Maksan Nordealle n.150€ vuodessa!
Omistan kaksi tiliä, yhdet pankkitunnukset ja paskan electronin, joka ei toimi, kun satunnaisesti. Joudun siis nostamaan käteistä! Tämäkin varmaan Nordean juoni lähettää ihmisille toimimattomat kortit, että saa rahastaa asiakkaitaan pakotetuilla maksullisilla käteisnostoilla.
Kommentit (13)
Miksi et omista kunnon korttia? Tuo Electronhan on sellainen teinin "harjoitusrintsikat"-tyylinen ratkaisu. Tietenkään se ei toimi.
Mua ei häiritte vaikka käyttäisin jonkun mielestä teini korttia. 150€ vuodessa siitä, että sulla on kaksi pankkitiliä!!!!
Vaihda pankkia. Itse en maksa Nordealle tileistäni (3 kpl + MasterCard ja verkkopankki) mitään, avainasiakas.
Miksi et nosta kerralla kunnolla rahaa?
Itse tein ennen niin että palkkapäivänä maksoin ensin laskut ja siirsin säästötilille rahaa, loput rahat nostin kerralla tililtä. Hölmöä tehdä useita pieniä nostoja ja maksaa niistä ylimääräistä.
Pistän vaihtoon koko pankin. Turha valittaa, kun pitää toimia
Omaa tyhmyyttä, Suomessa on muitakin pankkeja kuin Nordea.
Ei mitään hyvää sanottavaa Nordeasta! Vaihdettuani Aktiaan olen ollut tyytyväinen.
Nordeallahan on parhaat edut ja ilmaiset palvelut tietyn etutason asiakkaalle. Esim. Aktialla pitää olla 30ke joko valuuttana, lainana tai pankin omina rahastoina, jotta saa samat hyödyt kuin Nordealla, jossa summaan lasketaan myös mitkä tahansa arvo-osuustilin osakesijoitukset.
T: ilmainen MC gold
Kallista on omistaa pankkitili. Voiskohan palkan saada käteen? Ärsyttää riistohinnat.
Paska pankki