauksia, joissa esiinnytään alfamiehinä. Joo....jatkakaa vaan naiset unelmointia...totuus tulee kyllä vastaan. 10-15 vuotta ja saman pituinen raksalla töitä tekevä hieman vatsakas Pena alkaa näyttää houkuttelevalta saaliilta kun sitä miljonäärikiekkoilijaa ei ikinä tarttunut haaviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän