Palstan konservatiiviuskovaiset, mitä aiotte sanoa Jeesukselle Taivaassa?
Sanotteko, että teille kuuluisi Taivaassa parempi paikka kuin niille jotka eivät taistelleet netissä homosaatiota vastaan?
Kommentit (32)
Sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitän siitä, että armo riittää sekä homoille että heteroille.
Armo riittää kaikille, jotka ovat tulleet totuuteen eli tunnustaneet syntinsä. Jeesus on totuus.
Hän on sinun totutesi, ei välttämättä muiden. T. Onnellinen ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kristityt usko taivasoppiin, vaikka iso osa uskookin. Tiedätte myös, että ilmestyskirjassa kerrotaan että viimeisen tuomion jälkeen luodaan uudet taivaat ja uusi maa ja ihminen jatkaa asumistaan uudessa maassa, no on tuo maapallo nytkin avaruudessa.
Jonkinlainen ragnarök löytyy monesta uskonnosta.
Minä polvistuisin itkien Mestarini eteen, suutelisin hänen jalkojaan ja kiittäisin vuolaasti siitä armosta, jota en ansainnut, mutta jonka sain. On vaikea kuvata sanoin niitä tunteita, mitä tuossa tilanteessa tuntisin. Tämä kaikki pitkä maallinen paska olisi vihdoin ohi. Ei enää itkua, ei masennusta, ei ahdistusta eikä tuskaa-niitä joita tämä maallinen vaellus oli pullollaan. Kiittäisin Häntä pelastuksesta, perheestä ja pitkämielisyydestä. Toivon mukaan tapaisin perheeni ja läheiseni samalla portilla.
Minulle on ihan sama, onko portilla homoja, lesboja, vihreitä, matuja, trumpilaisia vai ketä. Hän joka päättää, tietää parhaiten. Sanassaan hän on sanonut, ketkä valtakuntansa ansaitsevat. Mutta vain armon, ei tekojen, kautta me pelastumme. Jeesus ei paljon homoista puhunut, mutta Vanha Testamentti sen kieltää. Armon hekin ansaitsevat, mutta ei Jumala samaa sukupuolta olevia tarkoittanut.
Hakkasin ulkomaalaisia ja pilkkasin lähimmäistäni. Pääsenkö nyt paraatipaikoille taivaaseen?
En tiedä. "Herra armahda" voisi olla aika hyvä. Kaikenlaista syntiä on tullut tehtyä ja armon tarve on sen takia suuri.
Mutta miksi ap kysyt tätä vain konservatiivisilta, eikö sinua kiinnosta mitä liberaalit sanoisivat?
en sanoisi hänelle mitään, koska ei olisi mitään semmoista että pitäisi keskustella.
Armon minäkin ansaitsen kirjoitti:
Minä polvistuisin itkien Mestarini eteen, suutelisin hänen jalkojaan ja kiittäisin vuolaasti siitä armosta, jota en ansainnut, mutta jonka sain. On vaikea kuvata sanoin niitä tunteita, mitä tuossa tilanteessa tuntisin. Tämä kaikki pitkä maallinen paska olisi vihdoin ohi. Ei enää itkua, ei masennusta, ei ahdistusta eikä tuskaa-niitä joita tämä maallinen vaellus oli pullollaan. Kiittäisin Häntä pelastuksesta, perheestä ja pitkämielisyydestä. Toivon mukaan tapaisin perheeni ja läheiseni samalla portilla.
Minulle on ihan sama, onko portilla homoja, lesboja, vihreitä, matuja, trumpilaisia vai ketä. Hän joka päättää, tietää parhaiten. Sanassaan hän on sanonut, ketkä valtakuntansa ansaitsevat. Mutta vain armon, ei tekojen, kautta me pelastumme. Jeesus ei paljon homoista puhunut, mutta Vanha Testamentti sen kieltää. Armon hekin ansaitsevat, mutta ei Jumala samaa sukupuolta olevia tarkoittanut.
Jeesukseen uskovat tietävät että hän tuli maan päälle korjaamaan vanhan testamentin hourailut. Oletko toiminut Jeesuksen Kristuksen oppien mukaisesti ja taistellut vähäosaisten ja syrjittyjen puolesta? Se ratkaisee, homofoobikoille ja rasisteille ei ole tilaa taivaassa.
Jos sä tsennaat ni heitä yläfemma!
Vierailija kirjoitti:
Armon minäkin ansaitsen kirjoitti:
Jeesukseen uskovat tietävät että hän tuli maan päälle korjaamaan vanhan testamentin hourailut. Oletko toiminut Jeesuksen Kristuksen oppien mukaisesti ja taistellut vähäosaisten ja syrjittyjen puolesta? Se ratkaisee, homofoobikoille ja rasisteille ei ole tilaa taivaassa.
Ei se vanha testamentti hourailua ole. Jumalan ilmoitusta sekin. Mutta niinkuin sanoin, Hän itse päättää, ketkä tykönsä ottaa. Minä olen niin vähäpätöinen tuomioita jakamaan. Ihminen luotiin mieheksi ja naiseksi ja avioliitto heidän välisekseen. Siitä ihminen vetäköön johtopäätöksensä, mutta tuomioita ei jaa kuin Herra itse. Jos homot ja lesbot taivaaseen hyväksytään, upea juttu! Minä en sitä päätä ja jos siellä heitä tapaan, halaan myös heitä 😊
Kysyisin voisiko hän esitellä minut Jumalalle. Jeesus ei niin kiinnosta.
Sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitän siitä, että armo riittää sekä homoille että heteroille.
Armo riittää kaikille, jotka ovat tulleet totuuteen eli tunnustaneet syntinsä. Jeesus on totuus.
Väärin. Armoa saadakseen ei tarvitse tunnustaa syntejään kenellekään. Me ei kukaan olla täydellisiä, minä olen laiska ja sinä halveksit homoja syntisinä. Jeesus on totuus -mantroilla sumutat oman kriittisen ajattelusi, jotta elämäsi tuntuisi helpommalta. Tavallaan siis sinäkin olet laiska. Valhe se on pienikin valhe eikä tarkoitus pyhitä keinoja.
Ei kaikki kristityt usko taivasoppiin, vaikka iso osa uskookin. Tiedätte myös, että ilmestyskirjassa kerrotaan että viimeisen tuomion jälkeen luodaan uudet taivaat ja uusi maa ja ihminen jatkaa asumistaan uudessa maassa, no on tuo maapallo nytkin avaruudessa.