Mistä Disneyn piirretystä odotat eniten animaatio-versiota?
Nyt Kaunottaren ja Hirviön nähneenä, sanoisin että Tarzan ja Mulan olisi mahtavaa nähdä!
Kommentit (20)
No kaikki tajuavat nyt mistä tässä on kyse, eli sellainen osin ihmis- ja eläinhahmoilla näytelty, osin tietokoneella tehty. Kuten tuo Kaunotar ja hirviö.
Vierailija kirjoitti:
No kaikki tajuavat nyt mistä tässä on kyse, eli sellainen osin ihmis- ja eläinhahmoilla näytelty, osin tietokoneella tehty. Kuten tuo Kaunotar ja hirviö.
En minä ainakaan tajunnut. Varmaan jotain naisten logiikkaa, mutta ota huomioon että täällä on miehiäkin.
Pocahontas olisi huikeaa nähdä. Lapsuuteni lempi-elokuva.
Mulanista on tulossa Live Action- versio ensi vuonna.
Animaatio on piirretty tai tietokoneella tehty animaatio. Tai sitten voi olla yhdistettynä animaatiota sekä oikeita eläviä näytteljöitä. Kuten Kuka viritti ansan Roger Rabbit vuodelta 1988.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan tajunnut.
Siis animaatio on esimerkiksi elokuva Toys. Siinä ei ole livenäyttelijöitä. Kaunotar ja Hirviö, Lumikki ja Metsästäjä, Maleficent jne ovat kaikki liveversioita, eivät animaatioita.
Mulanista tulee live-action elokuva marraskuussa 2018. Myös Leijonakuningas on tekeillä, samoiten Pieni Merenneito, Dumbo, Aladdin, Pinokkio, Cruella, Peter Pan...
Vierailija kirjoitti:
Siis animaatio on esimerkiksi elokuva Toys. Siinä ei ole livenäyttelijöitä. Kaunotar ja Hirviö, Lumikki ja Metsästäjä, Maleficent jne ovat kaikki liveversioita, eivät animaatioita.
Jos elokuva on kokonaan piirretty käsin tai tietokoneella ja siinä ei ole oikeita eläviä näyttelemässä se on animaatio.
Jos elokuvassa on yhdistetty oikeita eläviä ihmisiä ja piirettyjä se on animaatio -näytelmäelokuva.
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että aikooko Disney tehdä vanhoista, piirtämällä tehdyistä leffoista uusintaversiot tietokoneanimaatioina...
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että aikooko Disney tehdä vanhoista, piirtämällä tehdyistä leffoista uusintaversiot tietokoneanimaatioina...
Mutta kun se piirretty on animaatio.
Vierailija kirjoitti:
Mulanista tulee live-action elokuva marraskuussa 2018. Myös Leijonakuningas on tekeillä, samoiten Pieni Merenneito, Dumbo, Aladdin, Pinokkio, Cruella, Peter Pan...
Ja jostain kuuluu kassakoneen iloinen kilinä ja Hiiren nauru...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, mutta pointti ei ollutkaan se, että animaatio ei olisi sama asia kuin piirretty. Vaan pointti oli se, että kyllä tuolla oletuksella otsikossa on vielä vähemmän järkeä kuin olettamalla että piirretty ja animaatio ovat tässä tapauksessa eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, mutta pointti ei ollutkaan se, että animaatio ei olisi sama asia kuin piirretty. Vaan pointti oli se, että kyllä tuolla oletuksella otsikossa on vielä vähemmän järkeä kuin olettamalla että piirretty ja animaatio ovat tässä tapauksessa eri asioita.
Mutta kun pointti on se animaatio on piirretty.
Egyptin prinssi olisi mahtavaa saada Live action- esitys vaikkei se nyt Disneyn olekaan.
Luin jostakin, että Leijonakuningas on tekeillä. Se on mun suosikki disney elokuva, joten odotan sitä kovasti.
Uusi kaunotar ja hirviö elokuva ei ole animaatio, mutta ei sillä niin suurta merkitystä ole. Virheitä sattuu. Itse odotan Leijonakuningasta.
Eikös piirretty ole animaatio?