Olen tosi ihastunut naiseen mitä teen!
Olen ollut yli vuoden ihastunut naispuoliseen työkaveriin. Olen ujo enkä uskalla puhua mitään hänelle. Välttelen häntä nykyään, mitä teen kohtalontovereita?? Nainenkaan ei puhu minulle vaikka muille puhuu!
Kommentit (23)
Naisen välttelykäytökseen voi olla monta syytä, mutta nämä tulivat ekana mieleen:
A. Nainen on huomannut ap:n välttelevän häntä ja uskoo, ettei ap pidä hänestä. En minäkään haluaisi viettää ylimääräistä aikaa sellaisen henkilön kanssa, joka kohtelee minua jotenkin kylmäkiskoisesti.
B. Nainen on huomannut ap:n käytöksestä, että ap on ihastunut. Nainen ei tunne samoin ja pyrkii välttämään antamasta "positiivisia signaaleja" välttelemällä ap:ta. Olen ollut vastaavassa tilanteessa harrastuskaverin kanssa ja kiusallista oli. Olisin toivonut, että mies olisi vaan tehnyt sen suoran aloitteen, niin olisin voinut sanoa "ei kiitos".
C. Nainen ei vain pidä ap:sta.
D. Nainen on itsekin ihastunut.
Mitäkö ap:n pitäisi nyt tehdä? Pyrkiä lopettamaan naisen välttely ja käyttäytyä häntä kohtaan kuin ketä hyvänsä työkaveria. Jos ap huomaa, että heillä synkkaa, voi naista pyytää myöhemmin kahville - jos siis ap haluaa suhteen ja on valmis ottamaan riskin.
Jos minun työkaverini välttelisi minua eikä puhuisi mulle just mitään, niin olettaisin, että hän ei pidä minusta eikä haluaisi olla missään tekemisissä kanssani. Tällöin luonnollisestikin pyrkisin itsekin välttelemään mitään muuta kontaktia kuin sellaista, joka on työn takia välttämätöntä.
Kyllä tunnistan itseni tästä. En enää osaa käyttäytyä normaalisti kun ihastukseni on lähelläni. Mulla aivan sama tilanne kun ap: lla. Ollaan varmaan samassa työpaikassa. Tilanne on helvetillinen.