Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sisko oli pelotellut lastamme, lapsi on nyt ihan hiljainen ja säikky

Vierailija
29.03.2017 |

Eli lapseni oli miehen kanssa miehen siskon luona kylässä, ja miehen sisko oli sitten jollain gorilla-naamarilla pelotellut lastamme ja lapsi on nyt ollut ihan hiljainen ja säikky koko illan, ihan kuin muissa maailmoissa. Voiko tuosta jäädä jotain pysyviä traumoja?? Lapsi on 6v. Syy pelotteluun oli kuulemma se kun lapsi aina välillä säikyttelee heidän kissojaan, mikä nyt on aika yleistä lapsille. Mielestäni ylireagointia. Ja miehen kommentti asiaan oli että oppiipahan olemaan... Mitä mieltä olette??

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei saa kiusata eläintä eikä miehesi sisko lasta. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä kieltämään lasta ilman pelottelua. Jos ei sanomalla usko niin kylästä pois. Mikäli miehesi oli todella mukana samalla kyläreissulla niin miksi hän ei puuttunut kumpaakaan tilanteeseen. Keskustele asiallisesti tästä miehesi lapsesi ja miehesi siskon kanssa. Lapsellesi sanot jämäkästi että eläimiä et enää kiusaa ja samassa yhteydessä myös että gorillanaamiolla pelottelu oli myös väärin.

Vierailija
22/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta, GORILLA NAAMARI, ei zombie naamri, ei dracula naamari van ELÄIN NAAMARI!! 

6vuotias lapsi näkee lastenohjelmissakin apinoita.

Kong: Pääkallosaari

http://www.finnkino.fi/Event/302116/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehen sisko on laittanut naamarin päähän ja oletti vaikka että se on hauska, sen sijaan tämä yliherkkä lapsi säikkyi? 

Vierailija
24/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miehesi teki? Puuttuiko kumpaankaan, kissojen kiusaamiseen tai lapsen pelotteluun?

Vierailija
25/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan sairas ketju. Kukaan ei pidä lapsen puolta. Syyllinen on äiti. Isällä ei katsota olevan mitään vastuutablapsen kasvatuksessa. En ole ap, mutta oikeasti, suurin osa ketjun kommenteista on mun mielestäni sairaita. Ootteko sadisteja?

Vaikka turhaan kysynkään. Mikään ei voita sitä orgasmia, jonka saa äitien syyllistämisestä. Huraa!

No kuka sinusta on syyllinen siihen, että vanhempi hyväksyy jo esikouluikäiseltä tahallisen eläinten kiusaamisen? Millainen sadisti sinä olet, kun noin kovasti löytyy eläinrääkkäykselle sympatiaa?

Vierailija
26/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan sairas ketju. Kukaan ei pidä lapsen puolta. Syyllinen on äiti. Isällä ei katsota olevan mitään vastuutablapsen kasvatuksessa. En ole ap, mutta oikeasti, suurin osa ketjun kommenteista on mun mielestäni sairaita. Ootteko sadisteja?

Vaikka turhaan kysynkään. Mikään ei voita sitä orgasmia, jonka saa äitien syyllistämisestä. Huraa!

No kuka sinusta on syyllinen siihen, että vanhempi hyväksyy jo esikouluikäiseltä tahallisen eläinten kiusaamisen? Millainen sadisti sinä olet, kun noin kovasti löytyy eläinrääkkäykselle sympatiaa?

Meillä ei kiusata eläimiä eikä lapsia.

Ihmeen moni näyttää hyväksyvän lapsen kiusaamisen, lasta ei kasvateta pelolla.

Vierailija
27/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä lasta enää miehen siskolle, niillä kissoilla on oikeus elää rauhassa. Ja jos lapsesi ikinä enää kiusaa eläimiä, puutu asiaan tiukasti ja HETI. Vaikka gorillanaamarin kanssa, jos et muuta keksi.

Yläpeukku miehen siskolle!

Vierailija
28/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apina ja gorilla kävelivät torilla.

Vierailija
29/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta touhua peloitella pientä lasta!! En enää lapsiani tuonne päästäisi. Olisin itse vastaavassa tilanteessa aivan hiilenä ja tuo täti kyllä saisi kuulla kunniansa!

Vierailija
30/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelästyisin jos joku yllättäen tulisi gorillanaamarin kanssa vastaan. Ja olen 40v. Meidän pian 7v ei ole nähnyt naamareita ja luulen että itku pääsisi häneltä. Ihan tavallista elämää on viettänyt ja harrastuksiimme ja tuttavapiiriimme ei kuulu naamareilla leikkivät ihmiset.

Vierailija
31/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä niin lapsivihamielinen maa. Tämäkin ketju sen todistaa. Aikuinen ihminen pelottelee pientä lasta, mitä v**? Nyt on kyllä opetusmetodit tädillä vähän (vähän enemmänkin) vääränlaiset.

Vierailija
32/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on sen verran petoeläintä tärkeämpi, että aikuisen ei pitäisi vajota pelottelutasolle, vaikka kissojen pelottelu ei mukavaa olekaan.

Vierailija
33/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran kylässä tyttö äitinsä kanssa tyttö ehkä joku 5-7 vuotias.

Hän koko ajan melkein ravasi kissan perässä ja yritti ottaa tätä kiinni,kissa oli aivan paniikissa ja yritti mennä piiloon minne vaan pääsi.

Sängyn allekkin tämä tyttö meni perässä,en ennen ollut nähnyt noin rauhatonta ja tyhmää lasta.

Vierailija
34/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta touhua peloitella pientä lasta!! En enää lapsiani tuonne päästäisi. Olisin itse vastaavassa tilanteessa aivan hiilenä ja tuo täti kyllä saisi kuulla kunniansa!

Lähinnä ihmetyttää isän toiminta, ei estä kissojen tai lapsen säikyttelyä.

Vierailija
35/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta kielletään kiusaamasta kissaa ja lasta ei tietenkään peloitella. Helppoa. Näin normaalit aikuiset toimivat.

Vierailija
36/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapselle on sanottu kissojen kiusaamisesta, tietenkin! En tiedä miksi ei ole mennyt perille. Lapsi joskus sanoi että se näyttää hauskalta kun kissa menee ihan pörröiseksi, ehkä se on sitten se syy miksi niitä säikyttelee.

Mieheni mielestä tilanne oli ok, sanoi että ei lapselle traumoja jää ja ei varmasti kiusaa kissoja enää. Ja että jotkut asiat opitaan kantapään kautta. :/

Lapsi vaikuttaa nyt onneksi jo ihan normaalilta. Jotain jutteli iltapalalla, että onkohan eläimillä tunteet... Itse olen edelleen melko vihainen asiasta.

Ap

Vierailija
37/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapselle on sanottu kissojen kiusaamisesta, tietenkin! En tiedä miksi ei ole mennyt perille. Lapsi joskus sanoi että se näyttää hauskalta kun kissa menee ihan pörröiseksi, ehkä se on sitten se syy miksi niitä säikyttelee.

Mieheni mielestä tilanne oli ok, sanoi että ei lapselle traumoja jää ja ei varmasti kiusaa kissoja enää. Ja että jotkut asiat opitaan kantapään kautta. :/

Lapsi vaikuttaa nyt onneksi jo ihan normaalilta. Jotain jutteli iltapalalla, että onkohan eläimillä tunteet... Itse olen edelleen melko vihainen asiasta.

Ap

Tällainen "kantapäänkautta" kasvatustyyli on vaan sairasta. Mutta ilmeisesti jokapäiväistä monissa perheissä (ainakin ketjun kommenttien perusteella). Surullista.

Vierailija
38/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tukistettiin samasta syystä saman ikäisenä tai ehkä vähän nuorempana, en kiusannut eläimiä sen jälkeen, ei jäänyt vihaa niitä kohtaan eikä traumojakaan. Ansaitsin sen. Olisiko ap mieluummin halunnut että sama tehdään myös hänen kakaralleen? Kun ei pelkkä sana ole tehonnut.

Vierailija
39/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan olisi voinut valita toisin, mutta tuskin jää pysyviä traumoja. Kovempikin opetus aikuiselta on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin antaa kissan "opettaa". Niiden kynsille ja hampaille 6-vuotiaan lapsen iho on silkkipaperia, ja kyllä, kilttikin kissa puolustautuu kun tarpeeksi ärsytetään.

Vierailija
40/42 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseita ihmisiä täällä. Toivottavasti teillä ei ole omia lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä