Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen käytti taas minua hyväkseen. Oli kiva niin kauan, kunnes olin saanut hyllyn kasattua.

Vierailija
30.03.2017 |

Olisihan tää pitäny arvata. Tekis mieli mennä sen luokse ja purkaa koko hyllystö.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti kasata ja porata seinään. Ei se ihan hetken homma ollu. Lisäks tietysti kaikki osat piti kantaa yläkertaan. Käytiin myös hakemassa hyllystö kalusteliikkeestä minun autollani.

Pyyteetöntä auttamista.

Vierailija
22/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap tarkemmin. Millä lailla oli kiva? Vai aloitko vonkaamaan seksiä heti kun sait hyllyn seinään kiinni ja nainen oli kuvitellut sua vain ystäväksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat ämmälle, että ensi sunnuntaina odotat kotiinkuljetettuna mätivoileipäkakkua, chateubriandia medium+ vsperunoilla ja punaviinikastikkeella, sekä juustokakkua. Itsellesi siis , ja siis naisen itse tekemänä.

Voi toimituksen jälkeen mennä kotiinsa sitten sisustelemaan sitä hyllykköä.

Vierailija
24/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te vedätte nyt tähän jonku seksin? Siis nainen on vältellyt minua viimeiset kolme viikkoa. Ennen tuota hyllyepisodia oltiin paljon enemmän yhteydessä toisiimme. Kyllä sen ihminen aistii, jos ei olekaan haluttua seuraa. Ei käynyt ihan ensimmäisenä mielessä paneminen, kun sen hyllyn kanssa ähisin. Ajattelin lähinnä, että olis joku vastapalvelus tai edes kahvit paikallaan. En mä välttämättä niistä kahveistakaan niin, mutta tuo välttely ärsyttää.

Vierailija
25/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ehdotus, safkat oon itse aina tarjonnnut jos joku isompi homma on ollut johon olen apua tarvinnut. Se nyt on vähintä mitä voi tehdä ja pizzatkin voi tilaa jos ei huvita ruokaa tehdä.

Vierailija
26/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä pizza tai jotain olisi ollut kohtuullista. Mutta omapahan on noloutensa. Voihan toisaalta olla että joskus myöhemmin tekee vastapalveluksen.

Vierailija
27/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta neuvoa antaa kuin unohdat koko naisen etkä auta jos pyytää apua. Turha noita on jäädä vatvomaan ja jotkut kohtelee toisia paskamaisesti ja heistä on hyvä päästä vain eroon. Omat kaverit ja ystävät mitä mulla nykyään on kohtelee minua hyvin, kusipäät on karsittu pois elämän varrella.

M

Vierailija
28/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te vedätte nyt tähän jonku seksin? Siis nainen on vältellyt minua viimeiset kolme viikkoa. Ennen tuota hyllyepisodia oltiin paljon enemmän yhteydessä toisiimme. Kyllä sen ihminen aistii, jos ei olekaan haluttua seuraa. Ei käynyt ihan ensimmäisenä mielessä paneminen, kun sen hyllyn kanssa ähisin. Ajattelin lähinnä, että olis joku vastapalvelus tai edes kahvit paikallaan. En mä välttämättä niistä kahveistakaan niin, mutta tuo välttely ärsyttää.

Tällä palstalla on useamman kerran ollut miehen vuodatus kuinka on auttanut naista asiassa x, eikä nainen silti antanut pillua, eli nainen muka hyväksikäytti miestä.

Vierailija
29/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kokosi jotain onnetonta hyllyä kaksi viikkoa ja lopputuloskin on viturallaan. Ei ihme, että nainen välttelee. 

Vierailija
30/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljat ja ruuat kuuluu tarjota, noin meillä ainakin. Hylly on niin pikkujuttu, että ruoka riittää, isommissa projekteissa oluet kuuluu kylkeen.

Vierailija
31/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet klassinen kilttimies

Vierailija
32/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat ämmälle, että ensi sunnuntaina odotat kotiinkuljetettuna mätivoileipäkakkua, chateubriandia medium+ vsperunoilla ja punaviinikastikkeella, sekä juustokakkua. Itsellesi siis , ja siis naisen itse tekemänä.

Johan on mätöt, noilla vihaisempikin mies jo leppyy :) Mulle riittäisi pizzakin.

Vierailija
33/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, miehet on mukavia ja teeskentelee kiinnostunutta ja ihastunutta just siihen saakka että seksi tulee suhteeseen mukaan ja sen jälkeen häipyvät *puff* kuin pieru saharaan.

Siihen nähden sä pääsit vähällä.

N40

Vierailija
34/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon teistä naisista, jos ensimmäisenä ajattelette miehen haluavan teiltä pillua vastapalvelukseksi. Ja miehet muka ajattelevat alapäällä.. Taitaa ne aivot monella naisellakin olla laskeutuneet sinne haarojen väliin.

Vierailija
35/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ite ihmettelin myös miten seksi liittyy asiaan. Tuntuu, että ihmiset on liikaa lukeneet jotain nettitrollien juttuja. Kun normaalissa, siinä oikeassa elämässä kavereita jeesataan tottakai. Olin jokin aika sitten kantamassa jotain painavaa lipastoa jonka yksi naiskaveri oli ostanut netistä. Ihan perussettiä kavereiden kesken. Ja toista kaveria autoin nettiongelmassa.

M

Vierailija
36/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-miehenä naurattaa nämä cuckold-valkoritarit. Lopettakaa se ämmien hyysäys ja jalustalle nostaminen.

Jopa simppelin MGTOLLOn pitää ymmärtää, ettei naisia nimitetä ämmiksi. Opettele käyttäytymään! 

Vierailija
37/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan naiselle? 

Ethän tietenkään ole yksinkertaisesta junttiperheestä.

Vierailija
38/38 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis okei. Minä en sitten varmaan enää uskalla ottaa miehiltä vastaan apua jos oletuksena oli se että harrastan hänen kanssaan seksiä? Onko tämä joku yleinen käytäntö mitä en ole ymmärtänyt?

nainen

Jos vaikka vaihdossa tarjoudut pesemään miehen ikkunat? 

Yleinen käytäntö on sitten kylllä ihan maksaa palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme