Aivan järkyttävät rypyt silmäympärillä ja ikää 44v.
Hiuksetkin aivan harmaat ja niitä joutuu jatkuvasti värjäämään. Miten näin "nuorena" voi vanhentua näin paljon? onko kenelläkään muulla ryppyjä tässä iässä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olet hymyillyt kovasti, silmärypyt ovat tavallaan myös kaunis asia. :)
Joo kyllä mä hymyilen paljon silti joten tuo ryppyjen määrä järkytti. Harmittaa myös nuo aivan vaalean harmaat hiukset joita saa jatkuvaan värjätä.
Ei silmärypyt -- siis sellaiset naururypyt -- minusta ole paha asia.
Hiusten harmaantuminen niin yksilöllistä ja geeneistä kiinni. Hiukset voi värjätä, jos ei halua olla harmaa.
Minulla on nyt tullut sellaisia vertikaalisia ryppyjä ylähuulen yläpuolelle ja naama roikkuu suupielistä pahasti. Jottei näyttäisi tympeältä, niin täytyy ikään kuin hymyillä koko ajan.
Ikää nyt on jo 55 eli normaalisti mennään.
Oletko tupakoinut?
Mä olen 47 v. ja huomasin ekat hienonhienot rypyt yläluomissa. Silmänurkissa ei vielä mitään uria. Harmaita on ollut muutama kappale nyt pari vuotta. En ole harrastanut edes naaman rasvailua, tukkaa kyllä kevytvärjään, oli harmaita tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tupakoinut?
Mä olen 47 v. ja huomasin ekat hienonhienot rypyt yläluomissa. Silmänurkissa ei vielä mitään uria. Harmaita on ollut muutama kappale nyt pari vuotta. En ole harrastanut edes naaman rasvailua, tukkaa kyllä kevytvärjään, oli harmaita tai ei.
En ole tupakoinut. Mulla olisi aivan harmaat hiukset kauttaaltaan jos en kevytvärjäisi niitä. Ei vaan meinaa päänahka kestää värjäystä mutta kun on pienet lapset niin ei kehtaa hiukset harmaana kulkea.
Provo.
Suurimmalla osalla naisista on ryppyiset silmät heti kohta teini-iän jälkeen.
Huolet ja murheet saa hiukset ennenaikaisesti harmaaksi ja otsan ryppyiseksi. Mutta ei ole paljo iloa ilmeettömästä botox naamasta ja vaseliinirasvalla peitetystä ihosta kasvoilla jos suusta tulee koko ajan sammakoita ulos. Sisäinen kauneus ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Huolet ja murheet saa hiukset ennenaikaisesti harmaaksi ja otsan ryppyiseksi. Mutta ei ole paljo iloa ilmeettömästä botox naamasta ja vaseliinirasvalla peitetystä ihosta kasvoilla jos suusta tulee koko ajan sammakoita ulos. Sisäinen kauneus ennen kaikkea.
Mulla on kyllä ollut raskas elämä mikä voisi selittää tuon hiusten harmaantumisen. Otsassa ei ryppyjä ole vaan silmien ympärillä.
Peräpukamavoidetta ryppyreikään niin miksei myös silmiin.
Kyllä ne geenit kai eniten määrittää. Mulla äärimmäisen stressaava elämä, vaikeita sairauksia lapsella ja itselläkin, vaikea ero, lähisuhdeväkivaltaa ja olen alkoholistiperheen lapsi. Syön epäterveellisesti. En polta enkä juo, mutta en usko niiden voivan vaikuttavan niin paljon siihen, että näytän 33-35 vuotiaalta. Useilta ihmisiltä kuullut tämän.
Minulle itselleni aivan se ja sama, en ole niitä tyyppejä jotka yrittävät näyttää nuorelta. Pitkä värjäämätön eli hyväkuntoinen tukka tekee aika paljon mulla.
N44
Raskas stressi imi kyllä ihostani paljon ja teki vahinkoa. Antioksidanttien (a,c,e -vitamiinit), Q10 ja muiden vitamiinien nauttiminen on auttanut ja lisäksi kalliit ravinnepitoiset voiteet (Bakel).
N43
Otan osaa. Minulla ei ole silmänalusryppyjä mutta sen sijaan ilmeryppy syventynyt kulmien välissä. Hiukset myös harmaantuvat...
Värjäyksen jatkamista juuri pohdiskelen. Ennen saatoin värjäyttää vaikka 4 kk:n välein, eikä juurikasvu niin häirinnyt, kun oma väri oli lähellä kampaamon värisävyä. Nyt pitäisi harmaiden takia värjätä vähintään kuukauden välein ja se tulee aivan liian kalliiksi kampaajalla, hartiapituisiin hiuksiin. Unohtamatta värjäykseen liiittyvää riskiä vakavista allergiareaktioista juuri ruskeiden sävyjen kanssa...!
Huoh. Eli mitä tehdä? Henna/indigovärjäys kotona? Aika hankalaa yksin levittää sitä lötköä väriä.
http://www.lush.fi/page/16/hiusten-varjaaminen-hennalla
Onko kukaan kokeillut tätä, värjääkö myös harmaat piiloon?
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Minulla ei ole silmänalusryppyjä mutta sen sijaan ilmeryppy syventynyt kulmien välissä. Hiukset myös harmaantuvat...
Värjäyksen jatkamista juuri pohdiskelen. Ennen saatoin värjäyttää vaikka 4 kk:n välein, eikä juurikasvu niin häirinnyt, kun oma väri oli lähellä kampaamon värisävyä. Nyt pitäisi harmaiden takia värjätä vähintään kuukauden välein ja se tulee aivan liian kalliiksi kampaajalla, hartiapituisiin hiuksiin. Unohtamatta värjäykseen liiittyvää riskiä vakavista allergiareaktioista juuri ruskeiden sävyjen kanssa...!
Huoh. Eli mitä tehdä? Henna/indigovärjäys kotona? Aika hankalaa yksin levittää sitä lötköä väriä.
Mulle ei tuo ulkonäkö sillä lailla merkkaa. Olen miettinyt kokonaan värjäykseen lopettamista vaikka sitten olisin aivan harmaa. Ap
Geenit sen hrmaantumisen määrää. Huolet ja murheet eivät. Nää on näitä höpöhöpöjuttuja että jollain tukka tuli aivan valkoiseksi yhdessä yössä jonkun järkytyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tuo ulkonäkö sillä lailla merkkaa. Olen miettinyt kokonaan värjäykseen lopettamista vaikka sitten olisin aivan harmaa. Ap
Ei minullekaan enää merkkaa niin kuin ennen, mutta kyllä se piristäisi itseäni kun saisi kivan väriset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Geenit sen hrmaantumisen määrää. Huolet ja murheet eivät. Nää on näitä höpöhöpöjuttuja että jollain tukka tuli aivan valkoiseksi yhdessä yössä jonkun järkytyksen takia.
https://seura.fi/asiat/terveys/hiusten-harmaantuminen-tapahtui-muutamas…
Kahdeksantoista vuotta sitten erikoistutkija Heli Kuusipalo odotti neljättä lastaan, kun hänen miehensä kuoli auto-onnettomuudessa.
Massiivisen järkytyksensä keskellä tuolloin 38-vuotias Kuusipalo huomasi, että puolet hänen hiuksistaan oli muuttunut harmaiksi.
”Minulla oli jakaus sivulla. Se puoli jakauksesta, jossa oli runsaammin hiuksia, oli muuttunut muutamassa päivässä täysin harmaaksi.”
Ennen miehen kuolemaa hän ei ollut huomannut vaaleissa hiuksissaan yhtään harmaata.
Hagros-Koski on palauttanut muutamalle äkkiharmaantuneelle värin takaisin sähkömagneettista stimulointia antavalla Bemer-laitteella ja hiuslaserilla.
”Väri palautui niin paljon, että heidän luultiin värjänneen hiuksensa.”
https://seura.fi/asiat/terveys/hiusten-harmaantuminen-tapahtui-muutamas…
Ooh!
Ainakin olet hymyillyt kovasti, silmärypyt ovat tavallaan myös kaunis asia. :)