Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisuudelmastakaan ei nykyisin enää irtoo

Vierailija
31.03.2017 |

Ennen kai saantipaikka, mutta enää ei muuta kun pakkeja saa. Muuttunu baari skene aika lailla. Ei mua ainakaan mikään pelkkä tanssiminen jaks innostaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin baareista saanti on huonontunut. Mitä enemmän mediassa ja erityisesti sosiaalisessa mediassa halveksitaan yhden illan juttuja harrastavia naisia, sitä harvempi nainen haluaa kuulua noiden halveksittujen joukkoon. 

No tää. Ja sit kuka haluaa ottaa riskin, että päätyy jonku sarjakuristajan kämpille tms jännää? Siltä välttyy täysin, jos ei koskaan lähde tuntemattomien mukaan.

Mitenköhän mukavaa aikaa tuon ap:n kanssa voisikaan viettää, kun tuntuu syyttävän kaikesta muita ja olevan koko naissukupuolelle vihainen? En uskaltaisi.

Vierailija
22/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavia ja myötämielisiä naisia ei baareissa enää käy. Aines on huonontunut.

..vai voisko olla mahdollista että et enää naisten silmissä ole yhtä viehättävä kuin ennen? Entä ootko nostanut kohderyhmän ikää samassa tahdissa kuin itsellesi on ikää tullut lisää? Ajatuksia vain.

Niin en minä ystävineni ole muuttanut käyttäytymistä kun ulos lähdetään. Se mitä kymmenessä vuodessa on muuttunut on iskuyritysten määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..vai voisko olla mahdollista että et enää naisten silmissä ole yhtä viehättävä kuin ennen? Entä ootko nostanut kohderyhmän ikää samassa tahdissa kuin itsellesi on ikää tullut lisää? Ajatuksia vain.

Niin en minä ystävineni ole muuttanut käyttäytymistä kun ulos lähdetään. Se mitä kymmenessä vuodessa on muuttunut on iskuyritysten määrä.

Ja olette vanhentuneet.

Vierailija
24/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta on tullut setämies :D

Vierailija
25/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olette vanhentuneet.

Juuri se. Eli yrittävätkö nämä valittajat jotain parikymppisiä vaikka itse ovat lähemmäs neljäkymmentä tai sinnepäin? Vai sitten niitä oman ikäisiä.

Vierailija
26/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikäs 10 vuotta ikää lisää. Ei lihomista, ei rupsahtamista? Ja yhä odottelette muilta iskuyrityksiä, ja naiset ovat tyhmiä, inhottavia kylmiä lahnoja, kun eivät tule enää iskemään?

Vierailija
27/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta on tullut setämies :D

Olen 28 vuotias nainen mutta kiitos tästä huomiosta :D

Lähinnä halusin havainnoida sitä että nuoria naisia isketään enemmän eli jos nämä valittajat muistelevat jotain vanhoja hyviä aikoja ovatko he vanhoja ja yrittävät silti iskeä nuoria. Ja sitten yllättää kun ne ei lämpene niin kuin kaksikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
28/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap saa sitä mitä tilaa. Mä vaihdoin plösöt suomipapparaiset komeaan ja sivistyneeseen ulkomaalaistaustaiseen mieheen, ja olen onnellinen.

Vierailija
29/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä että (yksin) tanssiminen ei jaksa kauaa innostaa.

Myös turhan meluisa ja kallis paikka mutta onneksi on muitakin. :)

N28

Vierailija
30/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikäs 10 vuotta ikää lisää. Ei lihomista, ei rupsahtamista? Ja yhä odottelette muilta iskuyrityksiä, ja naiset ovat tyhmiä, inhottavia kylmiä lahnoja, kun eivät tule enää iskemään?

Ei kun olen nainen :D tarkoitin sanoa että joko oman ikäiset miehet lopettaneet iskupuuhat tai suuntaa aina niihin nuoriin. Kyllä niitä itseä paljon vanhempia pyöri ympärillä kymmenen vuotta sitten eli veikkaan jälkimmäistä.

Vierailija
31/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän naiselle tulee ikää, sitä todennäköisemmin hän on jo parisuhteessa. Jos olet kiinnostunut itsesi ikäisistä naisista, niin huomattavasti suurempi prosentti heistä on nyt parisuhteessa kuin mitä oli kymmenen vuotta sitten. Varatut naiset käyvät baareissa ja yökerhoissa pitämässä kavereidensa kanssa hauskaa ja tanssimassa, eivät he enää mene sinne miehiä katselemaan kuten sinkkuina.

Jos taas olet edelleen kiinnostunut parikymppisistä tytöistä vaikka itse olet reilu kolmekymppinen, toimii ikäero luonnollisesti sinua vastaan. Parikymppisillä on yllin kyllin tarjolla ikäistäänkin seuraa, joten tottakai reilusti vanhempien miesten saanti on heikompaa.

Pakko on myös todeta, että kyllä minun tuttavapiirissäni lähes kaikkien sinkkunaisten "antamisiin" on vaikuttanut miesten äärimmäisen halveksiva suhtautuminen yhden illan suhteita harrastaviin naisiin. Viime vuosina jopa rikosten uhreiksi joutuneet naiset on leimattu ja sosiaalisessa mediassa huoriteltu lyttyyn, jos heidän seksuaalimoraalissa on nähty jotain moitittavaa. Tampereella joukkoraiskauksen uhriksi joutunutta naista haukuttiin oikein poliitikkotasolla somessa ja Axl Smithin uhreja on solvattu ja nimitelty aivan käsittämättömän paljon. Itse en yksinkertaisesti enää uskalla lähteä jonkun baarimiehen mukaan, kun ei voi tietää, mitä siitä seuraa. En todellakaan halua tulla raiskatuksi, salakuvatuksi taikka edes jälkeen päin haukutuksi. Ja muutenkin tutustuisin miehiin mieluummin tositarkoituksella. Yhden illan suhteita harrastavat naiset taas eivät kuulemma ole vaimomatskua, joten ei paljon yhden illan suhteet enää innosta.

Vierailija
32/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka seuran saanti on huonontunut baareissa kun ei tarvitse jatkuvasti olla hakemassa. Ehkä tosiaan vikaa on henkilössä jos joka viikko pitää olla seuraa hakemassa eikä seura pysy...

Vierailija
33/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä tarkottaa vaan sitä, että aines on parantunut. Ei kukaan kai halua naista, joka on kelle tahansa tai kaikille myötämielinen ja mukava :D

Siihen seksiin kelpaa mainiosti.

Vierailija
34/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olette vanhentuneet.

Ohiksena kysyttävä että naisetko ei siis vanhene? Totta kai sinne baariin on tullut uusi sukupolvikin mutta kyllä siellä yhä edelleen on kaiken ikäisiä naisia ja miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi