Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla niin, että teistä kiinnostuvat lähinnä teitä +20v vanhemmat miehet?

Vierailija
29.03.2017 |

Mulla on, huooh. Nuoremmat eli ikäiseni siis eivät koskaan lähesty tai tee ehdotuksia. Tai joskus 3-kymppisenä sitäkin tapahtui, mutta sitä ennen ja sen jälkeen, ei...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sinkkuunnuin vuosi sitten ja lähestyjiä on riittänyt kahdeksan vuotta nuoremmasta kymmenen vuotta vanhempaan. 

N39

Vierailija
2/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, luojan kiitos. Mua 20 vuotta vanhemmat miehet on joko haudassa tai vanhainkodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole, luojan kiitos. Mua 20 vuotta vanhemmat miehet on joko haudassa tai vanhainkodissa.

Sinä keski-ikäisten miesten vihaaja olet siis jälleen vauhdissa. Jälleen.

Vierailija
4/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v ja pidin kahden viikon ajan kokeilumielessä profiilia Suomi24:ssa ja ikähaarukkana oli 21-28v miehet. Alle 30v miehiltä yhteydenottoja tuli alle 15, mutta +40v ja jopa yli 60-vuotiailta miehiltä tuli loput noin 200 viestiä. 

"Vaikka en vastaakkaan ikähaarukkaasi, olisin silti halukas vakavaan seurusteluun......"

En ymmärrä, kuvitteleeko joku 40-60v oikeasti, että omanikäistä kumppania hakeva yhtäkkiä hullaantuisi yli 20 vuotta vanhemmasta? 

Baarissa tms ei tulla juttelemaan, eikä ole koskaan tultukaan :D Onneksi löysin oman mieheni muuta kautta :) 

Vierailija
5/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22v ja pidin kahden viikon ajan kokeilumielessä profiilia Suomi24:ssa ja ikähaarukkana oli 21-28v miehet. Alle 30v miehiltä yhteydenottoja tuli alle 15, mutta +40v ja jopa yli 60-vuotiailta miehiltä tuli loput noin 200 viestiä. 

"Vaikka en vastaakkaan ikähaarukkaasi, olisin silti halukas vakavaan seurusteluun......"

En ymmärrä, kuvitteleeko joku 40-60v oikeasti, että omanikäistä kumppania hakeva yhtäkkiä hullaantuisi yli 20 vuotta vanhemmasta? 

Baarissa tms ei tulla juttelemaan, eikä ole koskaan tultukaan :D Onneksi löysin oman mieheni muuta kautta :) 

Niinpä!

ap

Vierailija
6/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori parikymppinen yh, nelikymppiset ukot piiritti kovasti. En tiedä luulevatko,että oman ikäiset ei lapsellisesta kiinnostu, vai meneekö jokin hoivavietti päälle. Nyt olen 30,liikun useammin myös ilman lasta ja minua katselee enimmäkseen 25-40v. miehet, sopivan ikäiset siis. Olin yhtä nätti ja vähän nätimpikin nuorempana, mutta setämiehet ovat kaikonneet.

Vierailija
7/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin, että kiinnostuneet ovat olleet noin 10 vuotta nuorempia. Olen 49 v nainen. Tämä siis livenä. Nettideittsilin myös pari viikkoa ja siellä oli näitä vanhempia herroja. Sääli, sillä tiedän monen naisen jättäneen kokonaan netissä deittailun, kun tulee niin paljon yhteydenottoja ikähaarukan ulkopuolelta.

Vierailija
8/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on setä(pappa)mies ongelma. Ja voin sanoa, että näin nelikymppisenä ne huohottavat 60 kymppiset papat baarissa (jossa oon useimmiten miehen kanssa??) tai töissä ei oo sellaisia, joista sana seksikäs tulis ekana mieleen. Enemmänkin tekis mieli juosta pakoon. Onneksi löysin oman ikäiseni miehen.

Vierailija
9/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun olin parikymppinen niin neljäkymppiset ja nyt viisikymppiset. Oman ikäiset ei juurikaan, eli kai mussa on joku vika. Ylipainoa ei ole enkä ole ihan susirumakaan.

Vierailija
10/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on nyt tällä viikolla lähestynyt töissä 2 yli 6-kymppistä asiakasta kahvillepyynnöin. Oon siis itse nelikymppinen.

ap

Vierailija
11/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä keski-ikäisten miesten vihaaja olet siis jälleen vauhdissa. Jälleen.

Mikä järki oli tässä kommentissa? Jos vastaaja on 60-70, hän ei puhu keski-ikäisistä miehistä lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi