Menkkaverta mieheni sängyssä? Toinen nainen?
Olin viikonlopun muualla, ja mies oli sillä aikaa ollut kavereidensa kanssa baarissa. Tulin kotiin hieman aiemmin sunnuntaina kun olin arvioinut, sainkin kaverilta kyydin kun alunperin piti tulla bussilla. Löysin miehen sohvalta makaamasta krapulaisena, oli hieman yllättyneen näköinen että ai nytkö sä jo tulit. Olin menossa makuuhuoneeseen purkamaan laukkuani kun mies alkoi selittämään että hänellä tuli yöllä verta nenästä eikä ehtinyt vaihtaa vielä lakanoita. No jatkoin toki matkaani makuuhuoneeseen ja näin myllätyn sängyn, jossa oli suht iso veriläikkä keskellä lakanaa. Siis keskellä? Ei missään tyynyjen kohdilla, missä naama on kun nukutaan.... Alkoi heti epäilyttää. Veri ei myöskään ollut kovin kirkasta vaan aika tummaa. Heräsi epäilys että onko miehellä ollut joku muu nainen siellä?! Tiedän että menkat ei häntä haittaa, niiden aikana voi kyllä harrastaa seksiä. Kiva siinä sitten vaihdella toisen naisen menkkaverisiä lakanoita.... Mitä mieltä olette?
Kommentit (64)
Meillä oli ylimääräinen lippis hattuhyllyllä. On varmasti kanssa pettänyt jonkun lenkkeilijähempukan kanssa. Pitäkää varanne miesten kanssa ja silmät auki! Luottakaa vaistoihinne!
"Menkkaverta mieheNI sängyssä"
Aluksi oletin, että ette asu yhdessä ja menit miehen asuntoon yllättäen, mutta sitten kerroit että asutte yhdessä. Eli nukutteko eri sängyissä, kun miehen sängyssä on verta, eikä teidän yhteisessä?
Ei tämä nyt oleellinen tieto ole, mutta jäin mietityttämään sanamuoto.
Verestä en osaa sanoa mitään, onko tullut nenästä vai mistä, kun ei ole kokemusta yöllisistä verenvuodoista, vaikka nainen olenkin. Niin ja en ole koskaan harrastanut seksiä kuukautisten aikaan.
Aloitus on vuodelta 2017. Mitä järkeä nostella näin vanhoja ketjuja?
Kyllähän siinä nenäverenvuotoon herättyään yleensä nousee ylös. Itselläni ainakaan verta ei ehdi juuri valua tyynyliinalle ennen kuin jo herään. Toki käden laitan alle ja kiiruhdan vessaan, ettei sitä verta juuri muuallekaan sänkyyn valu.
Mutta, jos olisi joku nainen ollut, niin eiköhän hän olisi kiireesti vaihtanut lakanat heti naisen lähdettyä eikä jättänyt veriä näkyville?