Ihmiset niiskuttaa jatkuvasti mun ympärillä!!
Olen käynyt suihkussa ja pessyt hampaat, enkä itse haista mitään mutta silti ilmeisesti haisen jollekin. Kaupassakin yksi mies oikeen monta kertaa niiskutti sniff sniff sniff sniff juuri niin kuin haistaisi jotain. Se oli vieläpä kauempana joten haisin varmaan sinne asti. :'(( en jaksa enää tätä.
Kommentit (13)
Käytätkö hajuvettä tai löyhkääviä pesuaineita/huuhteluaineita?
Sori, että niiskuttelen. Mutta ei johdu sinusta vaan siitepölyallergiastani. En niiskuttele enää lokakuussa.
Asut hometalossa? Siihen hajuun tottuu itse
Vierailija kirjoitti:
Asut hometalossa? Siihen hajuun tottuu itse
En asu, ja tämä on täysin varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän hajustettua pyykinpesuainetta kyllä mutta ei ne sen takia niiskuttele. Ei se niin voimakkaasti tuoksu
Vierailija kirjoitti:
:D
Niisk niisk.
Lapsellinen.
Ihan sama vaikka haisisin paskalle, en jaksa
enää välittää.
Allergiakausi aiheuttaa mulla jatkuvan niiskutuksen, Jos joku haisisi, en todellakaan niiskauttaisi, jolloin hajua tulvahtelisi lisää nenääni. Ei toisten niiskuttaminen liity sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niisk niisk.
Lapsellinen.
Ei vaan tuo oli just hyvä! Sinulle alapeukku takakireydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän hajustettua pyykinpesuainetta kyllä mutta ei ne sen takia niiskuttele. Ei se niin voimakkaasti tuoksu
Hajustettujen pyykinpesuaineiden "tuksuun "tottuu. Niiden käyttäjä luulee, että ei tuoksu lainkaan tai että tuoksuu vain miedosti puhtaan raikkaalle.
Mutta muiden mielestä hän löyhkää ihan järkyttävälle. Hajuallergigot löyhkä pistää niiskuttamaan ja astmaatikon hengityksen pihisemään.
Ja menepäs mainitsemaan asiasta löyhkääjälle. Seurauksena loukkaantuminen ja puolustelu. Usen vastahyökkäys.
Ap, kokeile jonkin aikaa hajustamattomia pyykinpesuaineita ja huuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niisk niisk.
Lapsellinen.
Ja aloittaja ei ole, kun kuvittelee, että kaikki kauempana olevat ihmisetkin niiskuttelevat juuri HÄNEN takiaan?
Niisk niisk.