Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sheivaatko karvasi ja käytätkö arkipäivänä seksikkäitä alusvaatteita vaikka tiedät ettei kukaan niitä tule näkemään

Vierailija
29.03.2017 |

Miksi teet niin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Koska sheivaaminen kuuluu kohdallani hygieniakäsitykseen. Pesen hiukseni ja kuorin kasvoni samalla tavalla, näki kukaan tai ei. Myöskin kynteni lakkaan omaksi iloksi ja harjaan ne puhtaat hiukset vaikkei kukaan näkisi.

Alusvaatteissa pidän samantyylisiä aina. Palstamamma sanoisi niitä varmaan seksikkäiksi, minulle ne ovat tavallisia alusvaatteita joista minä pidän. En pukeudu pyjamaan tai teikäiseen paitaankaan yksin ollessani, vaikken tälläytyisi parhaimpiin. Tavallisia siistejä, kivoja vaatteita pidän aika.

Vierailija
2/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni toivoo salaa että tapahtuisi jotain yllättävää ja varmuudeksi sheivaa ja käyttää seksiasuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan vain "seksikkäitä" alusvaatteita. En kyllä sinkkuna yleensä jaksa sheivailla, ellen ole sääret paljaana kesällä tai muuta sellaista. Suhteessa kyllä taas pidän huolta, että olen sileä.

Vierailija
4/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan ja käytän ainoastaan seksikkäitä alusvaatteita, vaikka olen naimisissa pihtarimiehen kanssa, haluan vain tehdä niin. Eipähän ole ainakaan minun vikani seksittömyys.

Vierailija
5/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta...

Vierailija
6/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään sukkanauhavirityksiä käytä, mutta pitsiä on alusvaatteissani lähes aina. Kun niitä kerran on pakko käyttää, niin tietysti maksan mieluummin kauniista kuin tylsistä ja rumista.

Sääriä en talvella epiloi niin ahkeraan kuin kesällä. Intimiialue kylläkin kokee trimmausta parin viikon välein, koska muuten tulee likainen olo.

En ole ikinä myöskään ymmärtänyt kulahtaneiden kotivaatteiden päälle. Jos verkkarit on mahdollista saada kivanvärisinä ja edustuskelpoisina, niin sellaiset sitten, kiitos.

Vierailija
7/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan aina kainalot ja kesällä sääret ja bikinirajat. Alusvaatteissa minulle on aivan ylivoimaisesti tärkeintä mukavuus ja se, että ne ovat puuvillaa.. Olen taipuvainen saamaan hiivatulehduksia, joten luonnonkuitu on ehdoton valintani. Silloin ei hiivaa tule minulle lainkaan.

Ovat toki puhtaat ja siistit ja väritkin sopivat yhteen, vaikka mielelläni pidän värikkäitä alusvaatteita. En muuta tyyliäni sinkkuna, enkä seurustellessani. Näillä mennään.

Vierailija
8/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja käytän stringejä tai kalukukkaroa seurustelen tai jos olen ilman muijaa. Usein olen ilman muijaa mutta ei se tarkoita etten halua olla seksikäs. M42

Vierailija
9/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseni karvattomana (alapäässä kiitorata tai stamp) aina ja samoin pukeudun vaatteisiin yhteensopiviin  kauniisiin alusasuihin. Ei koskaan mummokalsareita! Jopa treeneissä jotain muuta kuin sloggia ja beessejä vanuneita rintsikoita!

Mä tiedän koko ajan mitä mulla on päällä ja miltä näytän, samoin mieheni. Hänkin nauttii vaimostaan:) Ei tarvitse kuin vähän keikistellä aamulla pukeutuessa ja tietää että illalla on taas mies intopiukeana odottamassa!

n56v

Vierailija
10/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin hoikka ja nätti. Nyt olen vanhempi, sairas ja läski, joten ei maksa vaivaa. Järkevintä olisi etsiä tarpeeksi vahvaoksainen puu ja ripustautua siihen.