kuka muu kyllästynyt
Kommentit (9)
Haluaisin kovasti, että suhde toimisi. Mutta nyt tuntuu, että se on mahdotonta. Olemme olleet kauan yhdessä, mutta asumme erillään. Emme pääse yksimielisyyteen siitä, missä asuisimme, jos muutamme yhteen. Ahdistaa myös se, että mies haluaa lapsia lähiaikoina. Olen nuorempi kuin hän enkä koe olevani valmis. Tuntuu että tuotan hänelle pettymyksen kun en vieläkään halua lasta. Joskus tuntuu jopa, että hän haluaa lapsen enemmän kuin minut.
Vierailija kirjoitti:
parisuhteeseensa, miksi?
Miksi itse olet?
Niin kerro Ap itse. Ärsyttää paljastusten kuolaajat mutta itse ei paljasteta mitään!
En varsinaisesti ole kyllästynyt koko parisuhteeseen. Tullaan hyvin toimeen ja yhdessä on mukavaa. Mutta seksuaaliset halumme eivät kohtaa ollenkaan. Minä tahtoisin joka päivä, mies ehkä kerran viikossa. Ollaan asuttu yhdessä 2.5 vuotta ja seurusteltu kolme.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti ole kyllästynyt koko parisuhteeseen. Tullaan hyvin toimeen ja yhdessä on mukavaa. Mutta seksuaaliset halumme eivät kohtaa ollenkaan. Minä tahtoisin joka päivä, mies ehkä kerran viikossa. Ollaan asuttu yhdessä 2.5 vuotta ja seurusteltu kolme.
Täällä sama juttu, mutta mies haluaa vielä harvemmin. En enää jaksa tehdä aloitteita, alkaa itsellänikin mennä jo halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama juttu, mutta mies haluaa vielä harvemmin. En enää jaksa tehdä aloitteita, alkaa itsellänikin mennä jo halut.
Niimpä! Tuntuu todella epähaluttavalle ja epäseksikkäälle kun itse joutuu aina tekemään aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä! Tuntuu todella epähaluttavalle ja epäseksikkäälle kun itse joutuu aina tekemään aloitteen.
Oletko puhunut miehen kanssa tästä? Minä yritin kertoa, miten paljon asia vaivaa minua, mutta ei siitä ollut juuri hyötyä...
Mies on ihana unelmieni mies hyvinä päivinään, mutta vihaisena pelkään häntä. Hän on hieman päällekäyvä ja ilkeä, kaksi kertaa käynyt päällekkin. Olen lähiaikoina pohtinut olisiko minun parempi yksinään. Meillä on lapsi ja koira, mies varmasti yrittäisi niillä kiusata, enkä koskaan haluaisi lastamme käyttää kapulana. Jos eroisin en enää koskaan usko haluavani parisuhteeseen, olen kaiken kokeillut ja kaiken sen saanut mitä toivonutkin, en usko että kenelläkään muulla olisi mitään muuta annettavaa minulle. Harmittaa koska olisin halunnut enemmän lapsia, mutta uusioperhekuvioihin en tahdo lähteä. Luulin arvioivani mieheni hyvin silloin aikoinaan kun pohdimme perheen perustamista yms. En ole enää onnellinen. -Ap
En ole kyllästynyt, vaan olen tyytyväinen.