Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi ihastunut naiseen mitä teen!

Vierailija
29.03.2017 |

Olen ollut yli vuoden ihastunut naispuoliseen työkaveriin. Olen ujo enkä uskalla puhua mitään hänelle. Välttelen häntä nykyään, mitä teen kohtalontovereita?? Nainenkaan ei puhu minulle vaikka muille puhuu!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. Miksi se puhuisi sinulle, kun sinäkään et puhu hänelle ja oikein VÄLTTELET?

Vierailija
2/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huomaa välttelyn heti. Ei kannattaisi vältellä, kaivat vain kuoppaa itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttely ja puhumattomuus onkin loistavia keinoja vihjata ihastustaan. Eiku mites se nyt menikään..

Vierailija
4/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Wtf?

Vierailija
5/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kyllä juttelisi ihmiselle, joka välttelee minua.

Vierailija
6/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikeaa, mutta yritä miettiä järjen kanssa onko hommassa mitään tolkkua. Usein ihastutaan siihen ihastuneena olemisen tunteeseen, vaikka hommalla ei todellisuudessa ole mitään mahdollisuuksia toimia tosielämässä.

Jos mietit asiaa ja tulet johtopäätökseen, että teistä kahdesta ei koskaan tule paria IRL, niin neuvoisin välttelemisen sijaan pyrkimään olemaan hyvä työkaveri. Tervehdi tavatessa ja juttele tilanteen tullen niitä näitä, mitä nyt työkaverit keskenään juttelee. Loppujen lopuksi molemmille mukavampaa, jos on asialliset välit ja tullaan toimeen. Tämä mieheltä, joka aikoinaan itsekin oli ihastunut naispuoliseen työkaveriin.

Vierailija
7/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ainakin välttely heti..

Vierailija
8/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa kertoa tunteensa? Tai edes moikata ja kysyä "mitä kuuluu"? Siitä se juttu yleensä jatkuu. Hirveästi tällaisia kysymyksiä ollut viime aikoina tällä palstalla. Ei voi olla niin vaikeaa!

Vierailija
9/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Itsekin muutun ihastuneena todella ujoksi ihastusta kohtaan, en saa mitään järkevää juteltua hänen kanssaan ja välillä tosiaan jopa välttelen, etenkin kun koitan esittää normaalia (siis ettei muut huomaa ihastusta). Jälkeenpäin sitten kaduttaa, kun olisi niin halunnut tutustua siihen ihmiseen edes kaverina, mutta on möhlinyt kaiken. Mutta en vain pysty muuttamaan sitä käyttäytymistä ihastuneena. Sitten kun tunteet on menneet ohi niin kyllä pystyn juttelemaan ja olemaan normaalisti, mutta kun ihastukset kestää useamman vuodenkin, niin monesti se ihminen ehtii kadota elämästä ennen kuin ehtii korjata tilanteen.

Vierailija
10/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja välttelen myös ihastustani :( en tiedä mikä siinä on.. Välttely on aika tavallinen ihastumisen merkki käsittääkseni.

Vierailija
11/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa kertoa tunteensa? Tai edes moikata ja kysyä "mitä kuuluu"? Siitä se juttu yleensä jatkuu. Hirveästi tällaisia kysymyksiä ollut viime aikoina tällä palstalla. Ei voi olla niin vaikeaa!

Jos on aidosti ihastunut, niin kyllä se vaan on! Naama punottaa, ääni väristen sönköttää, silmiin ei uskalla edes katsoa.... Ei siitä mitään tule.

Vierailija
12/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisesta ei seuraa mitään hyvää. Pahimmassa tapauksessa huomaa pian olevansa naimisissa.

Vierailija
13/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu nainen ja välttelen lievää kiinnostuksen kohdettani minkä kerkeän.

Vierailija
14/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitappa vaikka siitä puhumisesta. Kysy kuulumisia, ei voi olla vaikeaa. Eiköhän siltä naiselta ole miehet aiemminkin kuulumisia kysyneet.

Vierailija
15/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja välttelen miestä joka on ihastunut minuun (on näkynyt kauas jo kauan).

En ole ihastunut häneen ja toivoisin todella että hän alkaisi suhtautua minuun asiallisesti, työkaverina, eikä enää ottaisi ammatillista ystävällisyyttä merkkinä jostain henkilökohtaisesta.

Suosittelen unohtamaan naisen, koska tapauksesi kuulostaa siltä että hän on huomannut tunteesi ja hyvänen aika - yrittää pitää välimatkaa sinuun! Etkö olekin antanut tilanteen näkyä ja lähestynyt naista jollain tavalla? Haahuilet lähistöllä, vilkuilet "huomaamatta" jne?

Vierailija
16/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Sinut tullaan aina pettämään ja hyväksikäyttämään naisten toimesta. Saatat olla hetken hupi tälle naiselle kunnes sut on lypsetty kuiviin ja sitten astuu toinen mies kuvioon ja sut heitetään roskakoriin kuin hyödyke. Se on osa naisen luonnetta. Sinua on varoitettu..

Vierailija
17/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kysy kuulumisia

2. Lopeta välttely

Siitä alkuun

Vierailija
18/23 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tällä hetkellä täysin samaa. Eihän sille mitään mahda, kun pasmat menee sekaisin pelkästään toisen ihmisen katseesta. Odotan että mies itse tekee aloitteen.

Vierailija
19/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuksesi on ei-toivottu ihminen pitää etäisyyttä, itse en ainakaan ole ihastuneena vetäytyvä. En ymmärrä tuota logiikkaa ollenkaan, miten sitä muutoin tutustuisi toiseen jos välttelisi.

Vierailija
20/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yksi mies välttelee. Aivan kuin pelkäisi minua. Onkohan ihastunut? En edes ole paljon jutellut hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi