Menkkaverta mieheni sängyssä? Toinen nainen?
Olin viikonlopun muualla, ja mies oli sillä aikaa ollut kavereidensa kanssa baarissa. Tulin kotiin hieman aiemmin sunnuntaina kun olin arvioinut, sainkin kaverilta kyydin kun alunperin piti tulla bussilla. Löysin miehen sohvalta makaamasta krapulaisena, oli hieman yllättyneen näköinen että ai nytkö sä jo tulit. Olin menossa makuuhuoneeseen purkamaan laukkuani kun mies alkoi selittämään että hänellä tuli yöllä verta nenästä eikä ehtinyt vaihtaa vielä lakanoita. No jatkoin toki matkaani makuuhuoneeseen ja näin myllätyn sängyn, jossa oli suht iso veriläikkä keskellä lakanaa. Siis keskellä? Ei missään tyynyjen kohdilla, missä naama on kun nukutaan.... Alkoi heti epäilyttää. Veri ei myöskään ollut kovin kirkasta vaan aika tummaa. Heräsi epäilys että onko miehellä ollut joku muu nainen siellä?! Tiedän että menkat ei häntä haittaa, niiden aikana voi kyllä harrastaa seksiä. Kiva siinä sitten vaihdella toisen naisen menkkaverisiä lakanoita.... Mitä mieltä olette?
Kommentit (64)
Onko miehen peräpukamat poksahtanut?
Tämä tapahtui siis viime sunnuntaina ja olen koko viikon tätä asiaa pohtinut ja se vaivaa... En ole ottanut vielä puheeksi miehen kanssa, miten sen teen?
-ap
No vähän haiskahtaa tuo selitys. Ja se että piti heti selitellä lakanoiden tilaa kun tulit vasta itse ovesta sisään.
Valitettavasti en ole provo ja miehellä ei tietääkseni ole peräpukamia :D Ja miksei olisi voinut niistä suoraan sanoa? Meidän suhteessa puhutaan kyllä sellasistakin asioista. -ap
1.15/5. Matroona marssii suoraan makuuhuoneeseen, purkamaan paskaisia vaatteita laukustaan takaisin kaappiin.
Peräpukamat voi vuotaa runsaastikin. Oman mieheni jäljiltä oli kerran myös vastaavat lakanat ja minä olin kylläkin nukkunut vieressä eikä kukaan muu nainen.
Juu ukko ties et lakanat on sotkettu eikä vaihtanut niitä, Ok
todennäköisesti vienyt joltain tytöltä neitsyyden. suosittelen polttamaan kaikki sängyssä olleet petivaatteet.
Elä suotta epäile. Mies häpeilee vuotavia peräpukamiaan ja keksi hätävalheeksi nenäverenvuodon. Pahat peräpukamat ovat todella kivuliaat, silloin nukkuu huonosti ja sänky mylläytyy kipukouristuksissa vääntelehtiessä.
Vie miesparka lääkäriin.
Miehellä oli ollut kavereiden kanssa peräpään hoonaustalkoot, niin oli sen takia vähän vuotanut.
Vierailija kirjoitti:
1.15/5. Matroona marssii suoraan makuuhuoneeseen, purkamaan paskaisia vaatteita laukustaan takaisin kaappiin.
Tykätään molemmat pitää asunto siistinä eikä jättää tavaroita lojumaan, on vielä suht pieni kaksiokin niin kyllä häiritsee. Tapana on purkaa laukku heti kun tulen matkalta, koska muuten se vaan jää :D Meillä on pyykkikori vaatekaapissa (liian pieni kylppäri) joten tarkotus oli lähinnä sinne heittää likaiset vaatteet.
-ap
Ihan mikä vaan veri menee aika nopeasti tummaksi...
Veri kyllä hyytyessä muuttuu tummemmaksi, joten ei välttämättä ole menkkaverta. Voisiko olla jokin muu vaiva, josta mies ei ole kehdannut kertoa? Onko miehessä esim. ruhjeita kropassa. Voithan kysyä mieheltä, että mitenpäin oikein nukkui sängyssä, jos verta oli keskellä lakanaa. Oliko muita eritteitä tai kortsuja roskiksessa?
Uskoisin että mies olisi sanonut jos olisi peräpukamia ollut? Välillä liikaakin kertoo omista kehontoiminnoistaan, esim kakkaamisestaan. Joten en ymmärrä miksei olisi voinut vaan sanoa että mulla oli peräpukamia. -ap taas
Valitettavasti tuo kuulostaa todella pahalta. Itse en uskoisi tuollaiseen tarinaan, vielä kun läikkä keskellä sänkyä:/
Onko salikassissa kortsuja? Palstamammojen miehet on niin epeleitä, ja pettävät joka käänteessä.
Hyi helvetti!