Jatkuvia puheluita 09856063xx numeroista
Parin päivän ajan tullut vähän väliä puheluita. Heti kun vastaa niin puhelu katkaistaan. Menee nyt estolistalle nämä, mutta mistä ihmeestä on kysymys? Onko jollain firmalla myyjillä joku soittokiintiö, että pitää niin ja niin monta puhelua soittaa, niin sitten sieltä vaan soitetaan ja lopetetaan heti puhelu niin saadaan vaan tilastot kuntoon?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Lindorff
No mulle ei kyllä tarvi perintätoimistojen soitella, kun laskut on hoidossa, mutta vaikka olisikin perintätoimisto, niin mitä niitä hyödyttäisi soitella ihmisille ja katkaista puhelu heti kun vastataan?
ap
Se lähettää mullekin kirjeitä, mutta ei mulla kavereita hevospiireissä heitän pois.
Vierailija kirjoitti:
Olet googlettanut numeron?
No suomen Telemarkkinointiliitto kertoo, että numero on puhelinmyyjä. Mutta se ei selitä miksi he soittelevat uudestaan ja uudestaan, mutta iskevät luurin korvaan kun vastaan. Mitä järkeä tuollaisessa on?
ap
Ehkä tämä on puhelinmyyjein kosto minulle, kun olen niille usein iskenyt luurin korvaan :D
ap
Jos jollain puhelinmyyjällä on esim soittomäärätavoite asetettu, niin saavat jokaisesta luuri-korvaan soitostakin itselleen soiton.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain puhelinmyyjällä on esim soittomäärätavoite asetettu, niin saavat jokaisesta luuri-korvaan soitostakin itselleen soiton.
Näinhän se luultavasti on. Joku saa palkkaa siitä, että soittelee ihmisille, muttei vaivaudu heidän kanssaan puhumaan. Pitäs ehkä ko firman vahtia paremmin työntekijöitään.
ap
Sama juttu täällä. Kiinnostaisi minuakin, jos joku tietää, mistä on kyse.