Mistä nainen
Tervehdys. Olen rrreilusti yli 40 v täyttänyt pojankoltiainen. Sairastan MaDe:a.
En ole kymmeneen vuoteen käynyt missään "lihamarkkinoilla" katsastamassa naistarjontaa.
Toisaalta se on kyllä mielestäni ei ehkä niin oikea tapa tavata elämänsä naista.
Rakastan kissoja. Minulla on myöskin muutamia harrastuksia kun niitä jaksan harrastaa.
Välillä käy mielessä että ehkä saattaisi olla hienoa löytää elämänkumppani ja jakaa elämän iloja ja suruja.
Tosin kotona kissan kanssa leikkiessä niitä elämänkumppaneita ei taivaasta satele. Hih ja kissahan jo sellainen on.
Peräkammari luultavasti saattaa löytyä mutta kissani käy siellä paljon useammin kuin minä. Peräkammarin kissanpitäjä ?
Njoo, en ole ulkonäöltäni Leonardo DiCaprio, lihaksiltani en ole Schwarzernegger, minun taskussani ei asu matti vaan minä itse; eli en ole mikään miljonääri. Luulisin että olen lähes perussssuomalainen ukko. Puolueeseen ottamatta kantaa; en ehkä sittenkään. Joskus haluan älyllisiä haasteita ja niiden kanssa käytyjä keskusteluja.
Mutta...mistä löytäisin ..tai mistä pitäisi alkaa etsimään itselleni elämänkumppania..siis naista ? En sorru johonkin treffi-ilmoitteluun, "flesh-market" toimii thaimaassa, tuskin toimii suomessa.
No joo, mutta se siitä. Olen MaDE, hyvin inhimillinen ja köyhä suomalainen mies joka pitää henkeen ja vereen huolta omistaan (eli tällä hetkellä kissastani ja anopinkielestäni :)
Ideoita...kellään ?