Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ylipainoinen omenavartalo voisi pukeutua?

Vierailija
29.03.2017 |

Olen ollut aika kauan kotiäitinä yms ja nyt tyyli hukassa, työelämä odottaa...

Olen 160cm, 90kg. Ylipainoa rutkasti siis. Laihdutus olisi jo oma keskustelunsa, en ole tyytyväinen näihin kiloihini, mutta valitettavasti en voi laihtua parissa viikossa kun palaan töihin.

Iso maha ja selkeästi omenavartalo.

Miten voisin pukeutua, nuorekkaasti, tyylikkäästi? Millaisiin vaatteisiin pitäisi pukeutua?

Kaikki vinkit otetaan vastaan, kiitos!

Olen alle 30v.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sanattomaksi vetää.

159/48

Mikä oli pointtisi? Tulla kehumaan itseäsi, kun toinen kysyy vilpittömästi neuvoa. Toivottavasti pystyt nukkumaan yösi: minä en sinuna pystyisi!

Hohhoh teitä myötäloukkaantujia. Kuka teidän jokaista kitinäänne ottaa vakavissaan, kun olette jatkuvasti vinkumassa milloin mistäkin.

Möngi sinä nyt takaisin sinne kiven alle.

Vierailija
22/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeisenä silauksena nätti hymy, iloinen olemus ja selkä suoraksi! Niillä pääsee jo pitkälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! 

Olen pukeutunut aika paljon joihinkin tunikoihin, ehkä hieman säkkimäisiin, myönnän...

Mistähän löytäisi hyviä housuja, joihin mahtua :( 

Vierailija
24/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 oli siis ap :)

-ap

Vierailija
25/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sanattomaksi vetää.

159/48

Mites mahtoi olla, pyysikö ap pukeutumisneuvoja vai jeesustelua?

Vierailija
26/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkivaatteet tietenkin. 

Vierailija
27/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 20 vinkistä, tuolla blogin pitäjällä tosiaan kiva tyyli

-ap

Vierailija
28/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Yritä taikoa itsellesi jotenkin vyötärö. Esim. kellohelmahame jne. Älä pukeudu ainakaan mihinkään säkkimäisiin vaatteisiin. Unohda korkkarit ja saapikkaat, ne tekevät ylipainoisen jaloista lyhyen näköiset.( ei uskoisi korkkareista mutta niin se on!)

Höpö, höpö, kellohelmahame on vihonviimeinen valinta, jos on ylipainoa ja omenavartalo. Korkkarit sopivat nimenomaanlyhyelle, t. Itsekin omenavartalo

Vierailija
29/32 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Yritä taikoa itsellesi jotenkin vyötärö. Esim. kellohelmahame jne. Älä pukeudu ainakaan mihinkään säkkimäisiin vaatteisiin. Unohda korkkarit ja saapikkaat, ne tekevät ylipainoisen jaloista lyhyen näköiset.( ei uskoisi korkkareista mutta niin se on!)

Anteeksi nyt vain, mutta et ole tainnut koskaan nähdä kellohametta ylipainoisella omenavartalolla? Varsinkin ap:n ilmoittamilla mitoilla. Siinä ei kuule taiota vyötäröä, kun sitä ei yksinkertaisesti ole. Missään tapauksessa alaspäin levenevä, vyötäröltä tiukka hame ei sovi tuolle vartalotyypille. Saa kantajan näyttämään vielä 50 kiloa painavammalta kuin on. Tiedän, koska olen ollut noissa mitoissa. Alaosien tulee olla kapeita tai suoralinjaisia, yläosat eivät saa olla liian isoja, mutta ei myöskään liian tiukkoja, sellaisia löysähköjä, mutta ei säkkejä! Hyvät, sopivan kokoiset alusvaatteet on tärkeät, saavat ryhdin tuntumaan hyvältä ja muutkin vaatteet istumaan kauniimmin.   

Vierailija
30/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vartaloltani oikea omenoitten, omena! Pituus 168cm, painoa 98kg. Mahani on todella suuri suhteessa muuhun vartaloon, eli keskivartalosta olen todella tuhti. Kädet ja jalat ovat suhteessa keskivartaloon ihmeen hoikat. Rintojen kuppikoko C. Peitän ison läskin mahani aina johonkin nättiin paitaan, mikä on tyköistuva ylhäältä rintojen kohdalta, ja levenee sitten kohti helmaa. Helma on sen verran pitkä, että peittää mun ison pepun. Näin saan korostettua povea, mutta "vedettyä" mahan piiloon. Joskus käytän myös todella tukevia alushousuja tukemaan vatsan seutua, että se näyttää pienemmältä. Tottahan läskimaha silti tietysti näkyy, eihän sitä vaatteilla voi täysin piiloon taikoa, mutta lopputulos on ihan jees, kun pistän sitten alaspäin kohti helmaa levenevän paidan kanssa vielä jotkut hyvinkin vartalonmyötäiset suorat housut tai farkut. Missään tapauksessa en voi laittaa leveitä löysiä housuja, tai farkkuja. Ne saavat minut näyttämään jättiläismäisen isolta. Eli tyköistuvaa rintojen kohdalle korostamaan povea, löysää mahan kohdalle, ja tyköistuvaa taas jalkoihin. Mutta mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle, eli eikun vain kokeilemaan erimallisia vaatteita, että löytää sen itselle sopivimman. Viimeaikoina en ole löytänyt yhdestäkään tavallisesta vaateliikkeessä itselleni mieleistä paitaa. Ei löydy millään sellaista, mikä istuisi hyvin rintojen kohdalta ja levenisi sitten alaspäin ja yltäisi niin alas, että peittäisi pepun. Kaikkien paitojen helmat ovat niin lyhyitä, että "takapeili" jää näkyviin. Sen mallisissa paidoissa näytän aivan käsittämättömän läskiltä. Pitkän etsinnän jälkeen mieluinen paita löytyi äitiysvaatteita myyvästä liikkeestä.

Vierailija
31/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellohelmasta, tai vähän levenevästä helmast toinen kokemus:

Itse omenavartaloisena (mutta myös rinnat ovat aika isot, eli jotain paksuusvaihtelua on keskivartalossa) olen kyllä kokenut A-linjaisen, juuri polvien yläpuolelle yltävän hameen aika armolliseksi. Ei niin hirveän runsas kuin kellohelma olisi, mutta kuitenkin syntyy vaikutelma, että vyötärö olisi vartalon kapein kohta ja helma lähtee siitä levenemään. Varsinkin ylipainoisena omenavartaloisena tämä oli hyvä valinta, koska se teki myös lantion seudusta vähän kapeamman oloisen, kun lantiolle ei osunut mitään ylimääräistä kangasmassaa tai leveyttä. Normaalipainossa ehkä lantion leveyden peittely ei omenavartalolle ole tarpeellinen, mutta itsellä ylipainoisena sitä ylimääräistä oli muuallakin kuin vain vyötäröllä.

Jos hartiat ovat kapeahkot, niin jokin kirkkaampi väri tai muu yksityiskohta hartiaseudulla/kaula-aukon ympärillä voi tuoda katsetta kohti sitä vartalon sirompaa osuutta. Näyttää keveämmältä kuin se perinteinen iso huivi.

Vierailija
32/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeuduin kesällä helteellä polvipituiseen tunikaan ja sandaaleihin. Sain kehuja eräältä ulkomaalaiselta mieheltä.Hän pyysi minua treffeille.Nyt seurustelemme ja olemme onnelisia. Ei aina tarvitse olla miss suomi, ollakseen kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan