Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö rakkaus netistä?

Vierailija
29.03.2017 |

Tästä olisi kiva keskustella, jos joku innostuisi katsomaan samaan aikaan:
http://areena.yle.fi/1-3426140

Poistuu Areenasta parin tunnin kuluttua eli kannattaa joka tapauksessa katsoa NYT, jos aihe kiinnostaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan tuo kaatuu jo siihen, ettei edes ole tuhansia potentiaalisia kumppaneita.

Vierailija
2/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan tuo kaatuu jo siihen, ettei edes ole tuhansia potentiaalisia kumppaneita.

Kuinka monta tuhatta kumppania sinä tarvitsisit? - Minulle riittäisi yksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä, mitä tarkoittaa potentiaalinen? Sinulla riittää, että netissä on yksi, esimerkiksi parikymmentä vuotta sinua vanhempi, ulkonäöltään aivan väärän tyyppinen ja arvomaailmaltaan ihan vastakohtasi?

Kaikkien Tinderiä ja nettideittailua käyttävien kannattaisi oikeasti katsoa tuo ohjelma vielä kun ehtii. Loppuisi itkut esimerkiksi siitä, kuinka naiset katsovat vain ulkonäköä. Mutta juuri siksi kai palstamiehet eivät sitä suostu katsomaan; se romuttaisi heidän hienot "faktansa".

Vierailija
4/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiset arvostavat rohkeutta ja riskinottokykyä eivätkä erityisesti pidä nöyryydestä tai kilttiydestä".

Mutta sen sijaan, että palstamiehet katsoisivat ohjelman ja ottaisivat opikseen, he kuvittelevat, että on helpompaa muuttaa miljoonien naisten mielipiteitä kuin omaa kuvaansa ("fun and active" on olennaista) ja profiiliaan.

Vierailija
5/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"be funny, don't say you're funny" - toinen fakta, jota olen itsekin yrittänyt ehdottaa. Ei kannata kertoa olevansa huumorintajuinen, sen huumorintajun täytyy näkyä profiilitekstistä.

Vierailija
6/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan "tyytymisteoreetikkojen" kannattaisi myös katsoa kohta, jossa todistetaan, että rakastuminen/rakastaminen (being in love) todellakin näkyy aivoista.

Vierailija
7/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin oman mieheni netistä. Yhdessä on oltu reilut 10v. ja perustettu perhe. Eli katsomatta linkin ohjelmaa voin kertoa, että netistä voi löytää rakkauden.

Vierailija
8/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin on löytynyt. Toivottavasti vielä lisääkin.

Vierailija
9/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä teorioita, mutta taitaa olla niin, että jos tunnet itsesi ja annat toiselle mahdollisuuden niin teet löytöjä.

10/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika alkeellista ajattelua. 

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
11/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni nettitreffisivustolta. Oli elämäni paras päätös tehdä profiili ko. sivustolle. Välimatkaa on 300km ja ikäeroa 10 vuotta, mutta nämä on vaan numeroita. :)

Vierailija
12/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huomiona: päähenkilö on hemmetin hyvännäköinen 37-vuotias mies, joka esiintyy televisiossa, on sosiaalisesti lahjakas ja vissiin jossain määrin menestyväkin, ja kuitenkin hän etsii ikäisiään naisia. Ei 15-20 vuotta nuorempia kuten palstamiehet.

13/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selaa esim. soumi24 deittiä niin se on täynnä rasvanäppimiehiä ja työttömiä yh-äitejä. Miehet eivät osaa edes nimeään kirjoittaa oikein ja nämä työttömät yh-mutsit etsii jotain nuorta adonista elättämään se lapsilauma ja äiti

Vierailija
14/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Marjaana kirjoitti:

Jos selaa esim. soumi24 deittiä niin se on täynnä rasvanäppimiehiä ja työttömiä yh-äitejä. Miehet eivät osaa edes nimeään kirjoittaa oikein ja nämä työttömät yh-mutsit etsii jotain nuorta adonista elättämään se lapsilauma ja äiti

Sulla on näköjään vahvoja ennakkoluuloja ihmisistä, jotka sinä luulet tuntevasi jonkun huonosti kyhätyn deittiprofiilin perusteella. Kaikki eivät ole kirjoitus ja ihmissuhde-eksperttejä, jotka luovat täydellisiä profiileja nettiin. Ei se silti tarkoita etteikö siellä "rasvanäppien" ja Yh-mammojen joukossa olisi lukuisia valioyksilöitä. Sinä vain tyrmäät omat mahdollisuutesi löytää hyvä yksilä sortumalla stereotypioiden etsimiseen. Toki sinulla on siihen oikeus, mutta turha valittaa että keskimäärin popula saiteilla ei ole duunaria kummempaa. Jos nyt yleensä mitään seuraa enää etsitkään.

Vierailija
15/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulema pähkinänkuoressa: minkäänlainen matemaattinen algoritmi ei voi taata kemiaa. Ja sitten tälläkin palstalla on ihmisiä, jotka kuvittelevat, että parisuhteen syntymiseen riittää, että kertoo olevansa naiseton mies tai miehetön nainen ja antaa mitat ja asuinpaikan.

Vierailija
16/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etteivät palstan Tinder- ja nettideittimiehet ("baarissa on vain bimboja ja muualla ei naisiin voi tutustua") uskalla katsoa tai myönnä katsoneensa ohjelmaa, kertoo kaiken. Defenssit ovat koetuksella. Pelkkä ulkonäkö ei ratkaisekaan eikä parisuhteen saamiseksi riitä, että on kiltti.

Mutta huomennahan voi taas aloittaa uuden ketjun, jossa ihmettelee miksei kiltti ja kunnollinen xxx cm pitkä ja normaalivartaloinen mies säännöllisillä tuloilla kiinnosta ketään naista. Mitä sitä suotta katsomaan ohjelmia, jotka kenties selittäisivät ainakin osan tästä ongelmasta.

Vierailija
17/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"naiset arvostavat rohkeutta ja riskinottokykyä eivätkä erityisesti pidä nöyryydestä tai kilttiydestä".

Mutta sen sijaan, että palstamiehet katsoisivat ohjelman ja ottaisivat opikseen, he kuvittelevat, että on helpompaa muuttaa miljoonien naisten mielipiteitä kuin omaa kuvaansa ("fun and active" on olennaista) ja profiiliaan.

Onko minua petetty, kun minulle nuorena opetettiin juuri päinvastaista kuin tässä ohjelmassa?

Vierailija
18/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko minua petetty, kun minulle nuorena opetettiin juuri päinvastaista kuin tässä ohjelmassa?

Ilmeisesti on. Kerro lisää; kuka opetti, mitä tarkalleen ottaen? Etkö koskaan aikaisemmin ole kyseenalaistanut opetusta? Entä nyt, aiotko muuttaa asenteitasi ja toimintaasi vai pidätkö edelleen kiinni siitä, mitä joku on sinulle joskus opettanut?

19/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei rationaalisilla arvoilla ja ominaisuuksilla varustettu tavallinen mies saa naista ollenkaan, kertoo enemmän naisista kuin miehistä. Naiset vaativat kaikenlaisia energiatasoja, tietynlaista kemiaa, rohkeutta, heittäytymistä, riskinottoa. Usein myös avoimuutta ja salaperäisyyttä samaan aikaan. Normaali, rationaalinen mies ei pysty rohkeasti heittäytymään riskeihin ja tuottamaan energiatasoja ja ylläpitämään maagista kemiaa. 

Vierailija
20/40 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Marjaana kirjoitti:

Se, ettei rationaalisilla arvoilla ja ominaisuuksilla varustettu tavallinen mies saa naista ollenkaan, kertoo enemmän naisista kuin miehistä. Naiset vaativat kaikenlaisia energiatasoja, tietynlaista kemiaa, rohkeutta, heittäytymistä, riskinottoa. Usein myös avoimuutta ja salaperäisyyttä samaan aikaan. Normaali, rationaalinen mies ei pysty rohkeasti heittäytymään riskeihin ja tuottamaan energiatasoja ja ylläpitämään maagista kemiaa. 

Suurin osa miehistä saa kyllä naisen. Yksin jääviä löytyy sekä miehistä, että naisista. Minäkin olen jäänyt yksin, vaikka olen hyvin tavallinen ja normaalin näköinen nainen. En silti syytä miehiä mistään.

Miksi ihmisillä ei saisi olla vaatimuksia kumppanin suhteen, häntä kun pitäisi jaksaa katsella elämänsä loppuun saakka? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi