Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolue sopii sinulle parhaiten vaalikoneiden mukaan?

Vierailija
30.03.2017 |

Sain tulokseksi feministisen puolueen. Hieman yllätyin, mutta kun tutustuin kuntani erään feministisen puolueen ehdokkaan ajatuksiin, niin hän ajattelee vaalikoneen kysymyksistä hämmästyttävän samalla tavalla kanssani.

Taidan äänestää feminististä puoluetta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä Lauraa!

Vierailija
2/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus. Kokoomuslaista äänestänyt kaikissa vaaleissa niin pitkään kun ikää on ollu. Ainoa puolue muutenkin, jonka ajatukset ja arvot kokee omakseen, sen takia löytyy myös puolueen jäsenkirjakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana vihreiden, tokana vasemmiston ja kolmantena kokoomuksen edustaja. Äänestän vihreiden edustajaa, koska tunnen tämän ja tiedän hänen olevan hyvin pitkälle kanssani samaa mieltä asioista.

Vierailija
4/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristilliset. Se minua huvittaakin, kun en itse katso olevani kovinkaan kristillinen...

Vierailija
5/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP

Ihan ok

Vierailija
6/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kd ja peruss :)

Vierailija
7/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerusSuomalaiset

Toisaalta ihan ymmärrettävää kun on ainut puolue, joka ei halua lisää pakoloi..a

Vierailija
8/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tärkeää asiaa, joiden persuteella äänestän. Mikään näkemäni vaalikone ei ole keskittynyt tarpeeksi näihin aiheisiin, joten en äänestä niiden perusteella.

Eu vastaisuus- Haluan, että ihmisillä on enemmän vaikutusta päättäjiin, eikä Suomen asioita päätetä muualla. Haluan, että jotakuta voi pitää vastuussa, mikäli poliitikot tekevät päätöksiä, jotka ovat kansan edun vastaisia.

Humanitäärisen maahanmuuton vastustus- Halvemmalla olisi päästy, jos oltaisiin tuettu ihmisiä heidän kotimaissansa. Egyptissä on paljon tilaa pakolaisille. Ei ole mitään järkeä repiä ihmisiä kauas kotoaan ja omista kulttuureistaan ja luoda jännitteitä omassa kotimaassamme vain siksi, että suomalaisille tulisi ylevä olo auttamisesta.

Taidan joutua äänestämään persuja, vaikka ovatkin mielestäni naurettava puolue monissa näkökannoissaan : /

Vierailija
9/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristilliset. Niitä ajattelin äänestääkin.

Vierailija
10/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös feministit, olen 45v. heteromies :) Äänestän siitä huolimatta vihreitä.

Vierailija
11/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus. Ja feministit, joita ajattelin äänestää, ovatkin vähiten sopivia.

Vierailija
12/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kahdesti ja kolmen kärki oli tämä (eri ehdokailla :D) persu, persu ja demari. Häntäpäästä löytyi joku vihreä reppana.

Vierailija
13/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden ehdokas tuli kärkeen ja top 5 oli kolme vihreää. Toiset oli vasemmistoliitosta ja rkp:sta. Äänestän vihreitä.

Vierailija
14/14 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, mutta en aio sitä äänestää enkä ole koskaan äänestänyt. Tuskinpa ajavat parempia aikoja kaltaisilleni pitkäaikaistyöttömille. Ellei se sitten ole paras puolue poistamaan työttömyyttä ja lisäämään oikeita työpaikkoja työkokeilujen ja kuntouttavien sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän