Nyt alkaa nainen kaatua! Tämä keravalainen läski kävi ensimmäistä kertaa elämässään salilla. Tästä alkaa vimmattu bodaus!
Tavoitteena on siis kehittää puhdasta lihasmassaa ja saada läskit pois. Hain jo prismasta satasella lisäravinteita! Nyt on tosi kyseessä.
Kommentit (9)
"Nyt alkaa nainen kaatua!"
Onkohan tuossa jokin virhe? Siis jokin muu kuin aloituksen yleinen typeryys.
Tulet kohtaamaan suuren pettymyksen jos aiot treenata tavoitteena saada naisia.
Itse olen jo atleettisessa kunnossa enkä ole silti pahemmin huomannut kohentunutta menekkiä naismarkkinoilla.
Perintötekijät valitettavasti ratkaisee kuten kasvot ja pituus.
Voit olla lyhyt ja lihava tai lyhyt mutta lihaksikas.
No kai se hyvä kunto on kuitenkin parempi kuin ylipainoinen läski. On mulla pari tatuointiakin ranteessa ja pohkeessa. Korvassa läväri ja pihassa bemari. Koiria kaks kappaletta. Silti ei naisia kiinnosta,eli uskon parantavani mahdollisuuksii paremmalla kropalla. Lihakset aika jumissa. Pitänee aloittaa varovasti, ettei riko itseään heti alussa.
Mieskö tässä kirjoittaa? Tai ihan sama sinänsä! Onnea ja menestystä kuntoilun aloitukselle, mutta ilonpilaaja kun olen, niin melkeinpä voi luvata, että tuommoinen "apinan raivolla" tapahtuva uuden tekeminen ei tule jatkumaan kauaa tai ainakin sopii varsin harvoille! Kauanko semmoista jaksaa? Hiljaa hyvä tulee tässäkin. Kohta on sivut kipeenä ja pakki sekaisin ja sen jälkeen pidetään palautumistaukoa ja unohdetaan jatkaa...
Treenaamalla saat lihakset, mutta et läskiä pois lihasten päältä.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena on siis kehittää puhdasta lihasmassaa ja saada läskit pois. Hain jo prismasta satasella lisäravinteita! Nyt on tosi kyseessä.
Lisäravinteita? Mainonnan uhri..... buahaha
Siis kerrot suoraan täällä että tarvitset munanjatkon parkkiin. Ei mammapalstalla kannata kehuskella pieni munaisuudella. Ja se lävistys.. wt keravaboy
Minä kehitän likaista lihasmassaa. Jotenkin kilttimiehen puuhaa tuollainen puhtaan lihasmassan kehittäminen, et tule jatkossakaan saamaan mallipilua.