Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Swiss clinic skin roller kokemuksia

Aknearpinen
30.03.2017 |

Kaikki mahdolliset blogi kirjotukset tällä hetkellä hehkuttavat tätä skin rolleria. Mutta mistään en löytänyt tavallisten tallaajien keskusteluja ko. laitteesta. Olisi siis kiva kuulla, että onko teistä jollain kokemuksia tästä ihmelaitteesta. Toimiiko oikeasti?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös tietää!

Vierailija
2/37 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää miten dermoneulat ja rullaukset on toimineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmallakin noita saa. Ei se merkki tee tuotteesta aina parempaa. Tuossa on kuitenkin kyse aika yksinkertaisesta asiasta, joka toteutuu samalla tavalla olipa rolleri kallis vai halpa: "neula tekee ihoon haavan, joka puolestaan aloittaa ihossa luonnollisen korjausprosessin joka tehostaa kollageenintuotantoa" Kaiken A ja O on että rolleri on puhdas ja neulat suoria ja ehyitä.

Vierailija
4/37 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rullaillut nyt parin päivän ajan, joten mitään mullistavia tuloksia en voi vielä esitellä/tarkempia käyttökokemuksia antaa,mutta voin kyllä todeta että ihan kun iho olisi jo kuulaampi, kirkkaampi ja ihohuokoset pienempiä.

Rullailu ei satu, vaan tuntuu enemmänkin mukavalta. Rullailun jälkeen iho tuntuu kiristävältä.

Itsellä 0,2mm piikit, mutta mietin jopa että olisikohan pitänyt ottaa 0,5mm piikit.

Vierailija
5/37 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulauksen jälkeen kannattaa mättää hoitotuotteita niin paljon kuin iho vain vetää: seerumia ja muuta tehoainetta. Olen rullaillut netistä ostamillani rullilla (0,5 ja 1,5 mm:n neulat) monta vuotta, ja ovat kyllä hyviä. Iho on terveemmän näköinen ja tuntuu pehmeämmältä. Minulla on kuiva iho, joka alkaa helposti näyttää harmaalta ja elottomalta, ja siihen mikroneulaus auttaa tosi hyvin. 

Vierailija
6/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, juuri näin. Olen itse käyttänyt pitkään swiss clinicin rolleria ja seerumia, en vaihtaisi.

Täältä löytyy kattavasti tietoa käyttökokemuksista: http://sannaetna.blogspot.fi/p/ihon-kiinteytys-ja-hoito.html

Vierailija
7/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa käyttänyt, juuri tuota Swiss clinicin rolleria ja rejuvinating seerumia. Ihoni on hyvin ohut pintakuiva sekaiho, aknearpia ja couperosaa joihin etsin apua.

Näillä näkymin tulokset ovat ok; iho on pehmeämpi ja kosteutetumpi, ihon sävy on tasoittunut hyvin, iho on silempi (alkaneet pintajuonteet hävinneet) ja kiinteämpi kuin ennen. Ihmeitä ei kyllä vielä aknearville ole tehnyt vaikka muuten kokonaisilme on jo paljon raikkaampi. En pitänyt itse kalliina kun tuon rulla+seerumi setin tilasi Swiss Clinicin sivuilta mutta olen kyllä noista halvemmistakin kuullut.

Tätä seerumia en vaihda kyllä ikinä mihinkään, on loistava mun iholleni. Käytän päivin illoin kosteusvoiteen alla, parhaiten se toki toimii juuri rullauksen jälkeen mutta olen pitänyt hyvänä muutoinkin.

Vierailija
8/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin skeptinen yleensä tämänkaltaisten innovaatioiden suhteen, mutta tilasin rollerin, koska se yksinkertaisesti kävi maalaisjärkeen - tietenkin hallitusti rikottu iho alkaa korjata itseään ja uusiutuu. Kokemukset ovat olleet hyviä. Juonteet tasoittuvat, iho on kauniimman värinen ja nöppyarvetkin vaalenevat, joskin aika hitaasti. Pigmenttivaurioihin (iän tuomat läntit otsassa) en ole huomannut tämän tehoavan, mutta jatkan rullailua.

Seerumin lisäksi käytän myös päällä hyvää kosteusvoidetta maksimoidakseni käsittelyn tehon.

Vierailija
9/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata halvempi rolleri esim. ebaysta tai luxplussalta, tuo Swissclinicin on aivan törkeän ylihinnoiteltu, eikä mitenkään erilainen, kuin nuo halvemmalla myytävät.

Vierailija
10/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutama kk sitten ostanut vastaavan rollerin apteekista (ei maksanut paljon) ja käyttänyt sitä muutamia kertoja.

Iho on freesimpi, mutta en tiedä johtuuko se siitä rollerista vai liikunnan lisäämisestä.

Vierailija
11/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollereita löytyy erihintaisia (ja eri laatuisia), mutta rejuvenating seerumi on swissclinicin patentoima, sitä ei saa mistään muualta. Mikroneulauksen tuloksesta puolet  on sen ytheydessä käytettävät ihonhoitotuotteet, koska nehän pääsevät neulauksen ansiosta vaikuttamaan hyvin paljon tehokkaammin. Swissclinicin seerumi on kehitetty juuri mikroneulausta varten.

"Mikroneulaus ei ole mikään tilapäinen huuhaa-juttu. Sitä on 1990-luvusta saakka tieteellisesti tutkittu ympäri maailmaahttp://sannaetna.blogspot.fi/p/tieteellisia-nayttoja-mikroneulauksesta…

Vierailija
12/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parillakympillä ostin rullan (olikohan 0,75mm) jostain apteekkikaupasta ja ehkä neljästi sitä nyt käyttänyt. Rullaan sen verran aggressiivisesti että kovin usein ei tarvitse, tuntuu kyllä että ihohuokoset ovat pienentyneet ja iho muutenkin siloittunut.

Seerumeita minulla ei ole, bepanthenia olen laittanut kuumottavalle iholle rullauksen jälkeen. Pitäisi kyllä hommata niitä seerumeitakin. Voin kyllä suositella, mielummin nämä neulahoidot kuin kemialliset/laserkuorinnat tai veitsen alle meneminen.

Vierailija
13/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Karsea ihontuli lääkärinntekemien hoitojen jälkeen. Pahin painajainen!

Vierailija
14/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiinkö dermapeniä? Olen muualtakin lukenut että se ei välttämättä kaikille sovi, on liian rajua. Kotona käytetty rolleri on hieman eri asia.

Vierailija
15/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt dermarolleria ja heti todennut jonkinlaista vaikutusta. Iho näytti paremmalta sen jälkeen. Niiden kanssa kannattaa olla aika tarkka kuitenkin, ettei vahingossa tee vain lisävahinkoa.

Vierailija
16/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, oon viikon rullaillu 😠

Vierailija
17/37 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ei riitä. mulla alkoi tulokset näkymään 4-5 vkon jälkeen. Nyt rollannut yli vuoden säännöllisesti, ja oon tosi tyytyväinen. Seerumia käytän joka rollauksen yhteydessä. Täältä löysin hyviä neuvoja: http://sannaetna.blogspot.fi/p/ihon-kiinteytys-ja-hoito.html

Vierailija
18/37 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noita rullia yhtä hyviä siis esim. Apteekista? Kauhean kallios tuo ja jo 3 kuukauden jälkeen pitäisi hankkia uusi!

Vierailija
19/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani.

Huomasin että valkoiset nypylät nenän ympärillä hälvenivät. Iho tuntui siloisemmalta. Tosin iho kaipasi, jopa janosi kosteutta!!! Hieman ihon sävy tasaantui, mutta punainen olin kuin rapu käytön jälkeen (illalla... joskus jopa aamulla). Enkä oikein tiennyt mitä rasvaa laittaa, kun seerumi sekä päivävoide loppuivat ennenkuin ehtivät alkaakaan.

Mutta.... Tuohon hintaan nähden (hinta 99 e = rullauslaite (itse käytin 0,5 mm teriä), seerumi ja plussana päivävoide) ei mitään ihmeitä tapahtunut. En suosittelisi.

Olen kuullut että apteekista saa halvemmalla. Sinne siis, kaunottaret hyvät. 

Tämä on sellainen puolihumpuukilaite. Ja vähän puolihumpuukitoteutuksella tulivat laitteet sekä rasvatkin.

Harmi :/

Vierailija
20/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuo 0,5 mm terä ja juurikin niitä valkoisia luufinnejä varten vai mitä ovatkaan ja vasta eka viikko menossa joten en tiedä tuloksesta. Mutta oikeastiko se pitäis 3 kk:n välein vaihtaa? Juu ei kiitos, luulin rullan olevan ikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä